Ameriikan persu löi kovat tullit EU:lle Trumppihan on monen persun suurin idoli joten nyt ollaan persuissa tyytyväisiä.
Kovat tullit EU:lle
19
154
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei paljon kiinnosta. Tuilla elelen.
- AnonyymiUUSI
Mitähän aloittaja punikki taloudesta tajuaa.. Keskity vaan siihen valehteluun niin Putin taputtaa sulle kätösiään ja lähettää sulle ruusuja.
- AnonyymiUUSI
Putinia ihaileva persu taas syyttämässä muita siitä mihin itse syyllistyy. Häpeä, persu haittaasi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putinia ihaileva persu taas syyttämässä muita siitä mihin itse syyllistyy. Häpeä, persu haittaasi!
Miltä tuntuu demari trolli Putinin vahtikoira näyttää tyhmyyttään täällä sadoin persu viestein joka päivä. Paljonko Putin. Lili ja Lindman maksaa per julkaistu persu juttu. 1, 2 vai peräti 5euroo ja miljoona ruusua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu demari trolli Putinin vahtikoira näyttää tyhmyyttään täällä sadoin persu viestein joka päivä. Paljonko Putin. Lili ja Lindman maksaa per julkaistu persu juttu. 1, 2 vai peräti 5euroo ja miljoona ruusua.
Miltä tuntuu olla tutkitusti Venäjämielisimmän puolueen, persupuolueen edustaja? Defenssitkö iskivät kehiin? Kiellät persupuolueesi maanpetturuuden?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla tutkitusti Venäjämielisimmän puolueen, persupuolueen edustaja? Defenssitkö iskivät kehiin? Kiellät persupuolueesi maanpetturuuden?
Mees Putinin rakkikoira kansalaisilta kyselee onko persut vai vassarit Putinin porukoita. Paljos takoa lyödään vetoo että häviät sata yksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mees Putinin rakkikoira kansalaisilta kyselee onko persut vai vassarit Putinin porukoita. Paljos takoa lyödään vetoo että häviät sata yksi
Heh heh. Persu uhoaa vaikka olette tutkitusti Venäjämielisin puolueemme ja kuuluitte EUn Venäjämieliseen parlamenttiryhmään vielä pitkään helmikuun 2022 jälkeen. Koko teidän harjoittamanne isänmaata sisältäpäin repivä politiikkanne, mitä esim viestisikin edustaa, pelaa koko ajan Putinin pussiin.
Vielä tulee aika, kun teidät persut laitetaan vastuuseen aiheuttamistanne haitoista suomalaisille. Sitä ennen. Häpeä haittaasi!
- AnonyymiUUSI
Trump on kunnollinen tullimies ja Epsteinin kaveri.
- AnonyymiUUSI
Tietää konkursseja ja työttömyyttä Suomeen. Persut nauttivat kun suomalaisia kuritetaan.
- AnonyymiUUSI
Hillotolppaeliitti ensin on nykypersujen uusi motto.
- AnonyymiUUSI
Hävetkää persut Trumpin ihailuanne!
- AnonyymiUUSI
Ei minua haittaa Trumpin tullit. Elän veronmaksajien piikkiin kuten persuesikuvani Timo Soini. Soini nauraa töräyttää reippaasti puheen perään, minä en sentään siihen kykene.
- AnonyymiUUSI
Punikit ei tiiä mitään mistään paitsi toisten rahojen kuppaamisesta tietävät kaiken.
- AnonyymiUUSI
Mitä se Trumppia eli Putinia ihaileva persu siellä uhoaa? Öyhön Öyhön kuuluu sieltä. Häpeä mieluummin haittaasi.
- AnonyymiUUSI
Tiesitkö demari trolli Putinin kuolaava rakkikoira mitä sakoo tekee jäseniltään varastamillaan rahoilla. Sen voin heti kertoo.. Ettei ainakaan lanttiakaan maksa potkut saaneille jäsenilleen.. Oikein raukkojen raukkoja Järjestö.
- AnonyymiUUSI
Persu vei valheillaan taas asian sivuraiteille. Teki siis persuharhautuksen.
- AnonyymiUUSI
Ajatella miten avuton reppana sakoon punikki on. Ei tiedä edes paljonko tuotteen hinnasta keskimäärin on työkustannukset.. Kaikkein huvittavinta kun hän on lukenut talous oppia ei tiedä edes minkä jo lapsikin tietää.
- AnonyymiUUSI
Persulla kova tarve puolustella Putinia ja Trumppia?
- AnonyymiUUSI
Ei auttanut Putinin parjausta kuiskutteleva kolfvaaja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491314- 1601125
- 611007
- 8812
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli184797Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11759
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 346738
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698