Että mikään ei riitä?
Miltä se tuntuu olla niin läpeensä paha?
25
408
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Haluatko täsmentää- onko tullut useille havocceja ja ketä yksilöä yrität syyttää yksilöiden omista valinnoista?
- AnonyymiUUSI
?
- Jospa Nuo - PAHIKSET - Selittäisivät - ja noi Pahikset = ON ;
- SDP:n " PERSEILIJÄT " - - Ja - Varsinaiset = KANSAN-KUSETTAJAT - !
? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
?
- Jospa Nuo - PAHIKSET - Selittäisivät - ja noi Pahikset = ON ;
- SDP:n " PERSEILIJÄT " - - Ja - Varsinaiset = KANSAN-KUSETTAJAT - !
?Jaa no tämä ei sano ainakaan mulle palstasetä mitään, onpa harmi
- AnonyymiUUSI
Yhyhy en pidä seuraamuksista
- AnonyymiUUSI
Eipä ollut kovin asiallinen vastaus kysymykseen.
- AnonyymiUUSI
Mi mi miehen u u ra uli
- AnonyymiUUSI
Also you wanna your nuts in your back bro
- AnonyymiUUSI
Jos tämä on mulle niin mun tunteet erästä kohtaan ovat olleet aitoja. Kiusaamista en ymmärrä, toivoisin että ilmoitat eteenpäin heistä jotka tekevät kiusaa.
- AnonyymiUUSI
Ei auttanut, kun ei edes tutkittu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei auttanut, kun ei edes tutkittu.
No mutta sulla on vaan päässä vikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä tuollaiset itkupillit nyt kuvittelee asioita. Laitokseen vaan lukkojen taakse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä tuollaiset itkupillit nyt kuvittelee asioita. Laitokseen vaan lukkojen taakse.
Kyllä lukkojen taakse joutaisi sellainen ihminen, joka mitenkään omalla toiminnallaan edesauttaa tahallisesti sitä, että joku toinen voi todella huonosti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lukkojen taakse joutaisi sellainen ihminen, joka mitenkään omalla toiminnallaan edesauttaa tahallisesti sitä, että joku toinen voi todella huonosti.
Kuvittelee vain. Eli pöpilaan vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko vintiltä himmeä valaista lisää, että kenelle mielestäsi urputat täällä kun avaudut tälle palstaäijälle ja yritätkö ikäänkuin kiistää sillä jotain puheitasi ja toimintaasi, mies ballerinatossuilla? Utelee Tee Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä mainitsemasi ”itkupilli” joka on todellisuudessa palstasetä nostaisi esimerkiksi juuri sinut noin korkealle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelee vain. Eli pöpilaan vaan.
Sinä se vasta kosmospoika joutaisitkin sinne ja kaikki jotka jaksaa tukea tätä illuusiotasi
- AnonyymiUUSI
Mailma ei riitä 007.
S a a t a n a h a n omistaa mailman eihän se muuten olisi voinut sitä Jeesukselle kumarruksesta antaa. - AnonyymiUUSI
Mätämunat ei pääse taivaaseen 🤭😂🤗
- AnonyymiUUSI
Eikä muna- ja punapäät 😂
Ittelle kun vastaa niin ei tuu riitaa sulle, mulle, ittelle
🤗🤭❤️
Ei tietenkä hyvältä. Mutta kohta meen suihkuun, niin sitten oon taas raikas.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂yksinkert ko olet
- AnonyymiUUSI
Minua pelottaa vähän että jos pääsisin sen naisen lähelle, että yrittäisin vietellä hänet. Tiedän että se ei olisi oikein, mutta pelkään, että en pysty hillitsemään itseäni. Kuitenkin haluaisin olla aina kunnioittava ja rehellinen ja rakkaudellinen häntä kohtaan. Ja vaikka kuka sanoisi mitä, niin en pidä viettelemistä hyvänä asiana. En halua olla sellainen paholainen, joka pyrkii naisen kaatamiseen.
- AnonyymiUUSI
Tämä oli niitä harvoja asiallisen oloisia kommentteja. En tunne sinua, mutta toivottavasti saat kerättyä rohkeutta lähestyä häntä, jota haluat lähestyä. Tiedän, että se ei ole helppoa, jos on lyöty maahan, mutta kannattaa ainakin yrittää.
- AnonyymiUUSI
Läpensä pahoilla on aina lattea tunne-elämä. Eivät tiedä, mitä tunteet oikeasti on. Satuttavat tahallaan ja vahingossa. Ja jatkavat läpi elämänsä kunnes lähtevät kummittelemaan.
- AnonyymiUUSI
Kun ihmistä kiusataan tarpeeksi kauan aikaa ja kyyneleet alkavat loppumaan, niin joskus pelkkä hymy voi pelastaa päivän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192261
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781513
- 821493
- 211479
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101431Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011061Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894