Vauvalla kerrotaan välikohtauksesta hotellin edessä.
Äidilliset otteet Ibizalla
7
446
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö paikkansa kun vauvalla puhutaan että tuo aloittaja olisi romani?
- Anonyymi
Kyllä. Martinan isä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Martinan isä on.
Kyllä. Sofian isä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sofian isä on.
No eipä olekaan.
Sofian isä on nähty ja hänen nimikin tiedetään, on marokkolainen ja oli naimisissa 13 vuotta Sofian äidin kanssa.
Martina isästä sen sijaan ei ole tietoa, Martina ei ole koskaan edes isäänsä nähnyt, joten kyllä se mahdollinen romani-isä osuu Martinalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä olekaan.
Sofian isä on nähty ja hänen nimikin tiedetään, on marokkolainen ja oli naimisissa 13 vuotta Sofian äidin kanssa.
Martina isästä sen sijaan ei ole tietoa, Martina ei ole koskaan edes isäänsä nähnyt, joten kyllä se mahdollinen romani-isä osuu Martinalle.On Marokolainen romaani ja Sofia on aivan isänsä näköinen ja ainut, että pienensi nenänsä ettei muistuttaisi enää isäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä olekaan.
Martina isästä sen sijaan ei ole tietoa, Martina ei ole koskaan edes isäänsä nähnyt, joten kyllä se mahdollinen romani-isä osuu Martinalle.Romaneilla on kaikilla ruskeat silmät ja Sofia on perinyt todellakin silmiensä värin isältään 👁️👁️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Marokolainen romaani ja Sofia on aivan isänsä näköinen ja ainut, että pienensi nenänsä ettei muistuttaisi enää isäänsä.
Kansallisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella ellei kansallisuus aloita lausetta!
Mikä on marokkolainen romaani, romaani on kirjallinen teos eli kirja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036