Sano se sävelin

😎🌞👍taisi joskus olla jonkun ohjelman nimi. Olen usein muistanut tämän siltalaulun kun mietin yhtä tyyppiä Espoosta ❤

Bridge Over Troubled Water” by Simon & Garfunkel
https://youtu.be/4G-YQA_bsOU

12

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kristiinankaupungista Espooseen. Kummassa päässä tuulee?

      • Tuulee kuuleppa sun päässä. En ole ikinä edes Kristiinankaupungissa käynyt. Palstalaisten on turha luulla mua joksikin tuntemakseen henkilöksi. En tunne ketään palstailijaa irl.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tuulee kuuleppa sun päässä. En ole ikinä edes Kristiinankaupungissa käynyt. Palstalaisten on turha luulla mua joksikin tuntemakseen henkilöksi. En tunne ketään palstailijaa irl.

        Nyt se tuli, nimittäin tilaisuus pohtia tuulipussin syntytarinaa. Voisin ottaa itsekin sen selville mutta palstalla pohdiskelu on myös verraton tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se tuli, nimittäin tilaisuus pohtia tuulipussin syntytarinaa. Voisin ottaa itsekin sen selville mutta palstalla pohdiskelu on myös verraton tapa.

        Tuulipussin isä oli majakanvartijana toiminut Edward Tulipesä. Hänellä oli keksintönsä kehittämiseen riittävästi aikaa, sekä malttia tuijotella tuulessa kuivuvia villaisia, hamppuisia tai pellavaisia vellihousujaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuulipussin isä oli majakanvartijana toiminut Edward Tulipesä. Hänellä oli keksintönsä kehittämiseen riittävästi aikaa, sekä malttia tuijotella tuulessa kuivuvia villaisia, hamppuisia tai pellavaisia vellihousujaan.

        Minusta se tuulipussi on kehitetty kiinalaisista paperijutuista, joita ne juhlapäiviän kulkueissa kantavat. Ilmailun kehittyessä tuulipusseja on tarvittu lentokentillä osoittamaan tuulen suuntaa. Silloilla tuulipusseja on käytetty ilmaisemaan sivutuulia. Sivutuuli voi tarttua auton kylkeen maantielläkin, kun metsän siimeksestä tulee yhtäkkiä avoimelle alueelle.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minusta se tuulipussi on kehitetty kiinalaisista paperijutuista, joita ne juhlapäiviän kulkueissa kantavat. Ilmailun kehittyessä tuulipusseja on tarvittu lentokentillä osoittamaan tuulen suuntaa. Silloilla tuulipusseja on käytetty ilmaisemaan sivutuulia. Sivutuuli voi tarttua auton kylkeen maantielläkin, kun metsän siimeksestä tulee yhtäkkiä avoimelle alueelle.

        Vaikka on helle parhaimmillaan, niin tulipa mieleen mäkihyppääjien tuulipussit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka on helle parhaimmillaan, niin tulipa mieleen mäkihyppääjien tuulipussit.

        Niin! Niihinhän piti tehdä säännöt, ettei kukaan isossa säkissä liitele mäessä. Helteestä oli jossakin kirjoitus, että etelän matkalla elimistö tottuu viikossa helteeseen. Nyt kun oli tänään "tuntuu kuin 28" niin on tuntunut vähän liian helteiseltä varsinkin kun on ollut hautovan kosteaa säätä. Sadekuurot ovat pitäneet ilman saunamaisena. Ja kun sitten viikossa tähän helteeseen tottuu -jos tottuu, niin sitten tuleekin tavallinen kesäsää.

        Hyvää Yötä jos joku lukee. Saunalla on pyykkiä ja kuumaa vettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin! Niihinhän piti tehdä säännöt, ettei kukaan isossa säkissä liitele mäessä. Helteestä oli jossakin kirjoitus, että etelän matkalla elimistö tottuu viikossa helteeseen. Nyt kun oli tänään "tuntuu kuin 28" niin on tuntunut vähän liian helteiseltä varsinkin kun on ollut hautovan kosteaa säätä. Sadekuurot ovat pitäneet ilman saunamaisena. Ja kun sitten viikossa tähän helteeseen tottuu -jos tottuu, niin sitten tuleekin tavallinen kesäsää.

        Hyvää Yötä jos joku lukee. Saunalla on pyykkiä ja kuumaa vettä.

        No se kirjautuminen oli taas tipahtanut evästekyselyissä pois. En huomannut tarkistaa. Tämä kommentti oli siis multa.


    • Anonyymi

      Kaarisiltaa kairokseen 🛷🌨🌧🌦

      • Anonyymi

        Tommonen ravintola oli joskus...onkohan viel?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tommonen ravintola oli joskus...onkohan viel?

        Kotkassa ainakin on tunnettu vanha ravintola Kairo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe