Mitä pitää tietää ennen hevosen hankintaa? Olen harrastanut ratsastusta vasta vuoden mutta hyppään jo 40cm ja olen HeD-HeC tasoinen. Vanhempani ovat olleet mukana tallilla melkein joka tunnilla. Iskä on kans innostunut ratsastamisesta ja opettelee parhaillaan laukkaa ja kevennystä. Tiedän että ei pitäisi hankkia hevosta ennen kuin tietää mitä hevosen olistamiseen kuuluu mutta en ole varma mitä kaikkea siihen kuuluu. Kuinka usein pitää käydä eläinlääkärillä? Missä hevosen hampaat raspataan, eläinlääkärillä?, tallilla? Miten ähkyä/perus haavoja/vaivoja (esim jalka kipeä yms) hoidetaan? Jonkunmoinen tukijoukko löytyy, on kavereita jotka tietää paljon, tallinomistaja auttaa aina jos tarvitsee ja tallinomistajan lapsi joka on jo aikuinen ja ratsuttaa hevosia, pitää ratsastus tunteja ja valmennusta yms. osaa auttaa ja tallilta löytyy paljon tietäviä ihmisiä jotka osaavat auttaa.
Mitä pitää tietää ennen hevosen hankintaa?
Anonyymi-ap
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261