Muistan kun oli korona aika ja oli lehdessä tästä juttu ja silloin kun ei voinut mennä mihinkään ja uusimaa laitettiin lukkoon niin kokeilimme tätä rabble juttua ja sehän on kevyt juttu.
Silloin tällöin jos hankintoja sitä käytämme. Ei ollenkaan paha asia .
On siis suomalainen cashback-palvelu, jonka avulla voit saada rahaa takaisin päivittäistavaraostoksistasi — erityisesti ruokakaupoissa.
Se toimii yksinkertaisesti:
https://www.rabble.com/code/QVDLWUREF/redeem
Miten Rabble toimii:
https://www.rabble.fi/
Tee ostoksia missä tahansa ruokakaupassa
Skannaa ostokuitti sovelluksella tai lataa digitaalinen kuitti
Saat rahallisen hyvityksen ostoksistasi suoraan tilillesi
Esimerkkejä tarjouksista:
2 € takaisin Hellmann’s Fries Sauce -tuotteesta
1 € takaisin Panda Lakupala Mansikka 250 g -pussista
Tämäntapainen fiksu juttu
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Meni itselle nyt jatkoon tämäkin.
- Anonyymi
Enemmän säästää kun jättää nuo tuotteet ostamatta. Tämä ei ole 3 vuodessa paljoa mennyt eteenpäin. Pakko ollut tulla kalliiksi alkupään firmoille kun tämä ei ole konkurssissa
- Anonyymi
Älähän nyt.
Kyse ei ole siitä, että tuotteita olisi pakko ostaa – ostat juuri ne, jotka sinua kiinnostavat. Esimerkiksi Vuokkoset-siteistä tyttöystävä saa 2 € hyvityksen.
Kuluttajana minä päätän itse, mitä ostan, ja olen tyytyväinen, kun saan ostoksistani rahaa takaisin. Tuotemerkkien ja jälleenmyyjien välinen sopimus ei ole minun huoleni.
Palvelu on miellyttävä käyttää ja tuo mukavan lisäarvon, jos haluaa saada ostoksesta jotakin takaisin. Sama koskee Plussa-rahaa: kun käytät Plussa-korttia, saat bonusta, jota voit hyödyntää ostoksiin – vaikket voi nostaa sitä tilillesi. Tässä palvelussa voit sen sijaan siirtää jo kertyneet hyvitykset (esimerkiksi 5 €) suoraan tilillesi ruokakauppaostoksista, kunhan liität kuitin sovellukseen. Sivustolla kerrotaan selkeästi, miten hyvitysjärjestelmä toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408