Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi.
Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla.
🩷🌸
Teet tämän niin
41
730
Vastaukset
- Anonyymi
Kiittämätyömyys on maailman palkka.
- Anonyymi
En ole kiittämätön. Vähän vain uuvuksissa ja tietämätön hänen tunteistaan ☕️🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kiittämätön. Vähän vain uuvuksissa ja tietämätön hänen tunteistaan ☕️🩷
Ihana olet. Minä taas olen osaamaton, epävarma ja ujo.
Sivusta mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta miesHöpötystä, jos olet hän ☕️🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta miesKuka tollasta rosvoa haluis, alahan kiikuttaa ne kauniit kivet! saat takas noi vaihtamasi savi sellaiset rumat! Olet kyllä aika ketku!!,sairas ihminen!täys hullu,ku kaikki vie!Kyllä se sullekkin totuus vielä paistaa,miten kehtaat!?varastaminen on Olgasergei,vai mikä seny olikaan? rikos,undersstand you?
- AnonyymiUUSI
Liity ⭐️kumppaniohjelmaan⭐️ ja ansaitse rahaa kanssani🔥! Napsauta https://temu.to/k/etqp23ll9xf tai hae sovelluksessa inv996822, rajattomat provisiot ja ilmaista rahaa odottamassa sinua📈!
(Linkittämällä youtube/tiktok tai instagram tilin voit saada jopa 214e luoton Temulle!)
⭐️Napsauttamalla linkkiä https://temu.to/m/ue7jay51pqf saat 💰100€:n kuponkipaketin!
(Uusille sekä palaaville käyttäjille)
- Anonyymi
Sori eiliset kirjoitukseni kun luulin sua toiseksi. Siksi en vastaa näihin
- Anonyymi
Mistä tiedät kuka olen? Ja kuka sää olet? Mutta saat toki anteeksi.
- Anonyymi
Ihan rauhassa vaan kun olet valmis. 🧡
- Anonyymi
Aloittaja on selvästi nainen.
- Anonyymi
Olen valmis ollut jo kauan. Niin valmis ja kypsä, että väsyttää
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen valmis ollut jo kauan. Niin valmis ja kypsä, että väsyttää
-ApLähestyisitpä rakas minua pian...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyisitpä rakas minua pian...
Kirjoita jootain yhteistä, niin saatan lähestyäkin, pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen perjantaina kutsuit minua pohdimme työjuttuja ja seisoimme vierekkäin ja se tuntui hyvältä... Upea hetki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian toivoisikin lähestyvän. Maailman ihanin nainen. - sivulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen perjantaina kutsuit minua pohdimme työjuttuja ja seisoimme vierekkäin ja se tuntui hyvältä... Upea hetki.
Tapahtuiko suviyössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on selvästi nainen.
Gubbe mies varmaan!
- Anonyymi
Minäkin vihaan omaa tyytymättömyyttäni itseeni, se heijastuu kaikkeen kyllä tiedän sen itsekin.
- Anonyymi
Iltamyöhällä kuuntelen lokkien kirkumista. Ja ajattelen sua. En olisi uskonut että toista voi kaivata näin paljon. Tämä on epäreilua. Mutta mun elämää......🥲
- Anonyymi
Samat tunteet.
Ap
- Anonyymi
Niin, lähellä ollaan mutta älä itseäsi soimaa.
- Anonyymi
Ei kannattaisi heittää oikeaa rakkautta menemään, tunsin, että kuulumme yhteen, se oli jotain suurempaa. 🤍
- Anonyymi
En ole heittämässä mitään. Nyt olisi vain hyvä ajoitus ja koen itse kärsimättömyyttä.
- Anonyymi
Oli asioita joista voisi ymmärtää suuret tunteet,ja ne ovat varmasti olleetkin totta sillä hetkellä. Toivottavasti hän ymmärtää välittää ne ihan oikeassa elämässä. On vielä mahdollisuuksia siihen mutta joskus tulee aika että mun pitää lopettaa tässä olossa oleminen etten kuole.satuttamisesta niin sitä on monenlaista mutta yksi on josta ei ole takaisin paluuta se on niin suuri loukkaus ja se liittyy silmieni viestittelyyn ensi kohtaamisellamme kun oltiin löydetty toisemme.
- Anonyymi
Oletko itse välittänyt omat tunteesi?
- Anonyymi
Olen tosi hankala ja on paha mieli usein siksi. Ei ole naisen syytä. Hän varmaan vain haluaisi rakastaa jos voisi ja tykkäisi minusta. Ei vihoittelisi minulle kun olen epätäydellinen ja välillä minua ei ymmärrä.
- Anonyymi
Tahtoisin vain rakastaa, se on totta. Yritän ymmärtää, ja hyväksyn miehen kokonaisuudessaan. Minäkin koen olevani hankala. Ja ihme kyllä, mies ei ole hyljännyt, ainakaan tietääkseni. Enkä minä hylkää.
Mies saa minut käytöksellään epävarmaksi, ja siksi joskus olen kiukkuinen. Olen turhautunut tähän tilanteeseen.
-sivusta vain
- Anonyymi
Mikään ei etene.
- Anonyymi
Etenee, kun laitetaan etenemään. Haluaisin vain varmistuksen. Niin pienestä se olisi kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etenee, kun laitetaan etenemään. Haluaisin vain varmistuksen. Niin pienestä se olisi kiinni.
Niinpä olisi juu pienestä kiinni enää❤️🥰
- Anonyymi
Meillä tapahtuisi varmasti kaikkea nopeasti verrattuna siihen millaista on ollut, vaikea heti suhteessa oltaisi.
- Anonyymi
Kaikki tapahtuu aikanaan...❤️
- Anonyymi
Mutta milloin? Anna jokin arvio. Tänä vuonna, tällä vuosikymmenellä?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta milloin? Anna jokin arvio. Tänä vuonna, tällä vuosikymmenellä?
-sivustaTänä kesänä vielä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänä kesänä vielä❤️
Olet täysin sekaisin,ku puhut toisen suulla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänä kesänä vielä❤️
Enpä usko.
- Anonyymi
Joko tulee?
- Anonyymi
ampiaisvihje.. niin ei kannata niitä alkaa huitomaat, menevät pois sitten jos kädelläkin jotenkin ohjeistaa kun eivät ole noita verenimijöitä kuin hyttyset.
- Anonyymi
Laittaisipa kaikki etunimensä näihin aloituksiin ja vastauksiin. Olisi helpompaa. Voin aloittaa. :D
Juha - Anonyymi
Rakas ymmärrän olet turhautunut. Niin olen minäkin. Mutta älä soimaa itseäsi. Kaikki menee just niin hyvin kuin on tarkoitettu. Elämää se vaan on. Ja suurta rakkautta! 🤍🔥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720