30 vuotta tuli juotua viikottain, nyt kolmisen vuotta selvinpäin.
Mikään ei ole muuttunut, samaa paskaa kaikki on yhä.
Tänään 1205 päivää juomatta
4
206
Vastaukset
- Anonyymi
On aika muuttaa Puohitielle ja aloittaa videoiden teko. Rappiotube on muodissa. Upi, Pirkka-ukko, Pottukoira,Tallahasseessahallatille...
- Anonyymi
Itseasiassa Kylmis sai häädön sieltä.
Puohitien maine palautettava Ry
- Anonyymi
Muutto suomesta pois piristää kummasti elämää. Suosittelen muuttoa jonnekkin lämpimään ja edulliseen maahan. Ei tartte kaamosta kärsiä ja alkaa elämä taas tuntumaan kivalta. Ainahan voi keksiä tekosyitä miksi ei pääse lähtemään.
- Anonyymi
Onhan se Ap nyt sinulla parempaa. Unesta herättyäsi olet heti kartalla missä mennään. Tiedät ettei muistamattomassa tilassa ole tehnyt mitään uusia hölmöyksiä.
Parempaa tietysti voisi olla, mutta niin monella tyypillä asiat ovat pahasti solmussa.
Sitä voi aatella, että joku päivä voi tulla parempakin.
harmaa partainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512