Suomalainen tomaatti on laadultaan ylivoimainen.
Taas jäi ulkomainen tomaatti kauppaan
16
204
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko näitä suomalaisia tomaatteja myydään ulkomaille? Jos laatu on ylivoimainen, luulisi, että myytäisiin paljon, vietäisiin käsistä ja hinta olisi hyvä.
Mutta jostain kumman syystä kuitenkin taidetaan niidenkin tuotantoa joutua tukemaan.
Mistä tämä johtuu? Jos laatu on ylivoimainen, täytyyhän siitä olla todisteita... eikö.. joohan? Onko vika markkinoinnissa? Rahasta ei liene puute, maailmassa on paljon todella varakkaita ihmisiä.- Anonyymi
Mikä pakko sitä on ulkomaille viedä, nautiskellaan ihan itse vaan. Itse en osta muovin alla orjatyövoimalla ja lantavedellä kasvatettua ulkolaista bulkkitomaattia koskaan. Ulkomailla kuten vaikka Kreetalla syödään paikallista ruokaa, ja se on siellä parhaimmillaan, mutta kaikki viikkojen kuljetusmatkat ja välikypsennysvarastot edellyttää aivan eri lajikkeita kuin omassa maassa tuoreeltaan lähiruokana tuotetun syöminen.
- Anonyymi
Ulkomaiset tomaatit kastellaan paskavedellä. Revi siitä.
- Anonyymi
Viemärivedellä kastellut tomaatit ei oikein kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viemärivedellä kastellut tomaatit ei oikein kiinnosta.
Puhdas vesi on Espanjassa kortilla.
- Anonyymi
suomi-tommaatit kasvatetaan lasivillassa,
kemian teollisuuden liemillä,
revi siitä... - Anonyymi
miksi minä olisin mielenvikainen,
kun suomi-tommaatit kasvatetaan lasivillassa,
voisitko selvittää...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi minä olisin mielenvikainen,
kun suomi-tommaatit kasvatetaan lasivillassa,
voisitko selvittää...?Poika hassuja,
veistelee arvatenkin,
työväentalolla keksittyä..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomi-tommaatit kasvatetaan lasivillassa,
revi siitä...Oletko jotenkin mielenvikainen?
- Anonyymi
Lähellä tuotettu, kuljetusmatkat lyhyet, silti hinta kallis.
Näin se on monessa Suomessa valmistetussa, kasvaneessa tai tarjoillussa tuotteessa.
Kotimaisuudesta on tietty hyödyllistä maksaa, verrattuna ulkomailta roudattuun tavaraan, mutta monen tuotteen jonka kotimaisuutta hehkutetaan, on todelliselta kotimaisuusasteeltaan paljon heikompi kuin annetaan ymmärtää. - Anonyymi
Ulkomaista heikkolaatuista tomaattia myydään Suomessa noin 5 miljoonaa kiloa...
- Anonyymi
juup,
kauppa myöp suomalaista ruokoo...
- Anonyymi
Suomalaisia tomaatteja myydään noin 50 miljoonaa kiloa.
- Anonyymi
tomaatteja tuotetaan n.40 miljoonaa kiloa,
tomaattien kotomaisuusaste on n.60%... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tomaatteja tuotetaan n.40 miljoonaa kiloa,
tomaattien kotomaisuusaste on n.60%...Höpön höpö.
- Anonyymi
pummin vötkylä saa höpötellä mitä tykkää,
ja kyllä se höpötteleekin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068