Mette-Maaritin täysi-ikäinen poika on syyllistynyt ilmeisesti yli 20 eri rikokseen. Tämä on tietenkin erittäin ikävä asia Mette-Maaritille, joka itse sairastaa vakavaa keuhkosairautta. Mutta Marius poika on itse vastuussa omista rikoksistaan, eikä hänen äitinsä. Mariukselle on käynyt nyt niin kuin joillekin amerikkalaisille julkisuuden henkilöiden lapsille, jotka ovat alkaneet käyttämään huumeita ja sortuneet rikoksiin.
Marius on ollut julkisuudessa 4-vuotiaasta lähtien, kun hänen äitinsä meni naimisiin Norjan kruunuprinssi Haakonin kanssa. Marius on saanut olla perheen jäsenenä ja hänellä on kaksi sisaruspuolta ja hänellä on ollut aika lailla normaali lapsuus. Marius ei kuitenkaan ole Norjan kuninkaallisen perheen virallinen jäsen eikä hän siten edusta kuningas huonetta.
Norjan kuningas Harald ja kuningatar Sonja eivät ole vastuussa Mariuksen tekemisistä eivätkä myöskään kruunuprinssi Haakon ja hänen vaimo, prinsessa Mette-Maarit. Mette-Maarit on hoitanut esimerkillisesti omat edustustyönsä prinsessana, paremmin kuin Haakonin oma sisar Märtha-Louise, joka joutui luopumaan prinsessan tehtävistään. Märtha-Louise alkoi antamaan kyseenalaista enkeliterapiaa ja myi joitakin tuotteita, jotka eivät sopineet kuninkaallisen perheen jäsenelle. Myöskin hänen uusi aviomies, joka on ilmoittanut olevansa shamaani, on käyttänyt hyväkseen sitä omissa bisneksissään, että Märtha-Louise on prinsessa.
He pitivät itse kaupalliset omat häät, jotka olivat myyneet englantilaisille juorulehdille.
Niinpä monet eri alojen yhteistyökumppanit, järjestöt ja yhdistykset halusivat purkaa sopimuksensa prinsessa Märtha-Louisen kanssa ja niin häneltä otettiin pois myös prinsessan edustusvelvollisuudet. Märtha-Louise on aiheuttanut myös paljon huolta omille vanhemmilleen.
Mariuksen tulee kärsiä nyt oma oikeuden määräämä rangaistuksensa, hän tulee saamaan varmaan ehdollista tai ehdotonta vankeutta. Toivottavasti hän parantaa tapansa ja saa oman elämänsä hallintaansa niin ettei hän toisi enää murheita ja huolta omalle äidilleen Mette-Maaritille ja isäpuolelleen kruunuprinssi Haakonille.
Norjan prinsessa Mette-Maaritin poika
Anonyymi-ap
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo poika on samannäköisen kuin Sannan nuo sateenkaaripoikaystävät.
- Anonyymi
Hovi kustantaa huippu asianajajan ja homma jatkuu samanlaisena örveltämisenä ja hovi maksaa.
- Anonyymi
Kaikki lähtee kotoa !
Kasvatus vaikuttaa paljon
Hänen toilailujaan piilotettiin suojattiin
Siihen oli sitoutunut lehdistö
Mutta enään ei onnistuttu kun asiat tuotiin kunnolla julki - Anonyymi
Hän on Mette Marit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561470Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli541195Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva175961Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50948Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76934Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36875- 57805
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy201780Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali152765Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42746