Pus pus.
T. Vaalea
Hyvää yötä ja
26
590
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos hyvää yötä, huomenna on kerrankin lämmintä☀️👍
- Anonyymi
Hyvää yötä, hyviä unia, oman kullan kuvia.
- Anonyymi
Tykkään vaaleista 🤤
- Anonyymi
Nyt liippas jo läheltä.. itse etsin vaaleaa ja hankalaa
- Anonyymi
Öitä!😏
- Anonyymi
Täällä!
- Anonyymi
Miten hankalaa etsit?
- Anonyymi
Pikku vaalea? 🧡🧡
- Anonyymi
Öitä❤️
T.kalju - Anonyymi
Hyvää yötä vaalealta mieheltä vaalealle naiselle...
- Anonyymi
Hyvää yötä sinulle. Nuku hyvin ja kauniita unia. 👱♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle. Nuku hyvin ja kauniita unia. 👱♀️
Hyvää yötä kaverillisesti sinulle ja tuolle edelliselle joka esiintyy vaaleana naisena 😂
👱🏻♀️🧔🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä kaverillisesti sinulle ja tuolle edelliselle joka esiintyy vaaleana naisena 😂
👱🏻♀️🧔🏻🧔🏻❤️👱🏻♀️
- Anonyymi
Kiitos M öitä😸
- Anonyymi
Hyvää yötä 😚😚 t. Välimaasto 😁
- Anonyymi
Hyvää yötä laiskamato
🤭🤗❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä laiskamato
🤭🤗❤️😂😂 Oon ollut vaan viime aikoina jotenkin tosi väsynyt 🥱😧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 Oon ollut vaan viime aikoina jotenkin tosi väsynyt 🥱😧
Sama täällä🤍🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä laiskamato
🤭🤗❤️Ite oot. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot. Sivusta
Asialliset hommat hoidetaan mut muuten ollaan kuin ellun kanat
🐓🥚
- Anonyymi
Vaalealta naiselta vaalealle miehelle hyvänyöntoivotukset
❤️🤗
Tupakkipaikalla tavataan
🚬👻- Anonyymi
Milloin tavataan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tavataan?
Ouh shit. Näin vasta nyt tämän.
Palaako?🚬
Tuu huomen aamusavulle n.klo 11 ehkä oon siihen mennes jo heränny 🤭🤗❤️
- Anonyymi
tiesitkö mitä tein, aina kun lähetitte pahaa tai tilasitte, otin siitä energiaa ja osuutta ja, hakkasin veitsellä teidän elämiin sitä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂saatte takaisin kaikkea, ja ne jotka käytti muuta keinoa ne tilattiin juuri samoista paikoista. Ei aina rahaan ne on kaikki tehty eri tavoin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂jokainen teistä saa juuri siitä itse mitä on tehnyt ja missä ollut mukana 😂😂😂😂😂😂😂😂😂saitte hakattua, nöyyrytetttä ja tehtyä vuosia pahojanne mutta muistakaa kaikki palautuu teille, kaikki paha ja muu valuu ja Vaikuttaa teidän elämissä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂potkittiin myös joka kerrasta päätänne, elämäänne, työtänne kotianne ja kaikkea teissä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Hyvää huomenta☀️
- Anonyymi
Hyvää yötä ❣️👱🏻♀️🩷👨🏻🦰
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793