Mulla sovittu maksuohjelma. Kuukaudet+summat+velkojat merkitty ohjelmaan.
Yhden velkojan kohdalla vaan nimi,ei maksutietoja. Olen laittanut muutaman viestiä velkojalle,että saisin maksutiedot. Ei mitään vastausta. Ei ole tullut laskuakaan. Kuinka toimisitte? Summa on pieni, muutaman kymppi.
Velkajärjestely
Anonyymi-ap
3
367
Vastaukset
- Anonyymi
Soita sille
- Anonyymi
Ylellä oli ohjelma nimeltä ”kukkaron herraksi”. Minulle oli yllätys, että järjestelyssä ihminen itse tekee tilitykset käräjäoikeuden päätöksen mukaan. No ehkä siinä sitten säästetään jonkin virkamiehen tai edunvalvijan työtä, onhan noita prosessissa olevia ihmisiä kuitenkin aika saatanasti eikä ne tule koskaan loppumaan, sillä positiivisen luottorekisterin vaikutus tulee näkymään vasta 2040-luvulla kun 1900 luvulla syntyneitten ihmisten sotkut on selvitetty lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462189- 1901665
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471309Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501025- 41826
- 14800
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31780Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647