Kun ei ole mitään leivän päälle näin aamulla niin ajattelin runkata spermat leivälle. Tulee ainaki makua. M57
Vastaukset 16
- Anonyymi
Tuletko wherebyyn runkuille?
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Olen 02al. Alottaja m57. Kuinkas niin? Sulla tarjolla lisää vai?
- Anonyymi
Sinähän sen ittestäs spede tiedät. Mitä sitä täältä kyselet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen ittestäs spede tiedät. Mitä sitä täältä kyselet.
Osui, eipä muuta 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui, eipä muuta 😝
Mikä osui ja mihin. Osuko noin pahasti et pysty enempään.
- Anonyymi
Niin se on parempi kuin vanha juusto
- Anonyymi
Itsellä käynyt niin kun voi oli loppunut. Mutta käy se kahvin kin kanssa ei mene hukkaan kuka tykkää
- Anonyymi
Kahviinkin se käy. Taidan ottaa uuden maukkaan leivän. M57
- Anonyymi
Minä runkkasin kerran viilin päälle spermat ja söin. Oli pakko runkata heti toisen kerran.
- Anonyymi
Hienoo et jos saa tulemaa nopeesti eka laukasun jälkeen spermaa. Viilin päällä sitä ei näy kun samaa väriä. M57
- Anonyymi
Olen runkannut hampurilaisen sisään ja syönyt sen oman rakkaan kaluni spermalla maustettuna. Haluaisin syödä toisen miehen spermaisen hampparin. Tarjoan sinullekin hampparin palkaksi😊
- Anonyymi
Hamppari maistuisi kyl. Jos toiselta tulis viel majoneesia paljon ja isosta tuutista. M57
- Anonyymi
Olen myös upottanut kovan kalun jugurttipurkkiin ja lusikalla syönyt terskan päältä jugurtin.
- Anonyymi
Voisin nuolla terskasta jugurtit? M57
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 136849
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?83708- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha82646Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26543- 152461
- 42459
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40456Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?2443