Pari n40+m50 etsimme otsikon mukaista seuraa ensi viikolla.Liikumme retkipakulla satakunnassa+lähialueet ja etsimme seuraa parkkeihin.Olemme rentoja ja kivoja,ehdotuksia? meillä ei ole kikkejä.mutta numero löytyy.
katseliaa/runkkaria
19
629
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaako pari?
- Anonyymi
iltaa,oikein hyvin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iltaa,oikein hyvin :)
Saammeko tilanteessa harrastaa seksiä vai pelkästään runkata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saammeko tilanteessa harrastaa seksiä vai pelkästään runkata
tottakai saatte/saamme
- Anonyymi
Noin kertoi peräkammarin homeperse runkkari. Taitaa yksinäisyys siellä vaivata. ulosantiskin on jäänyt yhteen lauseeseen.
- Anonyymi
Ootteko kummonen pari? Me etsitään myös vähä semmosta? Parinvaihtoa?
- Anonyymi
Moi. Jos tulette Kymenlaaksoon, niin olisin mieluusti mukana... Sporttinen,boheemi vajaa kuuskymppinen ukm. ... Numero on mullakin...
- Anonyymi
Houkutteleva ajatus
- Anonyymi
Voisihan kiva olla katselemassa teitä olen 60 mies satakunnasta.Ottakaahan yhteyttä niin sovitellaan aikatauluja .
- Anonyymi
Moikka,miten me saadaan yhteys suhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka,miten me saadaan yhteys suhun?
Keksitään joku hyvä konsti onkos teillä ehdotuksia.
Mä voisin lähtee mukaan😉
- Anonyymi
Sinähän sen ittestäs tiedät. Koville se näyttää ottavan.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Liikutteko huittisten suunnalla? Kiinnostaa katselijan rooli..
M60 - Anonyymi
Minä olen täälä lenkipolun varressa runkkailemassa jos liikutte lähellä niin tulkaa katsomaan tervetuloa vaan
- Anonyymi
Turun seudulla onnistuu myös. Tulen yksin tai vaimon kanssa. Ollaan 35&45. Jos kauempana niin vaan lauantaisin pystytään itse liikkumaan.
Miten yhteys jos kiinnostaa? - Anonyymi
miten olisi yyteri perjantaina ? miten tunnistan pakun?
- Anonyymi
Kiinnostaisi katselijan rooli. Tänään iltapäivällä mahdollisuus Eura tai Hinnerjoki. Tiedossa myös hyviä rauhallisia ranta paikkoja, josta pääsisi myös uimaan.
M 33
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645951Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers724806Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto484393SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564161SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502483Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131249