jos oikein nätisti pyydän
Tulisitko tähän lähelle
13
407
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisin jos hän olisit 😘❤️
- Anonyymi
Jos olet läheisessä kerrostalossa asuva vaalea kaunis nainen niin ehdottomasti tulisin.
Mieheltä- Anonyymi
Aloitat vaikka ”teidän” yhteisistä tutuista löytyykö linkki. Muhaha
- Anonyymi
Yes! ♥️
- Anonyymi
ikävä sua ässä 💖 olet rakkainta mulle.
- Anonyymi
🔑?
- Anonyymi
Milloin näet tämän ässä miehesi seuraavan kerran?
- Anonyymi
Tulen lähelle, vaikka et pyydäkään. Mitäs siihen sanot?
- Anonyymi
Harvoin auttaa pyytää si kui nätisti tahansa pillua toki niinkin on kai joskus ainakin saanu melko helpostikin
- Anonyymi
Kyllä me sitten joskus saadaan viimein olla yhdessä….❤️
❤️Sielunkumppanilleni❤️- Anonyymi
Kuka on sielunkumppanisi ja kauanko pitää odottaa? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sielunkumppanisi ja kauanko pitää odottaa? ☺️
rakas. merkillinen sielunkumppani ja ikuinen voima. tiiän et hän ei tuomitse mua ja ymmärtää mitä käyn läpitte. kertoo mulle että jostaki se voima dallata täällä on joka ainoa päivä etittävä. kukaan ei tule koskaan mun ja hänen väliin. tarkkaa aikaa siihen kun kohtaan hänet en voi ennustaa mutta kyllä mä ootan sitä päivää.
- Anonyymi
Ei tarvitse pyytää kahdesti. Tulisin oitis. Uskotko että meillä on yksi yhteinen sielu? Tunnen sinut joskus niin kuin olisit osa mua itseäni 💓⚓🪽🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741