Mutta en ollut varma ihmisestä kun aurinkolasit. Olisi ollut hieman creepyä tuijottaa saati lähteä seuraamaan tuntematonta
Luulen että näin sut rannalla
21
376
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai sen parempaa kotiinlähtöä olisikaan kuin nainen mukana.
- Anonyymi
... niikuet mikä sen nuoruuden tarkoitus muuten olisi?
- Anonyymi
Ei lähtenyt hauki rannasta.
- Anonyymi
En ollut tänään
- Anonyymi
Ootko huomenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko huomenna?
En varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varmaan
Mä meen aamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä meen aamusta.
Mä en herää vielä aamulla
- Anonyymi
😎☀️
🎽🏖️
🩳🍺 - Anonyymi
Onko siellä paljon ihmisiä, siellä rannalla? Mamujoukkioita ym? Itse tykkään paikoista, joissa ei sitä porukkaa kauhean paljon ole.
- Anonyymi
Siellä niitä kyttääjiä, yhteiskunnan loisia riittää. Haukkuvat suomalainen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä niitä kyttääjiä, yhteiskunnan loisia riittää. Haukkuvat suomalainen nainen.
Oli tänään melko paljon
- Anonyymi
tuskin. Istun soffalla.
- Anonyymi
Olit varmaan puskassa kiikareiden kanssa?
Ei ne olleet aurinkolasit vaan SILMÄLASIT.
Kai sinä huomasit, että minä sheivasin bikini rajoja ja tuo oli varmaan syy miksi silmälasit saattoi näyttää aurinkolaseilta, koska pää oli alhaalla ja aurinko paistoi veteen sekä sieltä loisti suoraan linsseihin.
Olisit vain tullut rohkeasti, koska oli sentään pannussa kuumat kahvit valmiina… - Anonyymi
Tietty moni ollut rannalla tänään mut saisko lisää tuntomerkkejä?
- Anonyymi
Hän on tumma nainen ja kyseessä ei järvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on tumma nainen ja kyseessä ei järvi
Hiukset takana lyhyehköt, otit aurinkoa. Sitten puit shortsit ja valkoisen paidan. Poistuit toiseen suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiukset takana lyhyehköt, otit aurinkoa. Sitten puit shortsit ja valkoisen paidan. Poistuit toiseen suuntaan
Ne oli farkkushortsit
- Anonyymi
En jäänyt rannalle, ethän sinäkään...
https://m.youtube.com/watch?v=3WM7D36fXmU - Anonyymi
Jäin rannalle ruikuttamaan.
- Anonyymi
Et jäänyt vaan lähdit
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855