Vaadimme Taivalkosken kuntaa hyväksymään kahden valtion mallin ja Istaelia välittömästi poistumaan Gazasta!
Vaadimme myös kuntaa ja Kelaa rakentamaan tänne uusi Taivalkrouvi!
Joko Taivalkosken kunta on hyväksynyt kahden valtion mallin
15
691
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi kulturi outo. Täyty olla Sharia laki ja Allah mieli.
- Anonyymi
Rouvi on sortunu.
Taivalkrouvi muistuttaa nyt Gaazaa.
Kun ei vain raunioissa olisi ketään. Mamut ja jussilanveijolaiset anderssin sonnin mieliset tykkää kun on paljon sortuneita rakennuksia! - Anonyymi
Ei muuta ku betonimyllyä pyörittää
- Anonyymi
Aion ainakin hyväksyä kahden valtion mallin sitten kun emäntäkin päättää sen hyväksyä.
Vaadin itärajan avaamista!
Välittömästi!
Suomen erottava Natosta ja liityttävä Varsovan liittoon. Siellä on rauhaa rakastavat valtiot.
Suunnitellut sotavaristusmenot on ohjattava kehitysapuun ja aseet annettava lähi-itään missä niitä osataan käyttää. Suomessa ne ruostuvat.- Anonyymi
Taidat olla ymmärryksessä pikku lapsen asteella ?
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla lapsen asteella oleva .
- Anonyymi
Buaaaahhh...hoho...hoh...ho...hoooo...!
Lapsen...asteella...ala...asteeeel...la!
Kahden valtion malli on kunnan hyväksyttävä ja Pullerin on vaadittava Iranille oikeutta omaan atomipommiin. Kansainväliset sopimukset vaativat.
Atomipommi muslimeille, vaadimme, ME VAADIMME!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaaaahhh...hoho...hoh...ho...hoooo...!
Lapsen...asteella...ala...asteeeel...la!
Kahden valtion malli on kunnan hyväksyttävä ja Pullerin on vaadittava Iranille oikeutta omaan atomipommiin. Kansainväliset sopimukset vaativat.
Atomipommi muslimeille, vaadimme, ME VAADIMME!!!Iran rakastaa rauhaa niin kuin Putinkin.
- Anonyymi
Yhden valtion malli, yhdistyminen Pudasjärven tai Posion kanssa.
- Anonyymi
Punikit vaativat Suomea hyväksymään "kahden valtion mallin".
Mitä se tarkoittaneekaan!
Mutta kun niillä piruparoilla ei ole omaa maata niin mihin ne valtionsa perustaa.
Suomeenko?
Varmaan siinä Netanjaahun housunpuntit tutisee, kun Stuppi tunnustaa kahden valtion mallin!
Ihan sama vaikutus, jos Taivalkosken kunta tunnustaa kahden valtion mallin!
Naiivia, niin naiivia! - Anonyymi
Käytännöllistä olisi yhdistää samaan kulkueeseen "Palestiinan puolesta" ja Pride. Siinä kulkueessa olisi joka toisella silmä mustana.
- Anonyymi
Aikoinaan haluttiin liittyä osaksi Kuusamoa??
- Anonyymi
Gazan ”lapset” huolettaa nyt.
Puukkoja, puntareita sekä pommeja pitäisi saada lisää heille niin kyllä ”nälkä” lähtisi. - Anonyymi
Jännä että hartaasti uskovaiset mielellään sallivat kansanmurhan, nälkiinnyttämisen yms. tapahtumat koska heille niin rakas Israel sitä tekee.
- Anonyymi
Jännää!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984