đđ„â nyt sitten pihahommiin
đ”đ¶đ”đ¶đ”đ¶
Tom's dinner Suzanne Vega
https://youtu.be/j4jtIDaeaWI
Lounas on syöty
20
195
Vastaukset
Lounas? MÀ söin just aamiaisen. Mutta joo, kyllÀ mÀkin meen pihahommiin pian. TÀÀ on mukavampi asuinpaikka. Ei vaivaa pÀÀtÀ naiset tai muutkaan murheet.
KerrostalokÀmppÀ sai jÀÀdÀ sinne missÀ on. Mutta on kyllÀ kallis postilaatikko. No 66 neliöön mahtuu kyllÀ paljon postia, jos positiivisesti aatellaan.- Anonyymi
Aamiaisesta on monta tuntia.Maalla on vilpoisempaa ja pihalla voi lutrata veden kanssa ilman uteliaita naapureita. Mulla on vanha kylpyamme pihalla.
Anonyymi kirjoitti:
Aamiaisesta on monta tuntia.Maalla on vilpoisempaa ja pihalla voi lutrata veden kanssa ilman uteliaita naapureita. Mulla on vanha kylpyamme pihalla.
Mulla on toisinpÀin, eli Àitin talo on kaupungissa, eikÀ oikein yksin enÀÀ pÀrjÀÀ. Siks oon paljon tÀÀllÀ. Sitten se mun kerrostalokÀmppÀ taas on maalaiskunnan puolella. Molemmat kyllÀ viikossa paikkoja. Nyt oon kyllÀ kirkkopuistossa nauttiin lÀmmöstÀ. Illempana sitten pihatöitÀ ellei ukkosmyrsky yllÀtÀ. Sitten se ois siivousta, ettÀ tekemistÀ kyllÀ löytyy.
- Anonyymi
SalanimellÀ SaksikÀsi Ed Ward.
- Anonyymi
EhkÀ joskus tajuan mitÀ tÀllÀ on yritetty sanoa -tai sitten en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EhkÀ joskus tajuan mitÀ tÀllÀ on yritetty sanoa -tai sitten en.
Siihen sÀ et kykene ikinÀ ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SillÀ ei ole mulle mitÀÀn merkitystÀ.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut mĂ€ kykenenđ€Ł
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut mĂ€ kykenenđ€Ł
Kakunkoristeenako? Muoviahan ne onki.
- AnonyymiUUSI
Ei sulla palstasetÀ mitÀÀn pihaa ole.
- AnonyymiUUSI
TÀÀ ei ollut sulle. Ihan sama mitÀ luulet.
- AnonyymiUUSI
Se on Tom's Diner
- AnonyymiUUSI
Kappas vain! En lukenut kunnolla.
"Dinner" suomeksi on pÀivÀllinen tai illallinen.
- AnonyymiUUSI
Rakastatko minua?
- AnonyymiUUSI
Mulla ei ole tapana vakuutella mitÀÀn tuollaista anonyymeille.
- AnonyymiUUSI
KylmĂ€ olut maistuu helteellĂ€đđș
- AnonyymiUUSI
MĂ€ join pari alkoholitonta lonkeroaâ€ïž
- AnonyymiUUSI
Aloittajalla on jÀÀkaapissa vettÀ, johon sekoitan luomu sitruunatuoremehua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MĂ€ join pari alkoholitonta lonkeroaâ€ïž
En juonut yhtÀÀn mitÀÀn muuta kuin vettĂ€đ„±
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En juonut yhtÀÀn mitÀÀn muuta kuin vettĂ€đ„±
KylmÀ vesi onkin paras janojuoma. JÀÀpalasten kanssa juhlajuomaa. Aloittaja joi alkukesÀn suolatonta kivennÀisvettÀ kolmen desin puteleissa, mutta jÀtin ne pois kun pelkÀsin ettÀ ne eivÀt ole hyviÀ ruoansulatukselle.
Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs531545- 1701305
- 81152
- 611127
JÀttimÀÀrÀ alokkaita keskeyttÀÀ asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellÀ enÀÀ"
JĂ€ttimÀÀrĂ€ alokkaita keskeyttÀÀ asepalveluksen melkein heti â "En pystynyt olemaan siellĂ€ enÀÀ" Ennen sotavĂ€ki oli2561096- 141030
Unelmoin pÀivÀstÀ, jolloin voimme olla yhdessÀ.
Niin pieni kuin sydĂ€n onkin, sĂ€ oot siellĂ€ ja ne mun isot tunteet sua kohtaan â€ïžSydĂ€meni sykĂ€htÀÀ joka kerta kun sut nÀÀ33893Ollaanko me tyhmiĂ€ mies?
Miten ihmeessÀ me onnistuttiin saamaan tÀstÀ nÀin pitkÀllinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkÀÀ, nÀinhÀ55872Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistÀ ja iltamenoista nauttien. SÀpinÀÀ riittÀÀ. Aitolehti95868- 347795