😋🥐☕ nyt sitten pihahommiin
🎵🎶🎵🎶🎵🎶
Tom's dinner Suzanne Vega
https://youtu.be/j4jtIDaeaWI
Lounas on syöty
20
195
Vastaukset
Lounas? Mä söin just aamiaisen. Mutta joo, kyllä mäkin meen pihahommiin pian. Tää on mukavampi asuinpaikka. Ei vaivaa päätä naiset tai muutkaan murheet.
Kerrostalokämppä sai jäädä sinne missä on. Mutta on kyllä kallis postilaatikko. No 66 neliöön mahtuu kyllä paljon postia, jos positiivisesti aatellaan.- Anonyymi
Aamiaisesta on monta tuntia.Maalla on vilpoisempaa ja pihalla voi lutrata veden kanssa ilman uteliaita naapureita. Mulla on vanha kylpyamme pihalla.
Anonyymi kirjoitti:
Aamiaisesta on monta tuntia.Maalla on vilpoisempaa ja pihalla voi lutrata veden kanssa ilman uteliaita naapureita. Mulla on vanha kylpyamme pihalla.
Mulla on toisinpäin, eli äitin talo on kaupungissa, eikä oikein yksin enää pärjää. Siks oon paljon täällä. Sitten se mun kerrostalokämppä taas on maalaiskunnan puolella. Molemmat kyllä viikossa paikkoja. Nyt oon kyllä kirkkopuistossa nauttiin lämmöstä. Illempana sitten pihatöitä ellei ukkosmyrsky yllätä. Sitten se ois siivousta, että tekemistä kyllä löytyy.
- Anonyymi
Salanimellä Saksikäsi Ed Ward.
- Anonyymi
Ehkä joskus tajuan mitä tällä on yritetty sanoa -tai sitten en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joskus tajuan mitä tällä on yritetty sanoa -tai sitten en.
Siihen sä et kykene ikinä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole mulle mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mä kykenen🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mä kykenen🤣
Kakunkoristeenako? Muoviahan ne onki.
- Anonyymi
Ei sulla palstasetä mitään pihaa ole.
- Anonyymi
Tää ei ollut sulle. Ihan sama mitä luulet.
- Anonyymi
Se on Tom's Diner
- Anonyymi
Kappas vain! En lukenut kunnolla.
"Dinner" suomeksi on päivällinen tai illallinen.
- Anonyymi
Rakastatko minua?
- Anonyymi
Mulla ei ole tapana vakuutella mitään tuollaista anonyymeille.
- Anonyymi
Kylmä olut maistuu helteellä😊🍺
- Anonyymi
Mä join pari alkoholitonta lonkeroa❤️
- Anonyymi
Aloittajalla on jääkaapissa vettä, johon sekoitan luomu sitruunatuoremehua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä join pari alkoholitonta lonkeroa❤️
En juonut yhtään mitään muuta kuin vettä🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En juonut yhtään mitään muuta kuin vettä🥱
Kylmä vesi onkin paras janojuoma. Jääpalasten kanssa juhlajuomaa. Aloittaja joi alkukesän suolatonta kivennäisvettä kolmen desin puteleissa, mutta jätin ne pois kun pelkäsin että ne eivät ole hyviä ruoansulatukselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181896
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561804- 821443
- 1761418
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091387- 211379
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981005Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62984Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34975- 349874