Pari n40+m50 etsimme otsikon mukaista seuraa ensi viikolla.Liikumme retkipakulla satakunnassa+lähialueet ja etsimme seuraa parkkeihin.Olemme rentoja ja kivoja,ehdotuksia? meillä ei ole kikkejä.mutta numero löytyy.
katseliaa/runkkaria
19
486
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaako pari?
- Anonyymi
iltaa,oikein hyvin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iltaa,oikein hyvin :)
Saammeko tilanteessa harrastaa seksiä vai pelkästään runkata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saammeko tilanteessa harrastaa seksiä vai pelkästään runkata
tottakai saatte/saamme
- Anonyymi
Noin kertoi peräkammarin homeperse runkkari. Taitaa yksinäisyys siellä vaivata. ulosantiskin on jäänyt yhteen lauseeseen.
- Anonyymi
Ootteko kummonen pari? Me etsitään myös vähä semmosta? Parinvaihtoa?
- Anonyymi
Moi. Jos tulette Kymenlaaksoon, niin olisin mieluusti mukana... Sporttinen,boheemi vajaa kuuskymppinen ukm. ... Numero on mullakin...
- Anonyymi
Houkutteleva ajatus
- Anonyymi
Voisihan kiva olla katselemassa teitä olen 60 mies satakunnasta.Ottakaahan yhteyttä niin sovitellaan aikatauluja .
- Anonyymi
Moikka,miten me saadaan yhteys suhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka,miten me saadaan yhteys suhun?
Keksitään joku hyvä konsti onkos teillä ehdotuksia.
Mä voisin lähtee mukaan😉
- Anonyymi
Sinähän sen ittestäs tiedät. Koville se näyttää ottavan.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Liikutteko huittisten suunnalla? Kiinnostaa katselijan rooli..
M60 - Anonyymi
Minä olen täälä lenkipolun varressa runkkailemassa jos liikutte lähellä niin tulkaa katsomaan tervetuloa vaan
- Anonyymi
Turun seudulla onnistuu myös. Tulen yksin tai vaimon kanssa. Ollaan 35&45. Jos kauempana niin vaan lauantaisin pystytään itse liikkumaan.
Miten yhteys jos kiinnostaa? - Anonyymi
miten olisi yyteri perjantaina ? miten tunnistan pakun?
- Anonyymi
Kiinnostaisi katselijan rooli. Tänään iltapäivällä mahdollisuus Eura tai Hinnerjoki. Tiedossa myös hyviä rauhallisia ranta paikkoja, josta pääsisi myös uimaan.
M 33
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846