Toimiiko mielestänne Suomen valtion rautateiden joukkoliikenne hyvin?huollot, raideryöt, aikataulut, yhteydet, veturien kunto, ratojen kunto ynnä muu. Katkesi kerran koko maan liikenne yhteen "solmuun",se ainakin on ollut puutteellista. Mitö itse olen junalla matkustanut,nii kuitenkin ok, veturi hajosi kerran, noin 15 minuuttia myöhässä, väli ,oulu-hki, muutoin ei ole mitään ihmeellistä ollut, jtn juoppohöiriköitä jne vaunussa jsks. Pitäisikö Suomeen saada oulu -hki nipea yhteys?Jos meinataan Turun tunnin junaa tehdä, niin kyllä mielestäni pitäisi, että ihmiset pääsisivät nopeasti Oulusta Helsinkiin.
Vr :n joukkoliikenne. Mitä mieltä ?
4
208
Vastaukset
- Anonyymi
kun saadaan 250km/h kulkeva luotijuna suomiradalle, rata pystyn niin, että oulu-hki välikin nopeutuu, niin hvä tulee. Erittäin tärkeä on Suomirata -hanke kyllä, sitähän on koitettu boikotoida joidenkin naavapartojen taholta, mutta pittähän ihmisten päästä nopeasti liikkumaan, suuntaan jos toiseen, ihan noin niinkuin "kansalaisyhteyden" kannalta.
- Anonyymi
onhan nuo valtion rautatiet kyllä aika vanhoja( valtion rautatieverkosto). siksi liikennekin joskus katkeaa yhteen solmnuun. se saattaapi olla vähän niinkuin lapissa. siellä varmaan on lapin vanhimmat rautatiet.
- Anonyymi
VR:n huoltomiehinä on paha mennä sanomaan mitään.🤡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741