mitä jos me oikeasti nähtäis. Pystyn kuvitella sen jotenkin hyvin. Sä oot semmoinen arkinen, mutta vähän hötky mun mielestä.
Mietin sitäkin, jos vähän pitäisit musta ja alkaisit pikkasen esittään.
Haluaisin katsoa sua tarkasti läheltä, jokainen kai näyttää aika kauniilta läheltä. Mutta olis ihana, jos olisit edes samassa huoneistossa kulman takana, sekin olis onnea.
Pahimassa tapauksessa istun yksin, katson mun ryppyisiä sormia, oon satavuotias ja uteliaana etsin sua vieläkin taivaan pilvistä, tai jostain. Tunnen samaa kipua.
Mietin tänään
10
379
Vastaukset
- Anonyymi
Voin tulla sinne kulman taakse istumaan, jos et sen lähempänä uskalla olla.
- Anonyymi
Siellähän nökötät sitten sinäkin
- Anonyymi
Kyl me vielä saadaan toisemme❤️
- Anonyymi
Lupaatko :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en lupaa kenellekään mitään! Koska en halua, enkä jaksa tutustua keneenkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en lupaa kenellekään mitään! Koska en halua, enkä jaksa tutustua keneenkään!
Minä jaksan, mutta se on vain mainos1 sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan :3
Mutta sun tarvii tehdä aloite.
Tai mä voin aloittaa sen tässä ja sä jatkat.
😉😘
Miehelle
- Anonyymi
Kerran edes samassa huoneistossa kulman takana, näinkö on mies? Lol
- Anonyymi
nii
- Anonyymi
Pitäisikö olla enemmän hörhelöä sitten vai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803