Ei se vaan riitä, että mä tykkään hänestä. Eikä edes se, jos hän tykkäisi takaisin. Ei tää ikinä etene. Ja sen vuoksi mä en enää jaksa toivoa tai yrittää mitään. Se on liian raskasta ja kuluttavaa. Parempi vaan keskittyä muihin asioihin elämässä.
N.
Ei se vaan riitä
8
363
Vastaukset
- Anonyymi
Miks kirjoitit asiasta tänne, toivot jotain sattumaa vai?
- Anonyymi
Odotan, että tää menee ohi, jos käsittelen tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan, että tää menee ohi, jos käsittelen tätä?
Ei mene, niin kauan kun palstailet aamusta iltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene, niin kauan kun palstailet aamusta iltaan.
😁 Ehtisikin olemaan tällä aamusta iltaan.
- Anonyymi
Jaa nytkö sä sen vasta huomasit.
- Anonyymi
Ihastuneena sitä ajattelee, että kyllä kaikki selviää ja rakkaus voittaa...
- Anonyymi
No jos sulla mikään ei riitä ni kantsii lopettaa
- Anonyymi
Ja taas tämä ulina ja valitus. Eikö riitä, että yhden kerran laitat sen tänne? Tarviiko spämmäillä jokapäivä? Ei kait mikään etene, jos et kertaakaan ole suoraan lähestynyt.
Mieheltä > Naiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230