Finnairin kone on voinut kohdata teknisen vian tai muita ongelmia, jolloin se on joutunut tekemään u-käännöksen ja palaamaan Helsinki-Vantaalle. Toisaalta, jos kyseessä on ollut matkustaja, joka on aiheuttanut häiriötä, poliisi on voinut poistaa hänet koneesta.
Lisätietoja:
Tekniset viat:
Finnairin lennot ovat joskus joutuneet palaamaan Helsinki-Vantaalle teknisen vian vuoksi. Esimerkiksi Ouluun matkalla ollut lento joutui palaamaan kesken matkan, ja matkustajat pääsivät jatkamaan matkaa toisella koneella.
Häiriökäyttäytyminen:
Joskus matkustaja on voinut käyttäytyä häiritsevästi tai esittää uhkauksia, jolloin poliisi on puuttunut tilanteeseen ja matkustaja on poistettu koneesta.
Lentokonekaappaus:
Finnairin kone on joutunut lentokonekaappauksen kohteeksi vuonna 1978, kun Oulusta Helsinkiin matkalla ollut kone kaapattiin.
Finnairista
Anonyymi-ap
5
199
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus olo Finnairin koneessa jokin tekninen vika, kun koko lentokone tuli tiellä vastaan:D
- Anonyymi
Ei oikein auennut kumpikaan kirjoitus?
- Anonyymi
Valkeakoskeb Liikenne kiidäyyää sinut suoroaannlentokoneeseen! Yölläkin! Tsmpereelya ja valkeakoskelta.
- Anonyymi
Pohjoisesta etelään pääsee nopeammin, tai hitaammin, jos huvittaa lähteä matkustamaan, kaksi kotiseudulta. Miten muuten, tuleeko matkusteltua?Sehän tahtoo tulla tavaksikin, vähän kuten kuntosali tai uimahalli:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181