Kaupungin purku kunnossa olevat kiinteistöt

Anonyymi-ap

Niitä ostaa uuden omistajat pilkka hintaan itselleen ja laittavat sitten muka asumiseen.Puutteita löytyy paljon pesuhuoneista pesukoneiden liitäntä, keittiöistä jääkaappi pakastin nyt vain jääkaappi, lämpöpatterit puolet vuodesta kylminä,pitkiä aikoja on että lämmintä vettä ei tule hanasta tiskivesikin pitää lämmittää liedellä, tuuletus ikkunoitakin saa auki kuin väkisin,lamppujen kytkentä katto rasioihin työlästä kun on 70 luvun johdot ovat kuin rauta lankaa, vuokrat silti huipussaan.

13

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä kesä on ollut niin sateinen ja kostea että jos asunnossa ei ole lämmitys ollut päällä kosteus on tullut sisälle ja ruvennut homehuttaa asuntoa ja kalusteita ja tullut hengitys oireita.

• Anonyymi

Onko erehtynyt vuokraamaan tämmöisen ?

• Anonyymi

Vaatekaapista puuttuu hyllyjä,sisä kivi seinät koloja täynnä, oven karmit kuin sorkka raudalla aukaistu,lattimatot alkuperäiset 50 vanhat ja käyttö jälkiä täynnä joiden oikea käyttö ikä on 15-25 vuotta,ilman käyttö putket pitäis puhdistaa 10 vuoden välein,näissä ei kertaakaan koko aikana.

• Syyskuu alkaa jo olla ja lämpö patterit vielä kylmät,kosteus alkaa tulla sisälle ja vesi paine niin heikko ettei suihku pysy päällä täytyy varmaan ruveta parempaa kämppää hakemaan sekä vuokrat Oulun tasoa. 70 luvun alussa rakennettu ja alku peräisessä kunnossa mitään uusittu.

• Anonyymi

Oletko jo muuttanut Jääliin?

• Anonyymi

Jos suihku ei pysy päällä, kannattaa hommata pesuvateja.

• Anonyymi

Kaupungin purku kunnossa olevat kiinteistöt.
      Tarkoittaako tämä siis kunnossa olevia kiinteistöjä ja purettavaa kaupunkia?
      Voisiko tätä täsmentää.
      Minusta Papan ei pitäisi Jäälissä huudella, kyllä sielläkin kaikkea purettavaa riittää.

• Anonyymi

Näin asiat ymmärretään väärin kun kielioppi ei oo hallussa. Kaupungin purkukunnossa olevat kiinteistöt on oikea sanamuoto. Suom.huom.

• Anonyymi

Liikaa aikaa...

• Anonyymi

Toisilla on toisilla ei. Tämä nykyinen some-kulttuurihan viis veisaa miten asiat esitetään ja silloin tulee väärinymmärryksiä. Kaikki kunnia polven Pirkolle joka iskosti lukioaikoina kielioppiasiat oppilailleen. Ja ne muistaa vielä 50.vuoden jälkeenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla on toisilla ei. Tämä nykyinen some-kulttuurihan viis veisaa miten asiat esitetään ja silloin tulee väärinymmärryksiä. Kaikki kunnia polven Pirkolle joka iskosti lukioaikoina kielioppiasiat oppilailleen. Ja ne muistaa vielä 50.vuoden jälkeenkin.

Et tainnut olla Pirkon oppilas, on tuo kirjoittamisesi niin hirveää....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tainnut olla Pirkon oppilas, on tuo kirjoittamisesi niin hirveää....

Ja sinä et varmaan oo lukiota nähnykää ku kuvissa ja unissa. Kiertokoulu-pohjalta on hankala ponnistaa.

• Anonyymi

Onko kaupungin purku kunnossa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe