Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta joskus jossain tai sitten toinen meistä uskaltautuu laittamaan viestiä somessa.
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
58
793
Vastaukset
- Anonyymi
Se toinen olet sinä. Sun hugi 😘.
Miehelle 😄- Anonyymi
Toivon myös miehen tekevän aloitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon myös miehen tekevän aloitteen.
Miten te aina miehen odotatte tekevän aloitteen, tehkääpä ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtäkään aloitetta ole itse tehnyt ja huudellaan sun hugi. Nii.i mutta ku mä hymyilin silleen hassusti niin se oli se selvä aloite.
M>N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtäkään aloitetta ole itse tehnyt ja huudellaan sun hugi. Nii.i mutta ku mä hymyilin silleen hassusti niin se oli se selvä aloite.
M>NMutta kun se on tähtiin kirjoitettu, että mies ottaa ensimmäisen askeleen, niin ei sitä voi muuttaa....No tässä tapauksessa tehtävä uusintakierros, koska aiemmat höpötykset meni vähän plörinäksi.
Ihan omasta tyhmyydestäni. - Anonyymi
Toivon miehen soittavan tai lähettävän viestiä🩶 sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun se on tähtiin kirjoitettu, että mies ottaa ensimmäisen askeleen, niin ei sitä voi muuttaa....No tässä tapauksessa tehtävä uusintakierros, koska aiemmat höpötykset meni vähän plörinäksi.
Ihan omasta tyhmyydestäni.Pahoittelen suorapuheisuuttani nyt, mutta tuo ”tähtiin kirjoitettu” on täyttä soopaa. Nainen tekee aloitteen jos oikeasti kiinnostaa. Kyse on rakkaudesta! Ihan turhaan heität elämän menemään nojaamalla johonkin tähtiin tai perinteisiin ”kun se nyt vain on niin, että mies tekee aloitteen”. Ei ole. Sinä voit ihan yhtä hyvin lähestyä miestä, jos aidosti ja oikeasti hänet haluat.
Nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta tehdä aloitetta enää yhdellekään miehelle, enkä halua yhdenkään miehen tekevän minulle aloitetta enää koskaan! Sitten kun voin selvästi paremmin, voisin olla ystävä samanikäisen miehen kanssa, mutta emme koskaan harrastaisi seksiä, emmekä asuisi yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelen suorapuheisuuttani nyt, mutta tuo ”tähtiin kirjoitettu” on täyttä soopaa. Nainen tekee aloitteen jos oikeasti kiinnostaa. Kyse on rakkaudesta! Ihan turhaan heität elämän menemään nojaamalla johonkin tähtiin tai perinteisiin ”kun se nyt vain on niin, että mies tekee aloitteen”. Ei ole. Sinä voit ihan yhtä hyvin lähestyä miestä, jos aidosti ja oikeasti hänet haluat.
Nainen sivustaKuuleppas sinä nainen 😄 äläpäs nyt puutu tähän keskusteluun.
Se on tässätapauksessa mies, joka vie ja minä voin kitistä 😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ankeaa tämä sinun nakkelu näihin palstaäijän monologeihin liittyen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M>NNäytitkö pehmeän vai kovan puolesi sillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun se on tähtiin kirjoitettu, että mies ottaa ensimmäisen askeleen, niin ei sitä voi muuttaa....No tässä tapauksessa tehtävä uusintakierros, koska aiemmat höpötykset meni vähän plörinäksi.
Ihan omasta tyhmyydestäni.Itekkö naisia tai naista (🥱) esittävä äijä sentimentaalista tekstiäsi peukutit? Käsi pystyyn jonkin selittämättömän virheen merkiksi, joopa joo tyypit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelen suorapuheisuuttani nyt, mutta tuo ”tähtiin kirjoitettu” on täyttä soopaa. Nainen tekee aloitteen jos oikeasti kiinnostaa. Kyse on rakkaudesta! Ihan turhaan heität elämän menemään nojaamalla johonkin tähtiin tai perinteisiin ”kun se nyt vain on niin, että mies tekee aloitteen”. Ei ole. Sinä voit ihan yhtä hyvin lähestyä miestä, jos aidosti ja oikeasti hänet haluat.
Nainen sivustaErittäin kiinnostava tämä muka moniääniseksi performoitu feikkidialogi, palstaäijä. Todella tärkeä keskustelu myös sisällön puolesta. Olkoon voima kanssanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas sinä nainen 😄 äläpäs nyt puutu tähän keskusteluun.
Se on tässätapauksessa mies, joka vie ja minä voin kitistä 😜Niin tunnut tosiaan kitisevän, ja ihan ilman miestäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta tehdä aloitetta enää yhdellekään miehelle, enkä halua yhdenkään miehen tekevän minulle aloitetta enää koskaan! Sitten kun voin selvästi paremmin, voisin olla ystävä samanikäisen miehen kanssa, mutta emme koskaan harrastaisi seksiä, emmekä asuisi yhdessä.
Jaa jaa vai niin palstasedän ns estynyt larppaushahmo, kannattaa kehrätä riitaa hyvissä ajoin ja ajaa hänet pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa vai niin palstasedän ns estynyt larppaushahmo, kannattaa kehrätä riitaa hyvissä ajoin ja ajaa hänet pois
Ja mikä tämä teidän puupäiden draama- ja traumatyöpaja on olevinaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivustaMainio kommentti ! Teen points!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette varmana, ja ette edes puhuisi toisillenne sanaakaan! Se olisi täydellistä.
- AnonyymiUUSI
Mies: pallo on edelleen sulla 🤭🤗😂
- Anonyymi
No ei kohdata. Elämä kulkee ohi.
- Anonyymi
Voin laittaa viestiä, jos olet hän😊
- Anonyymi
Toivottavasti ei nähdä.
- Anonyymi
hah. no kuule ei tule meille kesiä ei
- Anonyymi
se on tasan tarkkaan juuri noin ja tulee aina olemaan, eikä muitakaan vuodenaikoja koskaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on tasan tarkkaan juuri noin ja tulee aina olemaan, eikä muitakaan vuodenaikoja koskaan..
rakas vartioi ylhäällä ja jos tulen maanpäällisessä vielä joskus rakastuun hän on mallimies hoikka ja pitkä saamme pojan ja kohtelen häntä kun muit ei ois ja haluan häntä paljon! mitä tulee parittamis projekteihin nii ykskään projektissa mukana oleva ei kiinnosta sekuntiakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakas vartioi ylhäällä ja jos tulen maanpäällisessä vielä joskus rakastuun hän on mallimies hoikka ja pitkä saamme pojan ja kohtelen häntä kun muit ei ois ja haluan häntä paljon! mitä tulee parittamis projekteihin nii ykskään projektissa mukana oleva ei kiinnosta sekuntiakaan!
Aika kapeat on nääs palstasetä markkinat tätä nassikkaa parittaa, mutta kokeile toki. Nämä ns asiasanat ja sisällöt joissa ei ole mitään järkeä, sekö on just se juttu?
- Anonyymi
Minä nukun silloin.Eopäs tää minulle ollutkaan.
- Anonyymi
Missä sinä nukuit? Har har
- Anonyymi
Ei ole meitä eikä tule yhteisiä kesiä. Sulla on jo vaimo.
- Anonyymi
Tämäkin kommentti on aika kulahtanut vakio mitä tulee näihin monologialoituksiis palstaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin kommentti on aika kulahtanut vakio mitä tulee näihin monologialoituksiis palstaäijä
Ja tänä jumalan päivänä minä edelleen kysyn, että viettääkö niitä tiedettävästi montakin aikaa täällä ja joku goal tähtäimessä? Miksi näitä voimakkaita latauksia yhteen saakutin diibadaabapulinapalstaan nähden ja siihen ”tietoa” suhteuttaen. Tämä on keskustelupalsta, ei esim avuomiesten pick up line
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sun kommentit ärsyttää,joka vedät tätä monologiäijää joka ketjuun. Sun 'fiksuus"ja "nokkeluus" on häiritsevää ja sekoittavaa.
- Anonyymi
Ei ole mikään vaimo. Unohda se.
- Anonyymi
Jos tämä on viimeinen kesä?
- Anonyymi
Tule nainen, hieron vartaloosi aurinkovoidetta. Hups, meni sinnekin. m>n
- Anonyymi
Ihana kommentti :D
- Anonyymi
Vilahtiko joku koloon?
🕳️
- Anonyymi
Ehkä toinen meistä uskaltaa laittaa viestin sometilin kautta. ☺️ Totta, olisin halunnut viettää kesäiltoja hänen kanssaan, kuunnella musiikkia ja fiilistellä. Meillä meni juttu mönkään, mutta aina voi vielä sopia. N>M
- Anonyymi
Laita vaikka pöh -viesti, etunimi piste sukunimi miuku protonmail piste com.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Push viesti töks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Push viesti töks
Morsetan mieluummin. Niin on helpompi ja nykyaikaisempaa 😂🤭🤗
- Anonyymi
Unohda ne somet. Mene tapaamaan sitä, keskustele kasvokkain. Ei siihen mitään digitaalista p*skaa tarvita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa erikoiselta sähköpostilta. Piti googlettaa. Voisin yrittää...Minua jännittää tavata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohda ne somet. Mene tapaamaan sitä, keskustele kasvokkain. Ei siihen mitään digitaalista p*skaa tarvita.
Hän käy joskus näillä huudeilla, mutta emme koskaan näe.
- Anonyymi
Jos meidät on tarkoitettu yhteen niin kohtalo kuljettaa meidät yhteen, kun aika on oikea.
Niin se on tehnyt tähänkin asti, koska sattumaa ei ole olemassa muualla, kuin vähä lihaisessa padassa ja keitossa.- Anonyymi
❤️🤗😊
- Anonyymi
❤️
🔥 - Anonyymi
Sattumat on keitossa ihan parasta padassa 😂🤗🤭
- Anonyymi
Toivottavasti kohtaatte vielä.
- Anonyymi
Ihs 😂🤭🤗
- Anonyymi
Tälle kesälle saisi jo pitää kiirettä. Mikäpä hätä tässä nyt on. Katseet jo kohti ensi kesää. Siihen mennessä luulisi jo viimeinenkin epäilys karisseeen, ettemme olisi me.
- Anonyymi
❤️🤗Hyvää kesää☀️
- Anonyymi
Joo jollei kuolema korjaa ennen sitä
😂🤭🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🤗Hyvää kesää☀️
Mit vit?
Onko tää joku danish guy-mainos
Hyvää kesää 🩲
😂🤭🤗
- Anonyymi
Kesää on vielä jäljellä ja syksy on vielä tulossa!
Etkö voisi itse tavata sitä miestä missään, unohda ne somet suosiolla - Anonyymi
He ❤️them 😂
- Anonyymi
Olisin niin ottanut sen kesäkollin itelleni😔
😂🤭🤗 - AnonyymiUUSI
Nooh, talvella sit, talvi-iltoi.
Odotan kyllä😂
🤭
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88908- 8872
- 54872
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189789Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80745Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172730Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730