Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Anonyymi-ap

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta joskus jossain tai sitten toinen meistä uskaltautuu laittamaan viestiä somessa.

58

793

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se toinen olet sinä. Sun hugi 😘.
      Miehelle 😄

• Anonyymi

Toivon myös miehen tekevän aloitteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon myös miehen tekevän aloitteen.

Miten te aina miehen odotatte tekevän aloitteen, tehkääpä ite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtäkään aloitetta ole itse tehnyt ja huudellaan sun hugi. Nii.i mutta ku mä hymyilin silleen hassusti niin se oli se selvä aloite.

M>N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtäkään aloitetta ole itse tehnyt ja huudellaan sun hugi. Nii.i mutta ku mä hymyilin silleen hassusti niin se oli se selvä aloite.

M>N

Mutta kun se on tähtiin kirjoitettu, että mies ottaa ensimmäisen askeleen, niin ei sitä voi muuttaa....No tässä tapauksessa tehtävä uusintakierros, koska aiemmat höpötykset meni vähän plörinäksi.
        Ihan omasta tyhmyydestäni.

• Anonyymi

Toivon miehen soittavan tai lähettävän viestiä🩶 sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun se on tähtiin kirjoitettu, että mies ottaa ensimmäisen askeleen, niin ei sitä voi muuttaa....No tässä tapauksessa tehtävä uusintakierros, koska aiemmat höpötykset meni vähän plörinäksi.

Pahoittelen suorapuheisuuttani nyt, mutta tuo ”tähtiin kirjoitettu” on täyttä soopaa. Nainen tekee aloitteen jos oikeasti kiinnostaa. Kyse on rakkaudesta! Ihan turhaan heität elämän menemään nojaamalla johonkin tähtiin tai perinteisiin ”kun se nyt vain on niin, että mies tekee aloitteen”. Ei ole. Sinä voit ihan yhtä hyvin lähestyä miestä, jos aidosti ja oikeasti hänet haluat.

Nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta tehdä aloitetta enää yhdellekään miehelle, enkä halua yhdenkään miehen tekevän minulle aloitetta enää koskaan! Sitten kun voin selvästi paremmin, voisin olla ystävä samanikäisen miehen kanssa, mutta emme koskaan harrastaisi seksiä, emmekä asuisi yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelen suorapuheisuuttani nyt, mutta tuo ”tähtiin kirjoitettu” on täyttä soopaa. Nainen tekee aloitteen jos oikeasti kiinnostaa. Kyse on rakkaudesta! Ihan turhaan heität elämän menemään nojaamalla johonkin tähtiin tai perinteisiin ”kun se nyt vain on niin, että mies tekee aloitteen”. Ei ole. Sinä voit ihan yhtä hyvin lähestyä miestä, jos aidosti ja oikeasti hänet haluat.

Nainen sivusta

Kuuleppas sinä nainen 😄 äläpäs nyt puutu tähän keskusteluun.
        Se on tässätapauksessa mies, joka vie ja minä voin kitistä 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ankeaa tämä sinun nakkelu näihin palstaäijän monologeihin liittyen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M>N

Näytitkö pehmeän vai kovan puolesi sillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itekkö naisia tai naista (🥱) esittävä äijä sentimentaalista tekstiäsi peukutit? Käsi pystyyn jonkin selittämättömän virheen merkiksi, joopa joo tyypit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen sivusta

Erittäin kiinnostava tämä muka moniääniseksi performoitu feikkidialogi, palstaäijä. Todella tärkeä keskustelu myös sisällön puolesta. Olkoon voima kanssanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppas sinä nainen 😄 äläpäs nyt puutu tähän keskusteluun.
        Se on tässätapauksessa mies, joka vie ja minä voin kitistä 😜

Niin tunnut tosiaan kitisevän, ja ihan ilman miestäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta tehdä aloitetta enää yhdellekään miehelle, enkä halua yhdenkään miehen tekevän minulle aloitetta enää koskaan! Sitten kun voin selvästi paremmin, voisin olla ystävä samanikäisen miehen kanssa, mutta emme koskaan harrastaisi seksiä, emmekä asuisi yhdessä.

Jaa jaa vai niin palstasedän ns estynyt larppaushahmo, kannattaa kehrätä riitaa hyvissä ajoin ja ajaa hänet pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa vai niin palstasedän ns estynyt larppaushahmo, kannattaa kehrätä riitaa hyvissä ajoin ja ajaa hänet pois

Ja mikä tämä teidän puupäiden draama- ja traumatyöpaja on olevinaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen sivusta

Mainio kommentti ! Teen points!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette varmana, ja ette edes puhuisi toisillenne sanaakaan! Se olisi täydellistä.

• Anonyymi
        UUSI

Mies: pallo on edelleen sulla 🤭🤗😂

• Anonyymi

No ei kohdata. Elämä kulkee ohi.

• Anonyymi

Voin laittaa viestiä, jos olet hän😊

• Anonyymi

Toivottavasti ei nähdä.

