Tuo kusipäiden kaupunki joka häiritsee naapurikuntaa tuulikyrvillään!
Kristiinankaupunki
12
166
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset jäänyt sinne rouvan kainaloon pskan kyttääjä?
- Anonyymi
Mulla mitään rouvaa ole. Mitä mä olen muka kytännyt?
- Anonyymi
Toivot Justiinaa naapuri kaupunkiin tilalle edelleen.Olishan se herkkua,helppoa elämää.
🤫Joko on maitohapoilla kohta keski-ikäsen miehen pohkeet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivot Justiinaa naapuri kaupunkiin tilalle edelleen.Olishan se herkkua,helppoa elämää.
🤫Joko on maitohapoilla kohta keski-ikäsen miehen pohkeet?Sairas juoppopaska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla mitään rouvaa ole. Mitä mä olen muka kytännyt?
Ei sulla ole mutta sillä sun kumppanilla on mies ja ootte polyamorisia olleet yli 10-vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas juoppopaska
Ai kuka?Tiedän montaki tuommosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla ole mutta sillä sun kumppanilla on mies ja ootte polyamorisia olleet yli 10-vuotta.
Onko mulla kumppani? Kuka? Mistä sä oikein keksit noita perseilyjä ja väitteitä? Enkä koskaan lähtisi tuollaiseen sekoiluun mukaan! Olen hyvin vanhanaikainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mulla kumppani? Kuka? Mistä sä oikein keksit noita perseilyjä ja väitteitä? Enkä koskaan lähtisi tuollaiseen sekoiluun mukaan! Olen hyvin vanhanaikainen.
Ei ne sitä huutele koska salaista.Se etämies häpeää sitä vanhaa naista.Se on sinäänsä hassua sillä se etämies on muuten kyllä aika avoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne sitä huutele koska salaista.Se etämies häpeää sitä vanhaa naista.Se on sinäänsä hassua sillä se etämies on muuten kyllä aika avoin.
...se saattaa liittyä perintöasioihin.Naisen suku ei hyväksy etämiestä.Ovat jotain hihhuleita?
Täällä on siitä vihjailtu pitkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas juoppopaska
Missä ilmansuunnassa?Kerro?
- Anonyymi
Käykää kesäajelulla niissä myllykylissä niin ehkä silloin ymmärrätte jotain.
- Anonyymi
Pilalla ne on kaikki.asuinkelvottomia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872