Tutustuin noin vuosi sitten täältä yhteen ihmiseen ja haluan varoittaa kuinka täällä ei ehkä ole ihan normaaleja ihmisiä. Tarkasti en tietenkään halua enkä voi kertoa mutta lyhyesti tämä ihminen halusi vain alkaa satuttamaan mua henkisesti joka lailla hyvinkin äkkiä ja käytti kaikkea kertomaani elämästäni minua vastaan ja joka tavalla hyvin hankala ja outo ihminen, ja myös esitti palstalla ihan eri ihmistä mitä oli. En tiedä mitä sääliä haki palstalta mutta hänen elämänsä oli ihan muuta mitä täällä antoi ymmärtää.
Tämä palsta ei ainakaan ole irl ihmissuhteita ajatellen kenenkään kannalta hyväksi. Eli unohtakaa sellainen haaveilu että täällä voisi edes kunnon kaverin löytää. Liian pitkään annoin tilanteen jatkua ja katsoin kaikkea läpi sormien. Mutta kyllähän se jossain vaiheessa se kamelin selkä katkeaa. Mutta kunhan vaan varoitan miten hyvin epänormaaleja ja outoja, ilkeitä ja sekavia ihmisiä täällä palstalla lähinnä majailee. Muistakaa se ja älkää ottako henkkoht kun täälläkin mollataan jatkuvasti kaikkia, ihmiset on täällä pahoinvoivia ja elämä sekaisin. Se puretaan muihin sitten.
Mutta yhtä kokemusta viisaampana taas ja onneksi pidin järkeni ja pääni etten suostunut juuri mihinkään etenemisessä vaan homma jumitti paikoillaan. Koska jo ihan alusta aloin voida kumman huonosti ja sain vain haukkumista ja syyttelyä osakseni enkä osannut olla mieluinen vaikka mielestäni en tehnyt mitään huonoa. No nyt se on loppu. Ja olo on helpottunut. Tämä on katala paikka. Siltikin kaikille hyvää ja aurinkoista kesää ja koittakaa voida hyvin ja etsiä todellista elämää ja hyvinvointia irl elämästä.
Varoitus muille tämän palstan ihmisille
20
288
Vastaukset
On kyllä huomattu tosiaankin ettei täällä
kaikki ole sitä mitä sanovat olevansa.
Ja sekin että kun hölmönä luotat toiseen
joka sitten ei olekaan luotettava.- AnonyymiUUSI
Sanoo äijä joka esittää eri naisia ihan täysille pälleille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo äijä joka esittää eri naisia ihan täysille pälleille
Se sanoi pälleille- kerron opelle
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän ja kaikki sympatiani sulle, olen kokenut aikoinaan itse ihan vastaavanlaista joten hyvä kun uskalsit kirjoittaa ja avata ehkä muidenkin silmiä. Tämä paikka on melko julma maailma ja kyllä nykyään ihmissuhteeni uudet siis olen onneksi löytänyt ihan muualta ja hyvin erilaista on ollutkin ja täysin positiivisessa mielessä ainoastaan. Kaikkea hyvää sulle tulevaan ja se mikä ei tapa vahvistaa. Elämä kantaa!
- AnonyymiUUSI
Kiitos varoituksen sanoista aloittajalle niitä tarvitaan täällä varmasti aina aika ajoin. Olkaa varovaisia kaikki ettei tarvi pettyä ja voida huonosti. Toista on niin helppo haavoittaa ja satuttaa usein ihan tahallaan. :( Netin kautta yli päänsä sellaisia ihmisiä riittää. Ja Ap tsemppiä jatkoon! ☀️
- AnonyymiUUSI
Eihän meillä palstalaisilla ole mitään hätää, kun sinä kiusaaj nainen lähdet pois täältä. Moro!
