jos oikein nätisti pyydän
Vastaukset 14
- Anonyymi
Tulisin jos hän olisit 😘❤️
- Anonyymi
Jos olet läheisessä kerrostalossa asuva vaalea kaunis nainen niin ehdottomasti tulisin.
Mieheltä- Anonyymi
Aloitat vaikka ”teidän” yhteisistä tutuista löytyykö linkki. Muhaha
- Anonyymi
Yes! ♥️
- Anonyymi
ikävä sua ässä 💖 olet rakkainta mulle.
- Anonyymi
🔑?
- Anonyymi
Milloin näet tämän ässä miehesi seuraavan kerran?
- Anonyymi
Tulen lähelle, vaikka et pyydäkään. Mitäs siihen sanot?
- Anonyymi
Harvoin auttaa pyytää si kui nätisti tahansa pillua toki niinkin on kai joskus ainakin saanu melko helpostikin
- Anonyymi
Kyllä me sitten joskus saadaan viimein olla yhdessä….❤️
❤️Sielunkumppanilleni❤️- Anonyymi
Kuka on sielunkumppanisi ja kauanko pitää odottaa? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sielunkumppanisi ja kauanko pitää odottaa? ☺️
rakas. merkillinen sielunkumppani ja ikuinen voima. tiiän et hän ei tuomitse mua ja ymmärtää mitä käyn läpitte. kertoo mulle että jostaki se voima dallata täällä on joka ainoa päivä etittävä. kukaan ei tule koskaan mun ja hänen väliin. tarkkaa aikaa siihen kun kohtaan hänet en voi ennustaa mutta kyllä mä ootan sitä päivää.
- Anonyymi
Ei tarvitse pyytää kahdesti. Tulisin oitis. Uskotko että meillä on yksi yhteinen sielu? Tunnen sinut joskus niin kuin olisit osa mua itseäni 💓⚓🪽🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37798Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622