Ehkä se on jo alkanut? Lieksa on pahassa paikassa ja ensi-iskujen kohde. Osaksi siksi, että lieksassa on niin vahvaa voimaa, siksi Lieksa neutralisoidaan ensimmäisenä.
Lieksan lehden valpas sotatoimittaja avaa tilanetta.
https://aijaa.com/8ojHTJ
Pian alkaa 3. maailmasota
24
232
Vastaukset
- Anonyymi
JÖSSES brutaalia!
- Anonyymi
Räjähtikö kiljupannu vai oikeasti sota?🥴
- Anonyymi
Tunnistan taas Joren 😂
- Anonyymi
Jore ei anna periksi edes maailmanlopussa!
- Anonyymi
pommia moskovaan
- Anonyymi
Näitä kuvia on jo paljon, tämä menee heittämällä top 10 listalle. Siinä on saatu hyvin taltioitua akuutti tilanne hieman suurealistisella tavalla 👌
- Anonyymi
Mitä Jeesus sanoisi? 🤔
- Anonyymi
Jos Lieksan tiedeyhteisö tuhotaan, se lamauttaa koko suomen!
- Anonyymi
Ei vain suomea vaan koko maailman!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vain suomea vaan koko maailman!
JÖSSES
- Anonyymi
Wagner on jo rantautunu Suomeen.
- Anonyymi
Älkää pulit panikoiko, helpompi se on sodassa kuolla nopeasti, kuin kiljuun ajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää pulit panikoiko, helpompi se on sodassa kuolla nopeasti, kuin kiljuun ajan kanssa.
kunpa mulla ei oo kiire. kiljuun mieluummin ajan kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunpa mulla ei oo kiire. kiljuun mieluummin ajan kanssa
Ei mene enää pitkään, kun olet lätrännyt kiljun kanssa jo liian kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene enää pitkään, kun olet lätrännyt kiljun kanssa jo liian kauan.
Minä haluan sotaan kun siellä voi juoda annosviinoja ja telaketjua ja tehdä teltassa kiljua varastetussa pöntössä. Sodassa on kivaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan sotaan kun siellä voi juoda annosviinoja ja telaketjua ja tehdä teltassa kiljua varastetussa pöntössä. Sodassa on kivaa.
Positiivinen asenne maanpuolustukseen!
- Anonyymi
Olen 47v mies. Olen sivari. En halua sotia.
- Anonyymi
Sota ei kunnioita yksilöä eikä kysy mitä kukin haluaa.
Kun kotimaa on vaarassa, jokainen kansalainen tarvitaan, eikä kukaan ole sen arvokkaampi ja suojellumpi kuin muutkaan.
Ihan turha luulla että sivarina on poissa sodan jaloista, eikä tarvitsisi tehdä mitään yhteisen asian hyväksi.
Aseistakieltäytyjät ovat kaikkein vaikeimmassa asemassa, tosin he eivät sitä itse ymmärrä...
- Anonyymi
Lieksa on juurikin tärkeä kohde. Siellä on kaikki tärkeä.
- Anonyymi
Muut kunnat ovat kateellisia ja yrittävät aina päästä käsiksi lieksan asioihin siksi pitää välillä räpsiä sormille soo soo katsoa saa mutta ei koskea
- Anonyymi
Yamalin ahnusveistämö pitää suojata sodan varalta.
- Anonyymi
Ennen oli salama sottaa, nykyään on pörriäis sotaa.
Ihminen on tehny sodasta niin viheliäistä, että nykyään ei pääse linjaan eikä sieltä pois. Kun jokapaikassa pörriäiset vaanii. Aina on tuhon oma jos liikut. Ennen oli kaksisuuntainen vaara, nykyään on tullu kolmas akseli joukkoon ja se on vaarallista, tosi vaarallista.
Miten pörriäis sodassa tehdään sankareita ja miten kirjoitetaan sotaromaaneja jahka kerran rauha koittaa.
Minua peljättää suuresti nämä pörriäiset.- AnonyymiUUSI
Eikös se kolmannen maailmansodan jälkeen tule neljäskin, koska ryssät ei voi elää koskaan ilman sotaa.
- AnonyymiUUSI
Huhu kuulemma mukaan Lieksan pulipenkki vötkyleet ovat ykköskohde hyökkääjälle. Ovat toisesta maailmansodasta asti levittäneet penkiltään väärää tietoa Mainila laukauksista. Edessä on aika kun tulee pulipenkin puhdistukset. Harazoo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531615- 1741356
- 101315
- 761274
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 171150
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61928Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96928Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347815