jos oikein nätisti pyydän
Tulisitko tähän lähelle
13
358
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisin jos hän olisit 😘❤️
- Anonyymi
Jos olet läheisessä kerrostalossa asuva vaalea kaunis nainen niin ehdottomasti tulisin.
Mieheltä- Anonyymi
Aloitat vaikka ”teidän” yhteisistä tutuista löytyykö linkki. Muhaha
- Anonyymi
Yes! ♥️
- Anonyymi
ikävä sua ässä 💖 olet rakkainta mulle.
- Anonyymi
🔑?
- Anonyymi
Milloin näet tämän ässä miehesi seuraavan kerran?
- Anonyymi
Tulen lähelle, vaikka et pyydäkään. Mitäs siihen sanot?
- Anonyymi
Harvoin auttaa pyytää si kui nätisti tahansa pillua toki niinkin on kai joskus ainakin saanu melko helpostikin
- Anonyymi
Kyllä me sitten joskus saadaan viimein olla yhdessä….❤️
❤️Sielunkumppanilleni❤️- Anonyymi
Kuka on sielunkumppanisi ja kauanko pitää odottaa? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sielunkumppanisi ja kauanko pitää odottaa? ☺️
rakas. merkillinen sielunkumppani ja ikuinen voima. tiiän et hän ei tuomitse mua ja ymmärtää mitä käyn läpitte. kertoo mulle että jostaki se voima dallata täällä on joka ainoa päivä etittävä. kukaan ei tule koskaan mun ja hänen väliin. tarkkaa aikaa siihen kun kohtaan hänet en voi ennustaa mutta kyllä mä ootan sitä päivää.
- Anonyymi
Ei tarvitse pyytää kahdesti. Tulisin oitis. Uskotko että meillä on yksi yhteinen sielu? Tunnen sinut joskus niin kuin olisit osa mua itseäni 💓⚓🪽🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253