jos oikein nätisti pyydän
Tulisitko tähän lähelle
13
416
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisin jos hän olisit 😘❤️
- Anonyymi
Jos olet läheisessä kerrostalossa asuva vaalea kaunis nainen niin ehdottomasti tulisin.
Mieheltä- Anonyymi
Aloitat vaikka ”teidän” yhteisistä tutuista löytyykö linkki. Muhaha
- Anonyymi
Yes! ♥️
- Anonyymi
ikävä sua ässä 💖 olet rakkainta mulle.
- Anonyymi
🔑?
- Anonyymi
Milloin näet tämän ässä miehesi seuraavan kerran?
- Anonyymi
Tulen lähelle, vaikka et pyydäkään. Mitäs siihen sanot?
- Anonyymi
Harvoin auttaa pyytää si kui nätisti tahansa pillua toki niinkin on kai joskus ainakin saanu melko helpostikin
- Anonyymi
Kyllä me sitten joskus saadaan viimein olla yhdessä….❤️
❤️Sielunkumppanilleni❤️- Anonyymi
Kuka on sielunkumppanisi ja kauanko pitää odottaa? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sielunkumppanisi ja kauanko pitää odottaa? ☺️
rakas. merkillinen sielunkumppani ja ikuinen voima. tiiän et hän ei tuomitse mua ja ymmärtää mitä käyn läpitte. kertoo mulle että jostaki se voima dallata täällä on joka ainoa päivä etittävä. kukaan ei tule koskaan mun ja hänen väliin. tarkkaa aikaa siihen kun kohtaan hänet en voi ennustaa mutta kyllä mä ootan sitä päivää.
- Anonyymi
Ei tarvitse pyytää kahdesti. Tulisin oitis. Uskotko että meillä on yksi yhteinen sielu? Tunnen sinut joskus niin kuin olisit osa mua itseäni 💓⚓🪽🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4666614Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1943946Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112533Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262060Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391476Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791346- 681186
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te801123- 631105
- 471065