Kiinnostamaankaan. En ole kiinnostunut äideistä.
Et kiinnosta enää, etkä tulee enää koskaan
40
757
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut tiedossa jo jonkin aikaa. Ei huolta. En häiritse elämääsi.
- Anonyymi
Hyvä❤️
- Anonyymi
Ap on huonolla asenteella liikkeellä? Koskaan ei pitäisi luvata mitään, ei koskaan- väitettä, koska ne yleensä rikotaan 90 prosentin todennäköisyydellä?
- Anonyymi
Ihminen on erehtyväinen. Annetaan anteeksi mielen hairahdukset
- Anonyymi
Hyvä, liity meidän loppuelämän poikamiesten joukkoon, voidaan tehdä aina vaan mitä haluttaa hähähä.
- Anonyymi
Pussihousuissa pierukin kestää kauemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussihousuissa pierukin kestää kauemmin.
Kateellisia riittää, kun toisilla ei ole riippakiviä. Sen sijaan on reilusti enemmän rahaa, vapaa-aikaa, naisystäviä, maailmanympärysmatkoja ja niin edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisia riittää, kun toisilla ei ole riippakiviä. Sen sijaan on reilusti enemmän rahaa, vapaa-aikaa, naisystäviä, maailmanympärysmatkoja ja niin edelleen.
Ja silti olit katkeronkateellinen yhelle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, kerro niistä maailmanympärysmatkoista lisää! 🥰Missä kaikissa maissa oot käynyt?
- Anonyymi
Ja ihan kaverin puolesta taas kirjottelet?
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
Oho
Kyllä pitäs kiinnostaa. Mitä suomestakin olisi tullut ilman äitejä? Etenkin sodanjälkeisinä aikoina äitien panos on ollut suuri.
- Anonyymi
Oltais monet sentään jääty syntymättä!
Oon myös äiti vaikka nykyisin olen ruma turjake ämmä, koska loukkasin äitinä KUNNIOITA!
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Hyvä 😁👍 vihdoin pääsi eroon sinusta😂
- Anonyymi
Tiirikoivan lukkosepän täsmälääke kadotukseen. Ja kidutukseen.
- Anonyymi
Oletkin näköjään jo korkannut, meinasitko renttuilla koko kesäloman.
- Anonyymi
Kaikki ei tykkää rentuista. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä.
- Anonyymi
Hyvä juttu
- Anonyymi
Hyvä että huomasit ajoissa. Olen aina halunnut miehen, joka rakastaa mua kokonaisuutena. Äitiys on tärkeimpiä osia omaa persoonallisuutta, ellei peräti tärkein.
- Anonyymi
Mä en isänä edes arvosta naisia jotka ei ole äitejä. Siis kumppaneina. Ihmisinä totta kai voin silti arvostaa.
- Anonyymi
Miksi noin?
Terv. lapseton nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin?
Terv. lapseton nainenEi mitään henkilökohtaista. Liittyy omiin mieltymyksiin luonteessa ja seksuaalisessa mielessä. Takuulla lapsettomat miehet haluavat lapsettoman naisen mieluummin. Ei hätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään henkilökohtaista. Liittyy omiin mieltymyksiin luonteessa ja seksuaalisessa mielessä. Takuulla lapsettomat miehet haluavat lapsettoman naisen mieluummin. Ei hätää.
En ole kiinnostunut lapsettomasta miehestä, mutta kiitos vastauksesta kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään henkilökohtaista. Liittyy omiin mieltymyksiin luonteessa ja seksuaalisessa mielessä. Takuulla lapsettomat miehet haluavat lapsettoman naisen mieluummin. Ei hätää.
Tosi outoa... 😂😂😂😂😂😂Ahhashhshshshahshahaha. Sori.
- Anonyymi
Et sitä itse ymmärrä, mutta kiinnostuit musta alunperin juuri siksi että olen äiti. Ilman äitiyttä olisin täysin eri ihminen. Melko vittumainen, uskoisin.
- Anonyymi
Äidin luottokortilla saa, ja hevosella pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidin luottokortilla saa, ja hevosella pääsee.
Ei ole luottokortteja😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole luottokortteja😄
Joten myit naapurin hevosen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten myit naapurin hevosen?
Eipä oo hevostakaan naapurissa 🥲
- Anonyymi
Ymmärsin sen kyllä. Heti muuttui asenne, kun sait kuulla lapsista.
- Anonyymi
Ymmärrän
- Anonyymi
Nyt naisten maailma romahti tähän aloitukseen! Mutta ei hätää. On meitäkin miehiä, jotka tykkää naisista, jotka sattuvat olemaan sinkkuäitejä. Rakastunut mies ei ole siitä moksiskaan. m>n
- Anonyymi
No mutta tämähän kuulostaa jo joltakin! -n
- Anonyymi
Enkä mä pojista vaan miehistä.
- Anonyymi
Ei haittaa minua koska olen sentään ÄITINÄ LOUKANNUT KUNNIOITA!
Eli ei mulla ole enään edes lapsia! - Anonyymi
Tampereen typerä tyyppi. Äidin helmoissa pyörivä.
- Anonyymi
kerro ihmeessä enemmän ketä tarkoitat tolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro ihmeessä enemmän ketä tarkoitat tolla
Sulle tottakai ⭐️👁️ , tuleva yhteisen lapsemme äiti🍓🥰😇
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241