asentohuimaus

Anonyymi-ap

Nyt on pakko avautua tänne.Olen 54v.mies jolla jatkuvaa huimausta jo ainakin 3kk ajan.Seistessä alkaa kaatamaan yleensä eteenpäin ja jalat alkaa vapista.Lääkärissä käyty,saatu diagnoosiksi mahdollinen asentohuimaus tai lihasheikkous.Verikokeet otettu,ne ok.Päätä ei särje.Niskat kuulemma ei kovin jumissa.Sairastan masennusta ja ahdistusta,et voisko tuo olla paniikista johtuvaa huimausta?Jouduin hommata rollaattorin,et uskallan liikkua ulkona.Myös fysioterapeutilla käyty,neurologilla on vielä käymättä.Alan olla niin kyllästynyt tähän,et päivät menee enimmäkseen maatessa,sängyssä kun ei huimaa.Onko täällä kohtalotovereita tai asiasta tietäviä?Itse ihmettelen ,miksi eniten huimaa seistessä,miksi ei kävellessä niin paljoa?

3

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos fysioterapeutin antamien harjoitusten tekeminen ei auta niin sitten tuohon ei ole muuta hoitoa.

• Anonyymi

Myös masennus ja ahdistus voi aiheuttaa huimausta. Onhan sinulla lääkitys niihin? Jos ei niin kokeile niitä lääkkeitä jos sun masennus ja ahdistus on noin pahaa että se aiheuttaa sulle huimausta.

• Anonyymi

Otettiinko B 12 vitamiini arvot. Puute voi aiheuttaa huimausta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      151
      5172
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3263
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      246
      3106
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2648
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1824
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1605
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1566
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23