itkua ja tuskaa. Voisi kai kiivetä katolle ja lentää taivaaseen.
Elämä on ollut pelkkää
25
342
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnes meet reunalle ja tajuat että kehosi ei anna sun tehdä sitä. T. Epävakaa, jolla noin "15 reunalla istumis" yritystä. Ja eiköhän me ihan helvettiin mennä. Muutenkin itsemurha on niin epärealistista, jos vedät jotain pilllereit tuhoot vaa sisäelimes ja kuolet kivuliaasti, niilläkin yrityksiä joku 5, en kyllä siihen haluu kuolla, sydänkohtauskin aika ikävä kun tulee paniikki ja sellanen hirvee kipu ja oksennus, ei ole helppoa tapaa pois. :)
- Anonyymi
Vois joo tehä noin.
Ei hassumpi suunnitelma. - Anonyymi
Nyt jumankekkale stuntit seis.
Tuommoset ajatukset pois ja muuta mieleen.
Ei voi asiat mennä niin huonosti, että vaihtoehtona on itsari. Ja vaikka menisikin, niin pian on aika uusi. Linnut laulaa ja aurinkokin paistaa! - Anonyymi
Jos on ylitsepääsemätön olo, niin soittakaa mielipuhelimeen.
Ja kertokaa, mikä on saanut itsetuhoiset ajatukset pintaan? - Anonyymi
Haluaisin lentää myös, mutta ei mitään mahdollisuutta.
- Anonyymi
Sen tiedän, etten minnekään kadotukseen kuoleman jälkeen joudu, mutten sitäkään odota. Pitää tehdä nää asiat, näitä asioita ja kestää.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂sulla ei ole käsitystä
- Anonyymi
Aina löytyy apua.
Kuuntele musiikkia.
Käy kävelyllä.
Tee mielikuvaharjotteita. Laita silmät kiinni ja kuvittele itsesi johonkin miellyttävään, turvalliseen paikkaan.
Rukoile.
Pyydä ystävä kylään. Jos ei ole ystävää, niin aina löytyy joku keskusteluryhmä.
Älä jää yksin ajatustesi kanssa 🫂 - Anonyymi
Kyllä se siitä huononee🫂🤍🤍🤍🤍❤️🔥
- Anonyymi
Vaikka silmiä kirvelee ja paha olo painaa, rakkaus löytyy kyllä. Kaikille on joku ❤️Jos mulla olisi taikasauva heilauttaisin sillä kaikille rakkauden täyteistä elämää.
- Anonyymi
En mä halua tehdä sellaista mutta kun miten voi koskaan onnistuu missään, mikään ei onnistu..
- Anonyymi
Kyllä onnistuu. Pyydä apua ja tukea, niin sitä saat!
- Anonyymi
Soita sinne mielipuhelimeen. Voit puhua nimettömänä ja pyytää neuvoja ja ohjeita. Kaikki onnistuu vielä. Luota siihen.
- Anonyymi
Minulla ei ole, mutta en tykkää minäkään olla täällä. Odotan taivaaseen pääsyä. En murhaisi itseäni, kun Jumala ei tahdo, että tekisin itselleni väkivaltaa.
- Anonyymi
Älä manifestoi itsellesi pahaa oloa. Olet tullut tänne maan päälle jonkun tarkoituksen vuoksi. Sinulla ja meillä kaikilla on joku tarkoitus täällä olla. Ei sen tarvitse olla isoa keksintöä tai maata mullistavaa asiaa. Jo se, että pärjäät arjessa ja olet kiitollinen siitä mitä sinulla on. Rakastat lähimmäistä kuin itseäsi tai että opit rakastamaan itseäsi. Se että satuttaisit itseäsi, ei ole rakkautta itseäsi kohtaan, ihan niinkuin itsekin sanoit. Et ole yksin. Sinua rakastetaan. Pyydä apua, jos et pärjää tai olo on epätoivoinen.
Asiat järjestyy, kun et jää niitä yksin pyörittämään. Nuku hyvin ja levollisesti. - Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Kaikki tuntee joskus noin. Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin ☀️🕶️
- Anonyymi
Miksi puhut asioihin suhtautumisesta tai tunteista…?
- Anonyymi
Ei voi lentää ei. Aina voi kuvitella. On ihmisiä jotka kuitenkin tarvitsee vaikken koe sitä, vaikka usein koen huonommuutta. Pikkutytöstä asti.
- Anonyymi
Miten minä koskaan opin rakastaan itseeni. Kun ihan jo lapsesta asti olen inhonnut itseäni ja kaikkea itsessäni. Ulkonäköä ja olemusta ja sisintä. Koulussa oli kauheaa ja kotona. Olen tuntenut olevani aave tai klovni tai joku helpotuspatja puutteessa.
- Anonyymi
Onko sulla maalittaja noin paha olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla maalittaja noin paha olla?
Mitä ihmettä tarkoitat? En oo mikää maalittaja mut paha olo on kyllä usein.
- Anonyymi
Sekin on parempi kuin nimitellä täällä.
- Anonyymi
Lentokoneella voi lentää nykypäivänä.
- Anonyymi
Tehdäänkö sieltä taivasmatkoja? Aika useinhan ne putoavat maahan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803