Vain jos lähetys on lokeroon sopiva, kulkeutuu se ehjänä.
Kaikki pitemmät ja isommat, aina on paketti mennyt päästä rikki ja sitten teeppailtu kasaan.
Tilasin 10kpl metallisia aidan tolppia. Pakettin toinen pää kursittu teepillä. Sisällä 2 tolppaa vääntynyt.
Tilasin kasviritilöitä. Yksi kulma lytyssä ja sisällä puu murtunut.
Tutun tuttu sanoi, postissa pelataan jalkapalloa asiakkaiden paketeilla.
Aikaisemmin meidän paketit toi vanhempi mies asiallisesti.
Ihmetteli kun meidän paketti seisoi eikä tullut kehotetta viedä asiakkaalle. Ei oltu kuitattu saapuneeksi. Vasta kun lähettäjä tuli lankoja pitkin. Löyty lähetys.
Samainen itmetteli, siellä seisoo 2 polkupyörää ym tavaraa.
Kun ei itse pysty valitsemaan kuka toimittaa.
Tässä tuli ilmoitus paketin toimittaa posti, onneksi siirty Kaukokiidolle ja tuli ehjänä perille.
Olen täysin turhautunut Postin toimintaan. Täysin ala-arvoista toimintaa.
Posti rikkoo paketit
Anonyymi-ap
1
250
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801111Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "243910Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49900- 98841
- 97784
- 73778
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11440