https://youtu.be/yYc3SHkyboY?si=imdllaTUKbmRvXjp
Metsäman kirjoittaa murrikan videokommenteissa:
"Vittuiluun vastataan vittuilulla........"
Onko siellä Ottolassa joku tiimii joka seuraa metsämanin videoiden kommentointia ja päättää porukalla kuka milloinkin vittuilee metsämanille?
Onko vittuilua jos ei hyväksy metsämanin hyvien tapojen vastaista moukkamaista käytöstä?
Metsäman itse niittää sitä mitä kylvää, eikä todellakaan kunniankuokkia ansaitse.
Paljonko murrikka sai rojaltteja huimausjuomien mainostamisesta?
Metsäman keskustelua
7
311
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö joku jaksaa seurata lääkärin videoita,kun parempia löytyy.
- Anonyymi
Murrikka man on Karvion panimon tuleva edustaja/ piirimyyjä Ylä-Savon alueella👍
- Anonyymi
Metsä man taitaa sen oikein hyvin - kaikki ei tajuakaan, onko se sitä, vai mitä se on..
Hän on varmasti jo kyrpiintynyt vuosien mittaan moniin kommentoijiin, joiden tarkotus on vain naljailla. Kun eivät pysty lopettamaan videoiden katsomista. Joku ihme voima niissä videoissa on.🤔 - Anonyymi
Metsäman on videoillaan kertonut kaikkien vittuilleen hänelle pennusta lähtien, koulukaverit, kyläläiset, työkaverit, kyläkauppiaat, postinhoitajat, sorakuskit, isännät ja tanssilavallekaan ei uskaltanut lähteä kun pelkäsi saavansa lättyyn.
Onko ollenkaan ihme, miksi metsäman tulkitsee normaalin mielipiteen tai kysymyksen juonimiseksi, juiluamiseksi ja vittuiluksi? - Anonyymi
Tänään jopa metsämanin lapsuuden ajan ainoa ystävä Ari on muuttunut vittuilijaksi.
- Anonyymi
Minä luulen, että tämä koko soppa on syntynyt jostain väärinkäsityksestä ja tulee selviämään aikanaan.. Sitten voidaan sotakirveet haudata. Porukalla! En kyllä halua osoittaa ketään, kuka olisi muka syyllinen tässä jutussa. Vai onko jokaisella kyläläisellä oma lusikkansa tässä sopassa..?
- Anonyymi
Se on sairautta! Sen nimi on vainoharhaisuus. Siihen on hyviä pillereitä ja rokotuspistoksia. Ihmisestä tulee iloinen ja myötäelämiskykyinen hoidon myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959