asentohuimaus

Anonyymi-ap

Nyt on pakko avautua tänne.Olen 54v.mies jolla jatkuvaa huimausta jo ainakin 3kk ajan.Seistessä alkaa kaatamaan yleensä eteenpäin ja jalat alkaa vapista.Lääkärissä käyty,saatu diagnoosiksi mahdollinen asentohuimaus tai lihasheikkous.Verikokeet otettu,ne ok.Päätä ei särje.Niskat kuulemma ei kovin jumissa.Sairastan masennusta ja ahdistusta,et voisko tuo olla paniikista johtuvaa huimausta?Jouduin hommata rollaattorin,et uskallan liikkua ulkona.Myös fysioterapeutilla käyty,neurologilla on vielä käymättä.Alan olla niin kyllästynyt tähän,et päivät menee enimmäkseen maatessa,sängyssä kun ei huimaa.Onko täällä kohtalotovereita tai asiasta tietäviä?Itse ihmettelen ,miksi eniten huimaa seistessä,miksi ei kävellessä niin paljoa?

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos fysioterapeutin antamien harjoitusten tekeminen ei auta niin sitten tuohon ei ole muuta hoitoa.

• Anonyymi

Myös masennus ja ahdistus voi aiheuttaa huimausta. Onhan sinulla lääkitys niihin? Jos ei niin kokeile niitä lääkkeitä jos sun masennus ja ahdistus on noin pahaa että se aiheuttaa sulle huimausta.

• Anonyymi

Otettiinko B 12 vitamiini arvot. Puute voi aiheuttaa huimausta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3899
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3338
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1608
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1102
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe