Ei se vaan riitä, että mä tykkään hänestä. Eikä edes se, jos hän tykkäisi takaisin. Ei tää ikinä etene. Ja sen vuoksi mä en enää jaksa toivoa tai yrittää mitään. Se on liian raskasta ja kuluttavaa. Parempi vaan keskittyä muihin asioihin elämässä.
N.
Ei se vaan riitä
10
642
Vastaukset
- Anonyymi
Miks kirjoitit asiasta tänne, toivot jotain sattumaa vai?
- Anonyymi
Odotan, että tää menee ohi, jos käsittelen tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan, että tää menee ohi, jos käsittelen tätä?
Ei mene, niin kauan kun palstailet aamusta iltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene, niin kauan kun palstailet aamusta iltaan.
😁 Ehtisikin olemaan tällä aamusta iltaan.
- Anonyymi
Jaa nytkö sä sen vasta huomasit.
- Anonyymi
Ihastuneena sitä ajattelee, että kyllä kaikki selviää ja rakkaus voittaa...
- Anonyymi
No jos sulla mikään ei riitä ni kantsii lopettaa
- Anonyymi
Ja taas tämä ulina ja valitus. Eikö riitä, että yhden kerran laitat sen tänne? Tarviiko spämmäillä jokapäivä? Ei kait mikään etene, jos et kertaakaan ole suoraan lähestynyt.
Mieheltä > Naiselle - Anonyymi
:(..
- Anonyymi
Jep. Moikataan kun tavataan. Kaikkea parasta toivon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931