No minä menin eilen terassille koska oli niin hieno ja lämmin päivä. Terassi oli melko täynnä porukkaa. Siellä täällä oli yksi kaksi paikkaa vapaana ja menin yhteen pöytään jossa oli kaksi naista ja kysyin saako siihen istua. Naiset antoi luvan ja siinä sitten hörpin lonkeroa.
Ei mennyt kaukaa kun nainen kysyi mistä olen kotoisin. Sanoin että olen paikkakuntalainen ja siinäpä sitten juttua riitti alusta saakka. Naiset oli turisteja mutta selvästi flirtti päällä. Toinen nainen teki lähtöä koska oli joku meno ja jäin toisen naisen kanssa juttelemaan.
Jossain vaiheessa nainen kyseli mikä on minun illan suunnitelma. Sanoin ettei ole suunnitelmaa että tuli vaan pitkästä aikaa terassille. Naisella oli mökki leirintäalueella johon oli kolmisen kilsaa. Sinne päädyttiin joskus kymmenen aikaan illalla. Aamulla soitin yhden kaverin hakemaan koska en jaksanut kävellä kotiin mutta oli hyvä ilta kuitenkin. Kannattaa mennä vaan terassille nyt juuri koska lämpimiä ilmoja luvannut ja naisia on terassit täynnä.
Käykö flaksi baarin terassilla.
8
140
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No sillä tavalla. Nyt on kaikki kunnossa ja olet elämään tyytyväinen. Sitä vaan ihmettelen, että mitä se minulle kuulluu. Tai no, on se mukava että sinua onnesti :)
- AnonyymiUUSI
joskus voisi tehdä mieli mennä, mutta niin kiireinen omien hommien kanssa.
No miehiä ne pääosin siellä on. Ainakin meillä päin. Mutta näin kesälämpimillä, niin sitä on ihan tytyväinen sinkuna.
- AnonyymiUUSI
Käy jos jaksaisin mennä. Ei se naisille jutteleminen voi olla mitenkään elämää suurempi asia. Niin kaikki tekee että mennään terassille ja jutellaan ihmisille- Jotkut haluaa yhden yön jutun ja jotkut haluaa elämänkumppanin. Tuuri käy millaisen naisen tapaa niin sen mukaan eletään sitten. Terasseilla olen käynyt paljon elämäni aikana. Jotkut haluu vaan juttuseuraakin, mistä sitä tietää ennen kun menee terassille.
- AnonyymiUUSI
Tuli heppu kysyyn että saako istua pöytään. Sanoin että et. Pyöri siinä ympärillä ja tokaisi että istun nyt kumminkin. Sanoin että istu nyt sitten ja keskityin tekstaileen kavereiden kanssa. Siinä hän tarinoi omia juttujaa ja en evääkään väräyttänyt hänen suuntaan. On se kumma jos sanoo että et,se on et. En todellakaan lähde minnekkään saadakseni perääni kaikenmaailman kaksilahkeisia pllun metsästäjiä. Mua ei tuollaiset kiinnosta .🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Mutta positiivista, että mies edes yritti. Monelta puuttuu yritys, eivätkä ymmärrä ettei kotoa tulla ketään hakemaan.
Minäkin kävin terassilla, oli tosi lämmintä. En ehtinyt muita havannoida, kun kävin tuttua ihmistä tapaamassa. Pyysi minua sinne ja pääsi kyydissäni toisaalle - AnonyymiUUSI
Se että nainen ohikulkumatkalla istuu terassilla,on noille munaminille kuin kutsu tulla häiritsemään. Lukee sen niin että on tänne tullut miestä/lue panoa/ etsimään. Jättäkää meidät rauhaan älkääkä olettako/älkää kuvitelko/ja ymmärtäkää mitä on kun sanotaan ,ei!🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se että nainen ohikulkumatkalla istuu terassilla,on noille munaminille kuin kutsu tulla häiritsemään. Lukee sen niin että on tänne tullut miestä/lue panoa/ etsimään. Jättäkää meidät rauhaan älkääkä olettako/älkää kuvitelko/ja ymmärtäkää mitä on kun sanotaan ,ei!🤷♀️
Olen jotenkin täynnä tätä tällaistä. Milloin naista haukutaan portoksi, milloin pienmunainen mies ei tajua pysyä loitolla.
Vastakkainasettelu on 🤮. Ei ole hyvä kenenkään. Maailma on nuolentaa ja yökkimistä.
Ja sillä aikaa mietin itse ihan eri juttuja, eikä tämä paikka näytä olevan hyvä omille ajatuksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691234
- 611067
- 81002
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli207942- 12902
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää28809Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775