Pari n40+m50 etsimme otsikon mukaista seuraa ensi viikolla.Liikumme retkipakulla satakunnassa+lähialueet ja etsimme seuraa parkkeihin.Olemme rentoja ja kivoja,ehdotuksia? meillä ei ole kikkejä.mutta numero löytyy.
Vastaukset 20
- Anonyymi
Kelpaako pari?
- Anonyymi
iltaa,oikein hyvin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iltaa,oikein hyvin :)
Saammeko tilanteessa harrastaa seksiä vai pelkästään runkata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saammeko tilanteessa harrastaa seksiä vai pelkästään runkata
tottakai saatte/saamme
- Anonyymi
Noin kertoi peräkammarin homeperse runkkari. Taitaa yksinäisyys siellä vaivata. ulosantiskin on jäänyt yhteen lauseeseen.
- Anonyymi
Ootteko kummonen pari? Me etsitään myös vähä semmosta? Parinvaihtoa?
- Anonyymi
Moi. Jos tulette Kymenlaaksoon, niin olisin mieluusti mukana... Sporttinen,boheemi vajaa kuuskymppinen ukm. ... Numero on mullakin...
- Anonyymi
Houkutteleva ajatus
- Anonyymi
Voisihan kiva olla katselemassa teitä olen 60 mies satakunnasta.Ottakaahan yhteyttä niin sovitellaan aikatauluja .
- Anonyymi
Moikka,miten me saadaan yhteys suhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka,miten me saadaan yhteys suhun?
Keksitään joku hyvä konsti onkos teillä ehdotuksia.
Mä voisin lähtee mukaan😉
- Anonyymi
Sinähän sen ittestäs tiedät. Koville se näyttää ottavan.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Liikutteko huittisten suunnalla? Kiinnostaa katselijan rooli..
M60 - Anonyymi
Minä olen täälä lenkipolun varressa runkkailemassa jos liikutte lähellä niin tulkaa katsomaan tervetuloa vaan
- Anonyymi
Turun seudulla onnistuu myös. Tulen yksin tai vaimon kanssa. Ollaan 35&45. Jos kauempana niin vaan lauantaisin pystytään itse liikkumaan.
Miten yhteys jos kiinnostaa? - Anonyymi
miten olisi yyteri perjantaina ? miten tunnistan pakun?
- Anonyymi
Kiinnostaisi katselijan rooli. Tänään iltapäivällä mahdollisuus Eura tai Hinnerjoki. Tiedossa myös hyviä rauhallisia ranta paikkoja, josta pääsisi myös uimaan.
M 33
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5741170- 67788
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.259632- 53614
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160603Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166598Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.84562Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta115528Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht202509Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20476