Ruutu+ löytyy tämä yksi kaikkien aikojen parhaista suomalaisista elokuvista. Entisenä porilaisena ja saman aikakauden eläneenä tämä koskettaa aina ja joka vuosi tämä on katsottava.
Kauan eläköön Pori!
Veturimiehet heiluttaa
5
125
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän lapsellinen mun mielestä.
- Anonyymi
Aika surkea elokuva. Pari kertaa katsonut, en vaivaudu katsomaan enää uudelleen.
Tarinassa on kyllä totuuden siemen. Elokuva tuo hyvin esiin Poria edelleen vaivaavan ongelman. Fiksut nuoret lähtevät muualle opiskelemaan ja töihin eivätkä tule takaisin. Jäljelle jäävät ne vähemmän fiksummat ja monen kohdalla se elämä sitten on mitä on.
Siitä päästäänkin siihen kaikkien tuntemaan porilaiseen huume- ja väkivaltakulttuuriin. Siitä Pori tunnetaan muualla.
Nyt kun muistelen itse vanhoja kouluajan tuttuja niin kyllä. Ne lahjakkaat lähtivät lukioon ja sitten isompiin kaupunkeihin opiskelemaan. Poriin jäivät amikset ja väliinputoajat. Onneksi minä pääsin lähtijöiden joukkoon, kiitos siitä vanhemmille jotka kannusti aina opiskelemaan.- Anonyymi
En ole kuullut mistään kaikkien tuntemasta väkivalta ja huumekulttuurista. Eikä semmosesta ole muutkaan maailmalla puhelleet. En tiedä sitten missä todellisuudessa itse kukin elää.
- Anonyymi
Surullista, mutta totta.
- Anonyymi
Sehän on ihan paska elokuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988