https://yle.fi/a/74-20168314
Miksi ihmiset menee ostamaan käytetyn auton ko. liikkeistä...no varmaan saavat edullisesti.
Ei pidä uskoa että 400 000km ajettu auto on täysin kunnossa ja vaikka olisikin niin noin paljon ajetussa korjaus tarvetta tulee ihan varmasti.
Minä ostan autoni ihan muista liikkeistä.
Valitse autoliike oikein
Anonyymi-ap
3
234
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ostanut kolme autoa Rinta-Joupilta, reilu liike...nimenomaan Rinta-Jouppi, ei J. Rinta-Jouppi.
Viimeksi ostin pakun ja kun olin kaupat tehnyt ja olin lähdössä parkkipaikalta niin jossain että peruutuskamera ei toimi. Kävin mainitsemassa heti niin sanoivat että "ei ongelmaa, se vaihdetaan" ja niin vaihtoivat heti.- Anonyymi
Jos olisi ollut kyseessä se J:llä alkava Jouppi, niin olisit joutunut itse maksamaan
- Anonyymi
Kävin Raatixilla. Sain mieleiseni auton ja tingittyä hinnan mieleisekseni. Heti ilmenneet viat korjattiin samaan hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090