😎🌞👍taisi joskus olla jonkun ohjelman nimi. Olen usein muistanut tämän siltalaulun kun mietin yhtä tyyppiä Espoosta ❤
Bridge Over Troubled Water” by Simon & Garfunkel
https://youtu.be/4G-YQA_bsOU
Sano se sävelin
12
239
Vastaukset
- Anonyymi
Kristiinankaupungista Espooseen. Kummassa päässä tuulee?
Tuulee kuuleppa sun päässä. En ole ikinä edes Kristiinankaupungissa käynyt. Palstalaisten on turha luulla mua joksikin tuntemakseen henkilöksi. En tunne ketään palstailijaa irl.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuulee kuuleppa sun päässä. En ole ikinä edes Kristiinankaupungissa käynyt. Palstalaisten on turha luulla mua joksikin tuntemakseen henkilöksi. En tunne ketään palstailijaa irl.
Nyt se tuli, nimittäin tilaisuus pohtia tuulipussin syntytarinaa. Voisin ottaa itsekin sen selville mutta palstalla pohdiskelu on myös verraton tapa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se tuli, nimittäin tilaisuus pohtia tuulipussin syntytarinaa. Voisin ottaa itsekin sen selville mutta palstalla pohdiskelu on myös verraton tapa.
Tuulipussin isä oli majakanvartijana toiminut Edward Tulipesä. Hänellä oli keksintönsä kehittämiseen riittävästi aikaa, sekä malttia tuijotella tuulessa kuivuvia villaisia, hamppuisia tai pellavaisia vellihousujaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tuulipussin isä oli majakanvartijana toiminut Edward Tulipesä. Hänellä oli keksintönsä kehittämiseen riittävästi aikaa, sekä malttia tuijotella tuulessa kuivuvia villaisia, hamppuisia tai pellavaisia vellihousujaan.
Minusta se tuulipussi on kehitetty kiinalaisista paperijutuista, joita ne juhlapäiviän kulkueissa kantavat. Ilmailun kehittyessä tuulipusseja on tarvittu lentokentillä osoittamaan tuulen suuntaa. Silloilla tuulipusseja on käytetty ilmaisemaan sivutuulia. Sivutuuli voi tarttua auton kylkeen maantielläkin, kun metsän siimeksestä tulee yhtäkkiä avoimelle alueelle.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minusta se tuulipussi on kehitetty kiinalaisista paperijutuista, joita ne juhlapäiviän kulkueissa kantavat. Ilmailun kehittyessä tuulipusseja on tarvittu lentokentillä osoittamaan tuulen suuntaa. Silloilla tuulipusseja on käytetty ilmaisemaan sivutuulia. Sivutuuli voi tarttua auton kylkeen maantielläkin, kun metsän siimeksestä tulee yhtäkkiä avoimelle alueelle.
Vaikka on helle parhaimmillaan, niin tulipa mieleen mäkihyppääjien tuulipussit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka on helle parhaimmillaan, niin tulipa mieleen mäkihyppääjien tuulipussit.
Niin! Niihinhän piti tehdä säännöt, ettei kukaan isossa säkissä liitele mäessä. Helteestä oli jossakin kirjoitus, että etelän matkalla elimistö tottuu viikossa helteeseen. Nyt kun oli tänään "tuntuu kuin 28" niin on tuntunut vähän liian helteiseltä varsinkin kun on ollut hautovan kosteaa säätä. Sadekuurot ovat pitäneet ilman saunamaisena. Ja kun sitten viikossa tähän helteeseen tottuu -jos tottuu, niin sitten tuleekin tavallinen kesäsää.
Hyvää Yötä jos joku lukee. Saunalla on pyykkiä ja kuumaa vettä. Anonyymi kirjoitti:
Niin! Niihinhän piti tehdä säännöt, ettei kukaan isossa säkissä liitele mäessä. Helteestä oli jossakin kirjoitus, että etelän matkalla elimistö tottuu viikossa helteeseen. Nyt kun oli tänään "tuntuu kuin 28" niin on tuntunut vähän liian helteiseltä varsinkin kun on ollut hautovan kosteaa säätä. Sadekuurot ovat pitäneet ilman saunamaisena. Ja kun sitten viikossa tähän helteeseen tottuu -jos tottuu, niin sitten tuleekin tavallinen kesäsää.
Hyvää Yötä jos joku lukee. Saunalla on pyykkiä ja kuumaa vettä.No se kirjautuminen oli taas tipahtanut evästekyselyissä pois. En huomannut tarkistaa. Tämä kommentti oli siis multa.
- Anonyymi
Kaarisiltaa kairokseen 🛷🌨🌧🌦
- Anonyymi
Tommonen ravintola oli joskus...onkohan viel?
Anonyymi kirjoitti:
Tommonen ravintola oli joskus...onkohan viel?
Kotkassa ainakin on tunnettu vanha ravintola Kairo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
