https://youtu.be/yYc3SHkyboY?si=imdllaTUKbmRvXjp
Metsäman kirjoittaa murrikan videokommenteissa:
"Vittuiluun vastataan vittuilulla........"
Onko siellä Ottolassa joku tiimii joka seuraa metsämanin videoiden kommentointia ja päättää porukalla kuka milloinkin vittuilee metsämanille?
Onko vittuilua jos ei hyväksy metsämanin hyvien tapojen vastaista moukkamaista käytöstä?
Metsäman itse niittää sitä mitä kylvää, eikä todellakaan kunniankuokkia ansaitse.
Paljonko murrikka sai rojaltteja huimausjuomien mainostamisesta?
Metsäman keskustelua
7
331
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö joku jaksaa seurata lääkärin videoita,kun parempia löytyy.
- Anonyymi
Murrikka man on Karvion panimon tuleva edustaja/ piirimyyjä Ylä-Savon alueella👍
- Anonyymi
Metsä man taitaa sen oikein hyvin - kaikki ei tajuakaan, onko se sitä, vai mitä se on..
Hän on varmasti jo kyrpiintynyt vuosien mittaan moniin kommentoijiin, joiden tarkotus on vain naljailla. Kun eivät pysty lopettamaan videoiden katsomista. Joku ihme voima niissä videoissa on.🤔 - Anonyymi
Metsäman on videoillaan kertonut kaikkien vittuilleen hänelle pennusta lähtien, koulukaverit, kyläläiset, työkaverit, kyläkauppiaat, postinhoitajat, sorakuskit, isännät ja tanssilavallekaan ei uskaltanut lähteä kun pelkäsi saavansa lättyyn.
Onko ollenkaan ihme, miksi metsäman tulkitsee normaalin mielipiteen tai kysymyksen juonimiseksi, juiluamiseksi ja vittuiluksi? - Anonyymi
Tänään jopa metsämanin lapsuuden ajan ainoa ystävä Ari on muuttunut vittuilijaksi.
- Anonyymi
Minä luulen, että tämä koko soppa on syntynyt jostain väärinkäsityksestä ja tulee selviämään aikanaan.. Sitten voidaan sotakirveet haudata. Porukalla! En kyllä halua osoittaa ketään, kuka olisi muka syyllinen tässä jutussa. Vai onko jokaisella kyläläisellä oma lusikkansa tässä sopassa..?
- Anonyymi
Se on sairautta! Sen nimi on vainoharhaisuus. Siihen on hyviä pillereitä ja rokotuspistoksia. Ihmisestä tulee iloinen ja myötäelämiskykyinen hoidon myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066584Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1541894
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196