Mitä ihmettä tapahtuu entisen Rehdin urheilutalolla nykyään? Piha siivottu ja sisällä ilmeisesti remontti käynnissä koska piha täynnä jätettä,näytti olevan ainakin yön tumma kaveri työntouhussa pihamaalla eilen.Ettei vaan tulisi joku mamujen paikka?? Omasta mielestä Paraisten eläkeläiset ansaitsisivat tuon kiinteistön vaikka jumppa tiloiksi sekä kotinpeluu esim.bridge tai muun takia. Siellä on tilaa vaikka kuinka jossa voisi järjestää monta kertaa viikossa kaikenlaista joka nyt ei ole mahdollista tilan puutteen takia,kaupungin päättäjien kuuluu nyt herätä sekä myös eläkejärjestöjen niin suomen kuin ruotsinkielisten.Älkää päästäkö tällaista mahdollisuutta nyt sivusuun sillä kohta sen valtaavat nuoriso tai muu taho joille se ei todellakaan kuulu sillä mekin eläkeläiset tarvitsemme tiloja,laitetaanko kansalaiskeräys alkuun ja lunastetaan kiinteistö vai annetaanko mennä ohi?? Kaupunki on voittaja tässä asiassa jos tulevat mukaan sillä nyt ollaan ahtaasti aina kun harrastetaan jotain ja tämä olisi omaa meille jotka olemme yhteiskunnan ja kaupungin kovalla työllä rakentaneet niin on pieni hinta tälle palkinnolle.
Rehdin talo
Anonyymi-ap
0
255
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161