En ole päässyt susta ollenkaan yli

Anonyymi-ap

Pelkään kuitenkin, että satutat mua, niin siksi en voi nähdä. Kipu alkaa aina alusta, kun näen. Vaikka aikaa on kulunut, niin joka kerta tuntuu pahemmalta. Onko niin, ettei meitä voi tulla tässä elämässä? En pysty ottamaan ketään toista elämääni ja olo on siksi usein synkkä ja yksinäinen. Olenko yhtään mikään sulle? Sano, ettet ole vain halunnut vahingoittaa minua. Että on joku tarkoitus ja paikka elämässäsi.

28

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun pitää jollain tapaa tuoda esille tuo sille toiselle osapuolelle että olis syvempiä tunteita. Vihjaa vaikka hienovaraisella tavalla, niin kyllä se toinen ymmärtää jos yhtään on kartalla.

• Anonyymi

En uskalla, olen mennyt hänen kanssaan todella hajalle. Harmittaa vaan, että olen niin tunteella käyvä. En kestäisi enää, jos olisi ilkeä. Olen toki itse myös antanut takaisin, mutta odotin viime kerraltakin jotain muuta, kuin että kumpikin on puolustuskannalla. Joka kerta on sattunut kovasti. Kenenkään muun kanssa ei näin satuttavaa ole ollut. Pitääkö vaan tyytyä siihen, että yksin on täällä pärjättävä? Itkettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En uskalla, olen mennyt hänen kanssaan todella hajalle. Harmittaa vaan, että olen niin tunteella käyvä. En kestäisi enää, jos olisi ilkeä. Olen toki itse myös antanut takaisin, mutta odotin viime kerraltakin jotain muuta, kuin että kumpikin on puolustuskannalla. Joka kerta on sattunut kovasti. Kenenkään muun kanssa ei näin satuttavaa ole ollut. Pitääkö vaan tyytyä siihen, että yksin on täällä pärjättävä? Itkettää.

Kyllä sulle sopiva löytyy. Älä luovuta.

• Anonyymi

Puhu suoraan hänelle.
        Tänne kirjoittaminen anna on vastuunpakoilemista ja piiloutumista. Nosta asia pöydlle ettei tarvitse märehtiä sitä loppuelämän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulle sopiva löytyy. Älä luovuta.

Kiitos. Jos nyt vaan koitan ensin toipua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu suoraan hänelle.
        Tänne kirjoittaminen anna on vastuunpakoilemista ja piiloutumista. Nosta asia pöydlle ettei tarvitse märehtiä sitä loppuelämän?

Ei hän ole minulle sopiva. Olen vaan jäänyt koukkuun, koska oli viimeinen.

• Anonyymi

Mä lopetan tämän omalta osaltani tähän. Olin mukana sen takia koska päätin että tuskin kukaan jaksaisi loputtomasti kiusata ilman vuoksi mutta en mä ymmärrä miten tämä voi vain jatkua muuten kuin jonkin porukan sairaan huumorin takia ilman että otetaan oikeasti yhteyttä. Olen langan päässä joten ei tarvitse enää täällä sanoa että katosin tai ghostasin tai mitä ikinä - julma on se joka tällaisella leikkii.

• Anonyymi

Ota kiinni jos saat 🤭🤗😂

🐜🐌

Hups tuo lähtee väärään suuntaan😂

• Anonyymi

Olit rakas ja tärkeä minulle
      Liiankin kauan
      Minä vai väsyin sinun pelkoosi
      Outoihin toiveisiisi
      Ja negatiiviseen ajattelutapaasi
      Mies
      Kun oon ihmisen enkä mikään
      Robotti jota saa kohdella
      Miten milloinkin huvittaa
      Meen mieluummin ihan toiseen suuntaan!
      Kyllä varmasti on joku
      Muu joka uskaltaa rakastaa ja
      Kohdata minunkin tunteeni
      Eikä elä vain omia tunteita läpi!
      Jonkun joka näyttää joka päivä sen rakkauden
      Rakkauden teoin
      Eikä vain pelkää!
      Sinullekin on varmasti joku muu
      Joku jota et pelkää
      Joku joka rauhoittaa mielesi
      Joku joka on turvasi ja rakkaasi
      Se mitä en koskaan saa olla !
      Naiselta
      Naiselta!

• Anonyymi

Olen nainen. Ap

• Anonyymi

Kaikkea hyvää polullesi nainen.

• Anonyymi

Laitan tämän uudestaan pidemmin, ettei poisteta. Näin se on, etten tuota parempaa vastausta varmaan tule saamaan.

• Anonyymi

Jos tämä on eräältä m-> n, joka joskus laittanut vähän vastaavasti, niin tiedoksi, että tämä aloitus ei ollut minulta. Hyvät kesän jatkot itse kullekin! 🙏
        -sivusta

• Anonyymi

Tunnet kuinka elämä ottaa sinua se virtaa sisällesi.

• Anonyymi

No lähtökohtaisesti lähdetään siittä jos toinen toista satuttaa jos kyseessä ei ole riidan yhteydessä pikaistuksissa tapahtunut satuttaminen on se aina tarkoituksen mukaista mu ennen kuin siitäkään voi toista rangaista on mietittävä kuinka on itse toista kohdellu että onko itsekään täysin syytön tai viaton niin kuin useimmiten toinen ai tekee ottamalla sen marttyyrinroolin

• Anonyymi

En ikinä ole tarkoituksenmukaisesti ikinä ollut ilkeä. Enkä ymmärrä loputtomia pelejä ja kuitenkin lopulta haluttomuuttasi kohdata tätä tilannetta, olen yrittänyt lukuisat kerrat ja saanut siitä hyvästä pilkkaa niskoilleni. En ole ilkeä ihminen, kyllä sun pitäisi se jo tähän mennessä tietää.

• Anonyymi

Kenen taholta palkkaa ja mitä.pelejä?

• Anonyymi

Et ole hän, hän on ilkeä. Nostaa itseään, satuttamalla minua. Ei varmaan muuhun kykene. Hänellä on taito tappaa sanoilla ja teoilla.

• Anonyymi

Osien vaihtuminen on yllättävää kun niin tapahtuu.

• Anonyymi

Mikä osien vaihtuminen?

• Anonyymi

Ei kyllä liity aloitukseen.

• Anonyymi

Se kun lehmästä tulee teurastaja.

• Anonyymi

Naita

• Anonyymi

Et sä ole rehellinen koskaan

• Anonyymi

Perustele, miten ei ole rehellinen.

• Anonyymi

Ap sulla taitaa olla riippuvuussuhde aidon välittämisen sijaan. Aika toivottomalta umpikujalta tuo kuulostaa. Pelasta itsesi ja rippeesi. Muutahan tuossa ei voi.

• Anonyymi

Tiedän. Traumsidos on. Välillä näyttää jo valoisammalta ja sitten taas muistuu mieleen. En halua häntä lähelleni, mutta en pysty luottamaan muihinkaan miehiin. En, koska miehistä on niin paljon huonoja kokemuksia😓 AP

On ikävä ystävää, joka lähti täältä jo päälle 10 vuotta sitten. Hän tsemppasi aina mua. Ei ole löytynyt samanlaista ystävää.

• Anonyymi

Voi surku. Hyönteiset satuttaa. Napa piiloon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3793
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2231
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2104
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1552
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1447
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1186
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1143
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe