Millaisia kokemuksia muilla Espoon eläinsairaalasta tai Evidensiasta ylipäätänsä? Minulla järkyttävä kokemus heidän toiminnastaan. Useita vääriä diagnooseja ja hoitovirhe, joka johti lopulta lemmikin kuolemaan. Eivät ota vastuuta virheistään. Kaiken lisäksi hävyttömän kallis. Suosittelen välttämään Evidensian toimipaikkoja ja erityisesti Espoon Eläinsairaalaa viimeiseen asti.
Espoon Eläinsairaala Evidensia
6
535
Vastaukset
- Anonyymi
Espoon eläinsaarala todella huono paikka. Älkää menkö missään nimessä. Rahastusta ja asiakaspalvelu tylyä.
- Anonyymi
Evidenssiat rahastaa lemmikkien kustannuksella. En ole missään saanut niin törkeää palvelua kuin evidensialla.
- Anonyymi
Vältä Evidensiaa kaikin mahdollisin keinoin. Täällä listattuna aika paljon hyviä syitä siihen https://www.elainsairaalat.com/varoitus-evidensia-elainklinikat-ja-sairaalat/
- Anonyymi
Sama kokemus.
- Anonyymi
Jos Espoon Eläinsairaalasta / Evidensia annetaan aika Castrenille, älkää ottako.
Koppava, ylimielinen ja välinpitämätön. Inhoaa etenkin rescue-, seropi- ja vanhoja koiria.
Naapurin koiran nieluvaivaa ei edes tutkittu koska koiralla oli KAULURI.
Käyti hipelyineen, turhin labrakokein ja tunnin kyttäämiseen , maksoi yli 600 euroa.
Meille riitti, en kuseta koiraani sinne päinkään. Onni ja apu löytyi ketjuttomalta suomalaiselta eläinlääkäriltä.
Nielu rikki, haavassa paha tulehdus. - Anonyymi
Väitettiin että koiran kunto sama, juu peräpää petti mutta toipui parempaan. Tuntui siltä että painostettiin ja pikainen lopetus. Näin jälkikäteen tunne että painostettiin eutan asiaan ja hirveällä kiireellä ettei oikein annettu aikaa hyvästeihinkään.
Koiralla tulehdus arvot ylhäällä ja antibiootti auttoi mutta euta nyt tehty ja syyllisyys vaivaa.
En toiste vie Espoon pisteeseen ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223057- 402674
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621