Kun ei ole mitään leivän päälle näin aamulla niin ajattelin runkata spermat leivälle. Tulee ainaki makua. M57
Aamupala mauste.
16
409
Vastaukset
- Anonyymi
Tuletko wherebyyn runkuille?
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Olen 02al. Alottaja m57. Kuinkas niin? Sulla tarjolla lisää vai?
- Anonyymi
Sinähän sen ittestäs spede tiedät. Mitä sitä täältä kyselet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen ittestäs spede tiedät. Mitä sitä täältä kyselet.
Osui, eipä muuta 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui, eipä muuta 😝
Mikä osui ja mihin. Osuko noin pahasti et pysty enempään.
- Anonyymi
Niin se on parempi kuin vanha juusto
- Anonyymi
Itsellä käynyt niin kun voi oli loppunut. Mutta käy se kahvin kin kanssa ei mene hukkaan kuka tykkää
- Anonyymi
Kahviinkin se käy. Taidan ottaa uuden maukkaan leivän. M57
- Anonyymi
Minä runkkasin kerran viilin päälle spermat ja söin. Oli pakko runkata heti toisen kerran.
- Anonyymi
Hienoo et jos saa tulemaa nopeesti eka laukasun jälkeen spermaa. Viilin päällä sitä ei näy kun samaa väriä. M57
- Anonyymi
Olen runkannut hampurilaisen sisään ja syönyt sen oman rakkaan kaluni spermalla maustettuna. Haluaisin syödä toisen miehen spermaisen hampparin. Tarjoan sinullekin hampparin palkaksi😊
- Anonyymi
Hamppari maistuisi kyl. Jos toiselta tulis viel majoneesia paljon ja isosta tuutista. M57
- Anonyymi
Olen myös upottanut kovan kalun jugurttipurkkiin ja lusikalla syönyt terskan päältä jugurtin.
- Anonyymi
Voisin nuolla terskasta jugurtit? M57
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n372529Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1192435Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk281537Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491277Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o381231Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o301026- 73972
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To13928- 37810
- 53795