Oma rauha ja

Anonyymi-ap

ja oma koti eikä kukaan vaatimassa mitään, ne ovat tärkeimmät haaveeni!

26

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on ymmärrettävää.

• Anonyymi

Harmittaa aivan valtavasti se, kun en saanut vakituista työpaikkaa aikoinaan ja syyllinen siihen on tiedossa! Miksi annoitte luvan häirikölle? Tätä tulen kysymään loppuelämäni ajan!

• Anonyymi

Kenen ajattelet sen luvan antaneen tahon olleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä keitä he olivat. Sen muistan että olin yhdessä työkavereiden kanssa samassa huoneessa miehen kanssa, joka jotenkin yritti kertoa mitä tuleman pitää, mutta minä en ymmärtänyt siitä yhtään mitään. Hän ei kysynyt minun mielipidettä siitä mitä minä elämältäni haluan! Olin jo silloin kauhuissani, koska en todellakaan käsittänyt vielä moneen vuoteen sen tapaamisen jälkeenkään mitä on meneillään ja keneen liittyen! Se kaikki mitä ympärilläni tapahtui oli minulle täysin käsittämätöntä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä keitä he olivat. Sen muistan että olin yhdessä työkavereiden kanssa samassa huoneessa miehen kanssa, joka jotenkin yritti kertoa mitä tuleman pitää, mutta minä en ymmärtänyt siitä yhtään mitään. Hän ei kysynyt minun mielipidettä siitä mitä minä elämältäni haluan! Olin jo silloin kauhuissani, koska en todellakaan käsittänyt vielä moneen vuoteen sen tapaamisen jälkeenkään mitä on meneillään ja keneen liittyen! Se kaikki mitä ympärilläni tapahtui oli minulle täysin käsittämätöntä!

En usko, että kukaan haluaa elämäänsä puututtavan tietämättä ja ymmärtämättä sitä, että kaikkein tärkein asia on kysyä mitä kukin pitää tärkeimpinä asioina omaan tulevaisuuteensa liittyen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että kukaan haluaa elämäänsä puututtavan tietämättä ja ymmärtämättä sitä, että kaikkein tärkein asia on kysyä mitä kukin pitää tärkeimpinä asioina omaan tulevaisuuteensa liittyen!

Totta. Ymmärrettävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä on sinun syy kupata merkityksetöntä nippelitietoa tältä palstaäijältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ymmärrettävää.

Mistä aiheesta mielestäsi alentuva houkka hymistelet tämän palstasedän kanssa?

• Anonyymi

aivan jokanen maanpäällinen projektissa mukana vois vetää esmes vtun päähänsä

• Anonyymi

ja painua sen jälkeen niin kauas ettei varmasti tartte enää koskaan missään törmätä häneen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja painua sen jälkeen niin kauas ettei varmasti tartte enää koskaan missään törmätä häneen

Sano selkeästi. Kuka on" hän".

Niin osataan toimia niin. Ettei tule mitään väärin ymmärryksiä.

Kukaan terve hyvä ihminen ei halua tehdä edes vahingossa pahaa. Niin että siitä kärsii kukaan.

Mitä pitää välttää. Tai poistaa. Ettet triggeröidy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano selkeästi. Kuka on" hän".

Niin osataan toimia niin. Ettei tule mitään väärin ymmärryksiä.

Kukaan terve hyvä ihminen ei halua tehdä edes vahingossa pahaa. Niin että siitä kärsii kukaan.

Mitä pitää välttää. Tai poistaa. Ettet triggeröidy.

Kyllä sen pitäisi olla jo useamman ihmisen tiedossa kenestä on kyse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen pitäisi olla jo useamman ihmisen tiedossa kenestä on kyse!

Voi olla että pitäisi. Mutta voi olla ettei ole.

Joten anna ohje.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla että pitäisi. Mutta voi olla ettei ole.

Joten anna ohje.

Sinä ainakin tiedät sen jo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ainakin tiedät sen jo..

Oletuksia. Älä oleta toisten puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan varmaa on että muutamat tietävät jo häirikön henkilöllisyyden!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi sää et ite varmaan tee yhtään näin kun seikkailet täällä lalalandiassa gubelle avautuen. Aloita itsestäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan varmaa on että muutamat tietävät jo häirikön henkilöllisyyden!

No sitten hyvä mies marssit kertomaan, ettei se työ tule itestään tehdyksi. Provo? No mieti

• Anonyymi

en ole enää koskaan työkykynen 🤡

• Anonyymi

Näin voisi palstasetä olettaa joo

• Anonyymi

Menetin kaiken rahat ihmiset ja terveyden

• Anonyymi

And now you need dollar dollar is what you need?

• Anonyymi

Muuta ei tarvita?

• Anonyymi

Sanoisin vaikka että ei. Sivusta

• Anonyymi

No man woman no cry bro

• Anonyymi

Si on parasta pysyä sinkkuna ja olla hankkimatta lapsia lapsi se vasta osaa vaativa ollakin jos kokee ettei vanhempi/vanhemmat tätä rakasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      47
      4531
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      18
      4469
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      63
      3520
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3493
    5. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      90
      3350
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3307
    7. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      166
      2876
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      2590
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2479
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      19
      2077
    Aihe