Kun ei ole mitään leivän päälle näin aamulla niin ajattelin runkata spermat leivälle. Tulee ainaki makua. M57
Aamupala mauste.
15
318
Vastaukset
- Anonyymi
Tuletko wherebyyn runkuille?
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Olen 02al. Alottaja m57. Kuinkas niin? Sulla tarjolla lisää vai?
- Anonyymi
Sinähän sen ittestäs spede tiedät. Mitä sitä täältä kyselet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen ittestäs spede tiedät. Mitä sitä täältä kyselet.
Osui, eipä muuta 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui, eipä muuta 😝
Mikä osui ja mihin. Osuko noin pahasti et pysty enempään.
- Anonyymi
Niin se on parempi kuin vanha juusto
- Anonyymi
Itsellä käynyt niin kun voi oli loppunut. Mutta käy se kahvin kin kanssa ei mene hukkaan kuka tykkää
- Anonyymi
Kahviinkin se käy. Taidan ottaa uuden maukkaan leivän. M57
- Anonyymi
Minä runkkasin kerran viilin päälle spermat ja söin. Oli pakko runkata heti toisen kerran.
- Anonyymi
Hienoo et jos saa tulemaa nopeesti eka laukasun jälkeen spermaa. Viilin päällä sitä ei näy kun samaa väriä. M57
- Anonyymi
Olen runkannut hampurilaisen sisään ja syönyt sen oman rakkaan kaluni spermalla maustettuna. Haluaisin syödä toisen miehen spermaisen hampparin. Tarjoan sinullekin hampparin palkaksi😊
- Anonyymi
Hamppari maistuisi kyl. Jos toiselta tulis viel majoneesia paljon ja isosta tuutista. M57
- Anonyymi
Olen myös upottanut kovan kalun jugurttipurkkiin ja lusikalla syönyt terskan päältä jugurtin.
- Anonyymi
Voisin nuolla terskasta jugurtit? M57
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741