Orpon hallitus on vienyt työpaikat Suomesta. Kovan rahan hallitus palvelee vain sijoittajia, jotka tunnetusti vievät työpaikat ulkomaille. Ei Suomi elä palvelemalla vain toisia suomalaisia, täytyy olla myös tuotantoa, ja mieluummin pitkälle jalostettua tuotantoa.
Eihän töihin pääse, jos ei ole työpaikkoja!
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on sellustakin liikatarjontaa ulkomailla. Kohta suomalaiset tehtaat lomauttavat väkeä ja laittavat lappuja luukuille.
- Anonyymi
💀 💀 💀 Kokkarit haluavat hallita sanelupolitiikalla, ei neuvotellen. 💀 💀 💀
- Anonyymi
Vain kommunismissa valtio osoittaa jokaiselle työpaikan.
- Anonyymi
💀 💀 💀 Kokkarit imevät Suomen ja suomalaiset tyhjiin, ja antavat rahat hyvävelikerholle ja suuryrityksille. 💀 💀 💀
- Anonyymi
kaikki osaavat ja työhaluiset pääsevät, lopeta valittaminen siellä leipäjonossa.
- Anonyymi
Saattaa se olla näinkin. Tunnen muutamia itseäni nuorempia, ikäluokassa 30-50 v. Kaikki ne ovat "työttömiä". Kaikki ne välttelevät kaikkea työtä. Kaikki ne elävät työtä tekeviltä riistetyillä verorahoilla. Ainakin osa saa työttömyyseläkettä! Onko suurempaa vääryyttä kuultu - omasta tahdostaan työtä vailla olevalle maksetaan TYÖTTÖMYYSELÄKETTÄ! Vaikka, onhan ainakin yksi kansanryhmä joka pääsee suoraan lapsilisiltä eläkeläisiksi, välissä tosin yhden vuoden köyhyysloukku kun ei loisrahaa saa. Ja nykyään jo muutenki väestönvaihdon takia yhä suuremmaksi haalittava loisjoukko, joka ei edes maan kieltä viitsi opetella kaikesta muusta opettelusta puhumattakaan. Kumma kyllä, monet näistä ajelevat uusilla autoilla - mistähän rahat niihin?
- Anonyymi
Petteri: Me rakennamme uudestaan luokkayhteiskuntaa. Demokratia kuuluu menneisyyteen. Kansaa täytyy hallita lujalla kädellä ja kepillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri: Me rakennamme uudestaan luokkayhteiskuntaa. Demokratia kuuluu menneisyyteen. Kansaa täytyy hallita lujalla kädellä ja kepillä.
Kokkarin ei tarvitse olla utopisti, mutta se tekee puoluetoiminan helpommaksi.
- Anonyymi
Suomen kaikki eduskuntapuolueet ovat gl0balisteja. Tää maan alasajo on jatkunut jo pitkään.
Mutta jos ei ole aivoja ja silmiä päässä ei sitä näe saatika ymmärrä. - Anonyymi
On se niin väärin, jos ei ole työpaikkoja. Väärin on myös, kun demarit eivät ole hallituksessa jakamassa verorahoja ympäri maailmaa eri kohteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432121Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21927Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716- 75712
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665