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät kuka tuon oli kirjoittanut mies vai nainen? Ja tuskin hän siis ap on palstalla juurikaan ollut kun tutustui ihan irl sitten lopulta johonkin ihmiseen joten toivottavasti sinusta kiusaaja ja ivailija päästään niin sitten on kaikki paremmin, juuri tuollaiset pilaa tätä paikkaa ja koko elämää.
- AnonyymiUUSI
Moro sulle vaan kiusaaja ja painu tiehesi täältä vaikka tuonne helteeseen paahtumaan. Ja jätä ihmiset rauhaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moro sulle vaan kiusaaja ja painu tiehesi täältä vaikka tuonne helteeseen paahtumaan. Ja jätä ihmiset rauhaan!
Ja tämä oli tarkoitettu tuolle jollekin me palstalaiselle, en tiennytkään että täällä on jotkut me palstalaiset erikseen.
- AnonyymiUUSI
Tämä mitä kirjoitit omaan draamamonologiisi, eli aloitukseesi saattaa palstasetä nousta ihan vaikka päähän jollekkin dingdongille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kuka tuon oli kirjoittanut mies vai nainen? Ja tuskin hän siis ap on palstalla juurikaan ollut kun tutustui ihan irl sitten lopulta johonkin ihmiseen joten toivottavasti sinusta kiusaaja ja ivailija päästään niin sitten on kaikki paremmin, juuri tuollaiset pilaa tätä paikkaa ja koko elämää.
Nämä sinun monologeina tuotetut novellit on todella surkuhupaisia aloittajaäijä ainakin normaalijärkisten mielestä.
- AnonyymiUUSI
Älä välitä Ap vaikka tuskin näitä luet mutta juurikin kiusaajat nostavat päätään totta kai kun kuuluvat samaan porukkaan. Antaa raukkojen olla, jotain hyvin säälittävää heissä on. Ja soittaa suutaan täällä kun ei muuhun elämässä kykene. Ei haukku haavaa tee, me muut pidetään hyvien puolia! 🌼
- AnonyymiUUSI
No tällä hetkellä taas hirveä tilanne palstalla eli en ihmettele että ihan ilman julkista palstaa täällä olevat ihmiset voivat olla erittäin julmia ja inhottavia irl. Onneksi ap ja varmaan monet muutkin lähteneet täältä. Hyvä te!
- AnonyymiUUSI
Tulipa niin oikeaan aikaan taas tänä iltana tällainen varoitus tästä hirveästä paikasta. En ollutkaan aikoihin käynyt mutta meno ei kun pahenee täällä eli äkkiä saman tein muualle. Tämä on toivoton paikka. 😦🫥
- AnonyymiUUSI
Olen uusi täällä ja jäänkin uudeksi kun olen lukenut tämän illan juttuja täällä. Oon pahoillani Ap voin kuvitella ettei ole ollut mikään mukava tutustuminen. Täähän on kammottava paikka ja miten näin paljon voi olla onnettomia ihmisiä muka maailman onnellisemmassa maassa?!?
- AnonyymiUUSI
No täällä varmaan ne kaikista onnettomimmat ihmiset sekoilee. Luulisin ett olleet jotain koulukiusattuja tai itse niitä kiusaajia jo ala-asteella. Syy kiusaamiseen joko huonoissa kotioloissa tai vaan se ettei pärjää siellä koulussa missään oppiaineissa. Ehkä olleet jollain erityisluokalla.
Koulussa jääty luokalle ehkä monta kertaa eikä työpaikkoja löydy (ei haluta noita töihin) ja sitten alkaneet täällä muita haukkumaan kun saaneet siitä jotain ylemmyyden tunneta ja egonsa kohotusta.
Siitä se sit lähtee ja siiheen trollaamiseen jääneet koukkuun kun ainoa paikka tämä anonyymipalsta missä saaneet haukkua ja kiusata muita ihan vapaasti ja saaneet siitä ylemmyyden tunnetta itselleen. Kaiken kaikkiaan siis TODELLA säälittävää porukkaa.
Mä oon kyllä vähän eri mieltä. Täältä on saanu ihan hyviäkin neuvoja ja keskusteluakin on syntynyt. Tosin ehkä enemmän tuolla sinkut puolella.
