Mo mä oon 11v tyttö täytän kohta 12v mutta Islailissa tullaan aikuisiksi 12v eli medän perheessä mellä on on Israiliaiset tävät ja juhlat paitsi ollaan kristittyjä eli miten mä voin aikuistua muutamassa kuukaudessa koska mä en halua en halua olla enää mua ärsyttää kun kaikki luulee mua niin lapsellisekti ja kaikki puhuu mulle niin kuin pikki lapselle vaikka mä ymmärrän enemmän ja aina kun mun sukulaiset rupee puhumaan mulle näin mä sanon niille että en oo enään niin lapsellinen ja muutenkin muut mun ikäiset tuntuu tosi lapselliselta
Pitääkö olla 12v Suomessa vielä vauva
Anonyymi-ap
7
213
Vastaukset
- Anonyymi
12 vuotias on lapsi
- Anonyymi
Mutta toisessa kulttuurissa aikuinen mutta en puhu naimisiin enosya
- Anonyymi
Ei vauva, mutta ei vielä aikuinenkaan.
- Anonyymi
Israel?
- Anonyymi
Sä olet lapsi etkä mikään aikuinen vielä moneen vuotee
- Anonyymi
Kyllä mä oon koska ne uskomattomat pennut on vauvoja mutta et varmaan ymmärrä uskovan ja ei uskovan eroa
- Anonyymi
Mutta miten Suomessa on vielä monta vuotta lapsi niin miten Israelissa sitten aikuinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1312088Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31656Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2671432Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281259- 60995
- 58910
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16906- 252757
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40752Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44738