Ei se vaan riitä, että mä tykkään hänestä. Eikä edes se, jos hän tykkäisi takaisin. Ei tää ikinä etene. Ja sen vuoksi mä en enää jaksa toivoa tai yrittää mitään. Se on liian raskasta ja kuluttavaa. Parempi vaan keskittyä muihin asioihin elämässä.
N.
Ei se vaan riitä
10
631
Vastaukset
- Anonyymi
Miks kirjoitit asiasta tänne, toivot jotain sattumaa vai?
- Anonyymi
Odotan, että tää menee ohi, jos käsittelen tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan, että tää menee ohi, jos käsittelen tätä?
Ei mene, niin kauan kun palstailet aamusta iltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene, niin kauan kun palstailet aamusta iltaan.
😁 Ehtisikin olemaan tällä aamusta iltaan.
- Anonyymi
Jaa nytkö sä sen vasta huomasit.
- Anonyymi
Ihastuneena sitä ajattelee, että kyllä kaikki selviää ja rakkaus voittaa...
- Anonyymi
No jos sulla mikään ei riitä ni kantsii lopettaa
- Anonyymi
Ja taas tämä ulina ja valitus. Eikö riitä, että yhden kerran laitat sen tänne? Tarviiko spämmäillä jokapäivä? Ei kait mikään etene, jos et kertaakaan ole suoraan lähestynyt.
Mieheltä > Naiselle - Anonyymi
:(..
- Anonyymi
Jep. Moikataan kun tavataan. Kaikkea parasta toivon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562