Mitä taas tohon ulkopuoliseen elämään tulee. Niin pää asiassa ollaan pelkkiä työntekijöitä ja kuluttajia. Ettei työnantajat tai kauppiaat juuri ihmisarvoa anna. Että mitä enemmän kaikkee turhaa ostat, niin sitä parempi niin ku ihmisenä olet. Ja siinä sivussa tuhoutuu maapallomme.
Saattaahan tuo aloittajan kuvailema henkilö, olla jokin kauppias, siis sellasen jättimarketin. Niillä kun ei tunteita ole. Mutta muuten täällä ihan normi ihmisiä ollaan, rehellisiä työntekijöitä, aivan kuten tuolla normielämässäkin.- AnonyymiUUSI
No ei tässä nyt työnteosta ja ammateista tainnut olla kysymys vaan millaisia ihmisiä luonteeltaan ja persoonaltaan ja ehkä terveydeltään täällä on. Ja miten huono ilmapiiri täällä esim tänään ollut taas. Ja kuinka arvaamatonta on tutustua ihmiseen kun täällä voi olla ihan erilainen myös ja irl ollakin ehkä arvaamattomampi ja erilaisempi kuin täällä kuvan antanut. Mutta ap on varmasti saanut jo tarpeeksi pahaa mieltä joten ei viitsi enää lisätä sitä. Mukavaa kesäiltaa hälle ja muillekin, koittakaa olla ihmisiksi.
Anonyymi kirjoitti:
No ei tässä nyt työnteosta ja ammateista tainnut olla kysymys vaan millaisia ihmisiä luonteeltaan ja persoonaltaan ja ehkä terveydeltään täällä on. Ja miten huono ilmapiiri täällä esim tänään ollut taas. Ja kuinka arvaamatonta on tutustua ihmiseen kun täällä voi olla ihan erilainen myös ja irl ollakin ehkä arvaamattomampi ja erilaisempi kuin täällä kuvan antanut. Mutta ap on varmasti saanut jo tarpeeksi pahaa mieltä joten ei viitsi enää lisätä sitä. Mukavaa kesäiltaa hälle ja muillekin, koittakaa olla ihmisiksi.
Tietenkin mäkin toivon mukavaa kesäiltaa kaikille. Mutta kun koko päivän on ravannut, niin mielellään tässä istahtaa keskustelu tuokion ääreen.
Tää on vaan suomi pienois koossa. Ja varmaan tietyllä tavalla tuo pahuus ja muuden hyväksi käyttö, mitä tuolla tosielämässä esiintyy, niin tiivistyy tänne. Mutta on täällä hyviäkin ihmisiä. Itestä tietenkään mitään voi sanoo, mutta joistakin kyllä.
- AnonyymiUUSI
Mitä tahansa vähän normaalimpia aloituksia täällä on ettei vaan isketä silmää ja jotain alapään juttuja jne tai täysin jollekin suunnattuja aloituksia niin joku ihme väittää niiden aina olevan jotain palstasetä tarinaa tai muuta. Täällä ei nykyään voi keskustella kunnolla ja asiallisesti yhtään mistään siihen tulokseen tullut. Pellet täällä vaan riekkuu yöt ja päivät ja samat omituiset höpöttäjät. Pitäkää te sitten juttunne! Eipä niitäkään vaan koko ajan normiälyiset jaksa lukea.
Ap iloa kesään sulle sillä tiedän ettet ole mikään palstasetä vaan joku ihan kunnon ihminen. 🌻☀️ Kiitos kun jaoit kokemuksesi ja uskon että täältä on hyvin vaikeaa löytää aitoja, todellisia hyviä ihmisiä. Mutta minusta on hienoa että olet tutustunut ja ollut aidompi ja rohkeampi kuin suurin osa täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531535- 1701295
- 81132
- 611127
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2551092- 141020
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33893Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55872Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795