Kun ei ole mitään leivän päälle näin aamulla niin ajattelin runkata spermat leivälle. Tulee ainaki makua. M57
Aamupala mauste.
15
281
Vastaukset
- Anonyymi
Tuletko wherebyyn runkuille?
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Olen 02al. Alottaja m57. Kuinkas niin? Sulla tarjolla lisää vai?
- Anonyymi
Sinähän sen ittestäs spede tiedät. Mitä sitä täältä kyselet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen ittestäs spede tiedät. Mitä sitä täältä kyselet.
Osui, eipä muuta 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui, eipä muuta 😝
Mikä osui ja mihin. Osuko noin pahasti et pysty enempään.
- Anonyymi
Niin se on parempi kuin vanha juusto
- Anonyymi
Itsellä käynyt niin kun voi oli loppunut. Mutta käy se kahvin kin kanssa ei mene hukkaan kuka tykkää
- Anonyymi
Kahviinkin se käy. Taidan ottaa uuden maukkaan leivän. M57
- Anonyymi
Minä runkkasin kerran viilin päälle spermat ja söin. Oli pakko runkata heti toisen kerran.
- Anonyymi
Hienoo et jos saa tulemaa nopeesti eka laukasun jälkeen spermaa. Viilin päällä sitä ei näy kun samaa väriä. M57
- Anonyymi
Olen runkannut hampurilaisen sisään ja syönyt sen oman rakkaan kaluni spermalla maustettuna. Haluaisin syödä toisen miehen spermaisen hampparin. Tarjoan sinullekin hampparin palkaksi😊
- Anonyymi
Hamppari maistuisi kyl. Jos toiselta tulis viel majoneesia paljon ja isosta tuutista. M57
- Anonyymi
Olen myös upottanut kovan kalun jugurttipurkkiin ja lusikalla syönyt terskan päältä jugurtin.
- Anonyymi
Voisin nuolla terskasta jugurtit? M57
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057064
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404369- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247