Sinä olet puurohousu ja minä vellihousu. Me ei vaan helposti panna puuroja ja vellejä sekaisin, eli hyvinkin loogista älliä.
Ollaanko me nainen ihan höhliä
35
524
Vastaukset
- Anonyymi
Olen luuseri. T. Nainen
- Anonyymi
Ammattitaitoiselle looserille vois autopurkamolla olla kysyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voin ojennella tarvittaessa avaimia 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli kyllä sun vihaamas henkilö kohta poistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys edelliseen: siis kaiken muun leikkimisen ohella 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilppu-lasta. Ojentele perzees sinne omalle penkilles.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys edelliseen: siis kaiken muun leikkimisen ohella 😄
Viis toista etumieserkkiä.
- Anonyymi
Et ole. Olet arvokas ihminen. (sivusta).
- Anonyymi
Tai sitten tarvitsette kolmatta osapuolta sekoittumaan puuroihin ja velleihinne? Marjat on hyviä tyyppejä ja voisi olla se terveellisin vaihtoehto ja sen jälkeen miksaus maistuisi marjaisalta ja olisi se terveellinen vaihtoehto?
Mut jos Yrjö tai Usko sekaantuu teidän juttuihin, voi todellisuus olla haastavampi? Yrjö tuo minusta liian happaman lisämausteen ja Usko voi olla koettelemus, jollei välillänne synny mitään hyvää, jolla luottamus voisi kasvaa toisianne kohtaan?
Toivo on kans hyvä olla olemassa tausta vaikuttimena, mut siinäkin on syytä olla tolkkua, ettei toivolle kasvata liian suurta roolia. Marjat ja Tertut tuntuvat minusta paremmilta vaihtoehdoilta?
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
nii parempi paskantaa housuun yksinänsä
- Anonyymi
No minä en mitään eritteitä konkreettisesti ajatellut Ap
- Anonyymi
Jos me kyettäisiin luopumaan kokonaan meidän egoista, voisiko sitten onnistua? Elämä laittaa polvilleen niin kauan, että nöyrryn.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mitä valetta
- Anonyymi
Mene terapiaan, jos ego tuottaa ongelmia
- Anonyymi
Mun mielestä voitais ihan hyvin kyllä panna. Sekaisin siis. Puurot ja vellit.
- Anonyymi
Ollaan höhliä. Todellakin.
- Anonyymi
Tästä tulee pitkä ketju, koska aloituksessa mainittu nainen 🤔😉
- Anonyymi
🤣🤣
-Nainen
- Anonyymi
Ollaan todellakin niitä vellihousuja.
Sen lisäks mä hukun muihin ongelmiin ...
Mä en vain voi nyt lähestyä enää tai tällähetkellä
Naiselta- Anonyymi
No olisit voinut nähdä mut siellä, missä ekaks nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisit voinut nähdä mut siellä, missä ekaks nähtiin.
Meen verstaalle illalla hengaileen, voit ajaa ohi tai pysähtyä 🙂
- Anonyymi
😅 voi ei joo taidetaan vähän olla
- Anonyymi
Ehkäpä.
- Anonyymi
Shit happens when you party naked 🤗🤭😂
- Anonyymi
Liikaa osallistujia ym. Pskaa.
- Anonyymi
Harmi että jostain mikä olisi voinut olla hyvää tuli tällainen sotku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi että jostain mikä olisi voinut olla hyvää tuli tällainen sotku.
Kaaoksen kautta, silti jotain on taas hyvin ja jopa paremmin. Paras on selvästi edessäpäin.
- Anonyymi
Minä sulle puurot ja vellit näytän 🥰 mies.
- Anonyymi
Meinaat että mulla kiinteätä ja sulla löysää?
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
Tiedän kuka viestin takana on :) Meidän oma sähköpostistalkkeri töistä
- Anonyymi
Pomoko nähnyt kirjoittelua puuroista ja velleistä ja marjoista. Voi eikö hänellä oo mitään muuta elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pomoko nähnyt kirjoittelua puuroista ja velleistä ja marjoista. Voi eikö hänellä oo mitään muuta elämää
Työaika=puuroaika, vapaa-aika=velliaika.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838