Yksin asuvat ihmiset

Anonyymi-ap

Pohjois-Karjalassa on yksin asuvia ihmisiä enemmän kuin koko Suomessa keskimäärin. Maakunnan väestöstä joka kolmas ei asu perheen kanssa.

Suomessa ilman parisuhdetta elää noin 20–30 prosenttia 30–69-vuotiaista.

18–29-vuotiaista naisista sinkkuja on 40 prosenttia ja miehistä 60 prosenttia.

Yli 69-vuotiaista naisista noin 40 prosenttia elää ilman kumppania ja miehistä 15 prosenttia.

Yli puolet ilman parisuhdetta elävistä toivoisi kumppania nykyiseen elämäntilanteeseensa ja pitkällä aikavälillä 80 prosenttia toivoo suhdetta.

Kaikissa ikäryhmissä miehistä alle puolet on tyytyväisiä tilanteeseensa. Naisista valtaosa on tyytyväisiä.

10

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itä-suomessa tuppaa olemaan niin paljon ilkeyttä ihmisissä ja kaksinaamaisuutta että ei ole ihmisillä luottamusta toisiinsa.

• Anonyymi

Ehei, se on vaan niin että parempi on olla yksin kuin huonon kaverin, esim. kaltaisesi kitisijän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei, se on vaan niin että parempi on olla yksin kuin huonon kaverin, esim. kaltaisesi kitisijän kanssa.

Etenkin naiset alle 40v, ei minkäänlaista tyylitajua ja intoa etsiä miestä. Yksikin Martti 38v ja valittaa kun edelleen Impi on. Oma vika. Tekisi jotain viehättynyt jos yrittää olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin naiset alle 40v, ei minkäänlaista tyylitajua ja intoa etsiä miestä. Yksikin Martti 38v ja valittaa kun edelleen Impi on. Oma vika. Tekisi jotain viehättynyt jos yrittää olla.

Pinppi pitää etsiä, pinppi ei tule sohvalle eikä pankolle.
        Itse löysin sen serkkulikan saunasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alueen logiikka menee niin että saa käyttäytyä miten tahansa muita kohtaan ja jos tästä edes mainitsee, on kitisijä.

eli jos naapurisi levittää sinusta perättömiä huhuja ja juoruja, paskottaa koiransa kateuspäissään pihaasi ja sabotoi elämääsi, ja jos tästä jotain sanot tai edes vastustat moista käytöstä, olet kitisijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alueen logiikka menee niin että saa käyttäytyä miten tahansa muita kohtaan ja jos tästä edes mainitsee, on kitisijä.

eli jos naapurisi levittää sinusta perättömiä huhuja ja juoruja, paskottaa koiransa kateuspäissään pihaasi ja sabotoi elämääsi, ja jos tästä jotain sanot tai edes vastustat moista käytöstä, olet kitisijä

No olethan sinä, olet kitissyt näilläkin palstoilla jo monta kuukautta.
        Sinulla ei tunnu muuta elämää olevankaan kuin kitiseminen.
        Itse sinä omalla asenteellasi olet elämäsi sabotoinut, turha siitä on muita syyttää.
        Onneksi tuttavapiiriini ei kuulu kaltaistasi vinku-iitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olethan sinä, olet kitissyt näilläkin palstoilla jo monta kuukautta.
        Sinulla ei tunnu muuta elämää olevankaan kuin kitiseminen.
        Itse sinä omalla asenteellasi olet elämäsi sabotoinut, turha siitä on muita syyttää.
        Onneksi tuttavapiiriini ei kuulu kaltaistasi vinku-iitaa.

Hyvä esimerkki älä tee niin kuin minä teen, tee niin kuin minä sanon narsistista.

• Anonyymi

Ei nykyään kannata ruveta parisuhteeseen.
      Nykypäivänä naisista on tullut vieläkin enemmän h*orahtavia/l*tkahtavia Internetin myötä.

Kun ,silmä välttää nii petetään kumppania, ja toiseksi raha kiiluu naisilla silmissä. Mitä enemmän on rahaa sitä enemmän vosut juoksee kiinni.

Tänä päivänä deitti kulttuuri on muuttunu, siihen, että naiset juoksee rahan perässä, sitten etsitään Ronaldoa. Joillakin naisilla, ei ole edes itse arvostusta, levitellään lettua onlyfänssis tai h**rataan instagramis herutus kuvilla.

• Anonyymi

Ei mikään ihme pienessä yliopistokaupungissa.

• Anonyymi

Minähin näin erään yksin asuvan immeisen tänään, kovasti tuolla oli seuraa silti kodin ulkopuolella kun poliisitkin vahti että saa rauhassa kulkea. Täytyy olla pelottava maailman kuva herralla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe