Pelkään kuitenkin, että satutat mua, niin siksi en voi nähdä. Kipu alkaa aina alusta, kun näen. Vaikka aikaa on kulunut, niin joka kerta tuntuu pahemmalta. Onko niin, ettei meitä voi tulla tässä elämässä? En pysty ottamaan ketään toista elämääni ja olo on siksi usein synkkä ja yksinäinen. Olenko yhtään mikään sulle? Sano, ettet ole vain halunnut vahingoittaa minua. Että on joku tarkoitus ja paikka elämässäsi.
En ole päässyt susta ollenkaan yli
28
604
Vastaukset
- Anonyymi
Sun pitää jollain tapaa tuoda esille tuo sille toiselle osapuolelle että olis syvempiä tunteita. Vihjaa vaikka hienovaraisella tavalla, niin kyllä se toinen ymmärtää jos yhtään on kartalla.
- Anonyymi
En uskalla, olen mennyt hänen kanssaan todella hajalle. Harmittaa vaan, että olen niin tunteella käyvä. En kestäisi enää, jos olisi ilkeä. Olen toki itse myös antanut takaisin, mutta odotin viime kerraltakin jotain muuta, kuin että kumpikin on puolustuskannalla. Joka kerta on sattunut kovasti. Kenenkään muun kanssa ei näin satuttavaa ole ollut. Pitääkö vaan tyytyä siihen, että yksin on täällä pärjättävä? Itkettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla, olen mennyt hänen kanssaan todella hajalle. Harmittaa vaan, että olen niin tunteella käyvä. En kestäisi enää, jos olisi ilkeä. Olen toki itse myös antanut takaisin, mutta odotin viime kerraltakin jotain muuta, kuin että kumpikin on puolustuskannalla. Joka kerta on sattunut kovasti. Kenenkään muun kanssa ei näin satuttavaa ole ollut. Pitääkö vaan tyytyä siihen, että yksin on täällä pärjättävä? Itkettää.
Kyllä sulle sopiva löytyy. Älä luovuta.
- Anonyymi
Puhu suoraan hänelle.
Tänne kirjoittaminen anna on vastuunpakoilemista ja piiloutumista. Nosta asia pöydlle ettei tarvitse märehtiä sitä loppuelämän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sulle sopiva löytyy. Älä luovuta.
Kiitos. Jos nyt vaan koitan ensin toipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu suoraan hänelle.
Tänne kirjoittaminen anna on vastuunpakoilemista ja piiloutumista. Nosta asia pöydlle ettei tarvitse märehtiä sitä loppuelämän?Ei hän ole minulle sopiva. Olen vaan jäänyt koukkuun, koska oli viimeinen.
- Anonyymi
Mä lopetan tämän omalta osaltani tähän. Olin mukana sen takia koska päätin että tuskin kukaan jaksaisi loputtomasti kiusata ilman vuoksi mutta en mä ymmärrä miten tämä voi vain jatkua muuten kuin jonkin porukan sairaan huumorin takia ilman että otetaan oikeasti yhteyttä. Olen langan päässä joten ei tarvitse enää täällä sanoa että katosin tai ghostasin tai mitä ikinä - julma on se joka tällaisella leikkii.
- Anonyymi
Ota kiinni jos saat 🤭🤗😂
🐜🐌
Hups tuo lähtee väärään suuntaan😂 - Anonyymi
Olit rakas ja tärkeä minulle
Liiankin kauan
Minä vai väsyin sinun pelkoosi
Outoihin toiveisiisi
Ja negatiiviseen ajattelutapaasi
Mies
Kun oon ihmisen enkä mikään
Robotti jota saa kohdella
Miten milloinkin huvittaa
Meen mieluummin ihan toiseen suuntaan!
Kyllä varmasti on joku
Muu joka uskaltaa rakastaa ja
Kohdata minunkin tunteeni
Eikä elä vain omia tunteita läpi!
Jonkun joka näyttää joka päivä sen rakkauden
Rakkauden teoin
Eikä vain pelkää!
Sinullekin on varmasti joku muu
Joku jota et pelkää
Joku joka rauhoittaa mielesi
Joku joka on turvasi ja rakkaasi
Se mitä en koskaan saa olla !
Naiselta
Naiselta!- Anonyymi
Olen nainen. Ap
- Anonyymi
Kaikkea hyvää polullesi nainen.
- Anonyymi
Laitan tämän uudestaan pidemmin, ettei poisteta. Näin se on, etten tuota parempaa vastausta varmaan tule saamaan.
- Anonyymi
Jos tämä on eräältä m-> n, joka joskus laittanut vähän vastaavasti, niin tiedoksi, että tämä aloitus ei ollut minulta. Hyvät kesän jatkot itse kullekin! 🙏
-sivusta
- Anonyymi
Tunnet kuinka elämä ottaa sinua se virtaa sisällesi.
- Anonyymi
No lähtökohtaisesti lähdetään siittä jos toinen toista satuttaa jos kyseessä ei ole riidan yhteydessä pikaistuksissa tapahtunut satuttaminen on se aina tarkoituksen mukaista mu ennen kuin siitäkään voi toista rangaista on mietittävä kuinka on itse toista kohdellu että onko itsekään täysin syytön tai viaton niin kuin useimmiten toinen ai tekee ottamalla sen marttyyrinroolin
- Anonyymi
En ikinä ole tarkoituksenmukaisesti ikinä ollut ilkeä. Enkä ymmärrä loputtomia pelejä ja kuitenkin lopulta haluttomuuttasi kohdata tätä tilannetta, olen yrittänyt lukuisat kerrat ja saanut siitä hyvästä pilkkaa niskoilleni. En ole ilkeä ihminen, kyllä sun pitäisi se jo tähän mennessä tietää.
- Anonyymi
Kenen taholta palkkaa ja mitä.pelejä?
- Anonyymi
Et ole hän, hän on ilkeä. Nostaa itseään, satuttamalla minua. Ei varmaan muuhun kykene. Hänellä on taito tappaa sanoilla ja teoilla.
- Anonyymi
Osien vaihtuminen on yllättävää kun niin tapahtuu.
- Anonyymi
Mikä osien vaihtuminen?
- Anonyymi
Ei kyllä liity aloitukseen.
- Anonyymi
Se kun lehmästä tulee teurastaja.
- Anonyymi
Naita
- Anonyymi
Et sä ole rehellinen koskaan
- Anonyymi
Perustele, miten ei ole rehellinen.
- Anonyymi
Ap sulla taitaa olla riippuvuussuhde aidon välittämisen sijaan. Aika toivottomalta umpikujalta tuo kuulostaa. Pelasta itsesi ja rippeesi. Muutahan tuossa ei voi.
- Anonyymi
Tiedän. Traumsidos on. Välillä näyttää jo valoisammalta ja sitten taas muistuu mieleen. En halua häntä lähelleni, mutta en pysty luottamaan muihinkaan miehiin. En, koska miehistä on niin paljon huonoja kokemuksia😓 AP
On ikävä ystävää, joka lähti täältä jo päälle 10 vuotta sitten. Hän tsemppasi aina mua. Ei ole löytynyt samanlaista ystävää.
- Anonyymi
Voi surku. Hyönteiset satuttaa. Napa piiloon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553793- 332231
- 402104
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401552Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801447
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221143Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115