• Anonyymi

hah. no kuule ei tule meille kesiä ei

• Anonyymi

se on tasan tarkkaan juuri noin ja tulee aina olemaan, eikä muitakaan vuodenaikoja koskaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on tasan tarkkaan juuri noin ja tulee aina olemaan, eikä muitakaan vuodenaikoja koskaan..

rakas vartioi ylhäällä ja jos tulen maanpäällisessä vielä joskus rakastuun hän on mallimies hoikka ja pitkä saamme pojan ja kohtelen häntä kun muit ei ois ja haluan häntä paljon! mitä tulee parittamis projekteihin nii ykskään projektissa mukana oleva ei kiinnosta sekuntiakaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rakas vartioi ylhäällä ja jos tulen maanpäällisessä vielä joskus rakastuun hän on mallimies hoikka ja pitkä saamme pojan ja kohtelen häntä kun muit ei ois ja haluan häntä paljon! mitä tulee parittamis projekteihin nii ykskään projektissa mukana oleva ei kiinnosta sekuntiakaan!

Aika kapeat on nääs palstasetä markkinat tätä nassikkaa parittaa, mutta kokeile toki. Nämä ns asiasanat ja sisällöt joissa ei ole mitään järkeä, sekö on just se juttu?

• Anonyymi

Minä nukun silloin.Eopäs tää minulle ollutkaan.

• Anonyymi

Missä sinä nukuit? Har har

• Anonyymi

Ei ole meitä eikä tule yhteisiä kesiä. Sulla on jo vaimo.

• Anonyymi

Tämäkin kommentti on aika kulahtanut vakio mitä tulee näihin monologialoituksiis palstaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin kommentti on aika kulahtanut vakio mitä tulee näihin monologialoituksiis palstaäijä

Ja tänä jumalan päivänä minä edelleen kysyn, että viettääkö niitä tiedettävästi montakin aikaa täällä ja joku goal tähtäimessä? Miksi näitä voimakkaita latauksia yhteen saakutin diibadaabapulinapalstaan nähden ja siihen ”tietoa” suhteuttaen. Tämä on keskustelupalsta, ei esim avuomiesten pick up line

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sun kommentit ärsyttää,joka vedät tätä monologiäijää joka ketjuun. Sun 'fiksuus"ja "nokkeluus" on häiritsevää ja sekoittavaa.

• Anonyymi

Ei ole mikään vaimo. Unohda se.

• Anonyymi

Jos tämä on viimeinen kesä?

• Anonyymi

Tule nainen, hieron vartaloosi aurinkovoidetta. Hups, meni sinnekin. m>n

• Anonyymi

Ihana kommentti :D

• Anonyymi

Vilahtiko joku koloon?
        🕳️

• Anonyymi

Ehkä toinen meistä uskaltaa laittaa viestin sometilin kautta. ☺️ Totta, olisin halunnut viettää kesäiltoja hänen kanssaan, kuunnella musiikkia ja fiilistellä. Meillä meni juttu mönkään, mutta aina voi vielä sopia. N>M

• Anonyymi

Laita vaikka pöh -viesti, etunimi piste sukunimi miuku protonmail piste com.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Push viesti töks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Push viesti töks

Morsetan mieluummin. Niin on helpompi ja nykyaikaisempaa 😂🤭🤗

• Anonyymi

Unohda ne somet. Mene tapaamaan sitä, keskustele kasvokkain. Ei siihen mitään digitaalista p*skaa tarvita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa erikoiselta sähköpostilta. Piti googlettaa. Voisin yrittää...Minua jännittää tavata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unohda ne somet. Mene tapaamaan sitä, keskustele kasvokkain. Ei siihen mitään digitaalista p*skaa tarvita.

Hän käy joskus näillä huudeilla, mutta emme koskaan näe.

• Anonyymi

Jos meidät on tarkoitettu yhteen niin kohtalo kuljettaa meidät yhteen, kun aika on oikea.
      Niin se on tehnyt tähänkin asti, koska sattumaa ei ole olemassa muualla, kuin vähä lihaisessa padassa ja keitossa.

• Anonyymi

❤️🤗😊

• Anonyymi

❤️
        🔥

• Anonyymi

Sattumat on keitossa ihan parasta padassa 😂🤗🤭

• Anonyymi

Toivottavasti kohtaatte vielä.

• Anonyymi

Ihs 😂🤭🤗

• Anonyymi

Tälle kesälle saisi jo pitää kiirettä. Mikäpä hätä tässä nyt on. Katseet jo kohti ensi kesää. Siihen mennessä luulisi jo viimeinenkin epäilys karisseeen, ettemme olisi me.

• Anonyymi

❤️🤗Hyvää kesää☀️

• Anonyymi

Joo jollei kuolema korjaa ennen sitä

😂🤭🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️🤗Hyvää kesää☀️

Mit vit?

Onko tää joku danish guy-mainos

Hyvää kesää 🩲

😂🤭🤗

• Anonyymi

Kesää on vielä jäljellä ja syksy on vielä tulossa!

Etkö voisi itse tavata sitä miestä missään, unohda ne somet suosiolla

• Anonyymi

He ❤️them 😂

• Anonyymi

Olisin niin ottanut sen kesäkollin itelleni😔

😂🤭🤗

• Anonyymi
      UUSI

Nooh, talvella sit, talvi-iltoi.
      Odotan kyllä😂
      🤭

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      908
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      872
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      872
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      789
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      745
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      730
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    Aihe