Olen ihmetellyt miksi autolla ajetaan ikkunat auki helteellä. Eikö se viileä ilma karkaa autosta ja tuo kuumaa ilmaa tilalle? Ja sitten se vinkuna mikä ikkunasta kantautuu.
Miksi jotkut ajavat helteellä autoa ikkunat auki?
17
274
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, olet viimein saanut auton, jossa on jäähdytysilmastointi.
- Anonyymi
Veikkaan samaa ja se onkin aihe olla kovin ylpeä, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan samaa ja se onkin aihe olla kovin ylpeä, hihii!
En ole tuo aloittaja, mutta minä sain ensimmäisen ilmastoidun autoni pari kuukautta sitten.
Pakko sanoa että ei ole kyllä paluuta entiseen. Onhan se ilmastointi aivan ihana näillä keleillä. En ymmärrä miten pystyin ajamaan tällaisilla heinäkuun keleillä ilman ilmastointia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuo aloittaja, mutta minä sain ensimmäisen ilmastoidun autoni pari kuukautta sitten.
Pakko sanoa että ei ole kyllä paluuta entiseen. Onhan se ilmastointi aivan ihana näillä keleillä. En ymmärrä miten pystyin ajamaan tällaisilla heinäkuun keleillä ilman ilmastointia.Pystyy ajamaan kun on pakko ja onhan sitä ennenkin ilman pärjätty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyy ajamaan kun on pakko ja onhan sitä ennenkin ilman pärjätty.
Kyllä kyllä, pystyy toki.
Tulee eräskin 150km matka mieleen, kun lämpötila taisi olla 27 - 28 asteen paikkeilla. Piti pysähtyä tuolla matkalla 4 kertaa vilvoittelemaan. Penkit oli märkinä hikoilusta ja nestettä piti tankata koko matkan ajan.
Ero on iso ilmastoituun, mutta oikeassa olet, kyllä siihen pystyi kun ei ollut muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Kesällä fiilistellään kesää. On ihan piristävää päästää joskus tukka hulmuamaan. Jotkut vaihtavat jopa avoautoon.
- Anonyymi
Toiset veneilee ja toiset vaihtaa kaksipyöräiseen.
On aina vaihtoehtoja. Saa valita aivan vapaasti.
- Anonyymi
Koetapa miettiä ankarasti. Mikä vinkuna?
- Anonyymi
Ei kaikki käytä ilmastointia.
- Anonyymi
Vanhalla farkku-Golfillani ei edes oikein pysty ajamaan taemmat sivulasit auki, koska ilma alkaa rasittavasti pumppaamaan sisätilassa. Liekö sama ongelma sitten kaikissa farmarimalleissa.
- Anonyymi
Sekö kun jossain 60 vauhdissa alka juputtamaan niin että meinaa lyödä korvat lukkoon? On kyllä minulla ollut muissakin kuin farmareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö kun jossain 60 vauhdissa alka juputtamaan niin että meinaa lyödä korvat lukkoon? On kyllä minulla ollut muissakin kuin farmareissa.
Just se.
Jaa, ajattelin että ilmiö olis pahempi juuri farkuissa ja johtuisi tavaratilan konttimaisesta muodosta.
- Anonyymi
Joskus on ihan kiva pistää ilmastointi pois, ikkunat auki ja ajella menemään. Kaupunkivauhdeissa toimii ihan hyvin.
- Anonyymi
Lämpimän auton kunnollinen tuuletus (ja viilentäminen), ennen kuin laittaa ilmastoinnin päälle.
- Anonyymi
Ootko viher- pimu koskaan kuullut tai nähnyt tupakkaa ?
Tai ehkä jopa jotain "naurutupakkaa "
Piipputupakkaa ?
Aiotteko te fasistit kieltää omassa autossa röökaamisen ?
Kuolema punikeille !- Anonyymi
Eihän kukaan järkevä enää tupakkatuotteisiin koske.
- Anonyymi
Kyllä kessua myydään vaikka kuinka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275