Yksipuoliset ihastumiset

Anonyymi-ap

Jatkuvasti tällä palstalla tulee vastaan tuo ilmiö, että toinen osapuoli on palavan ihastunut, mutta ihastuksen kohde ei välitä, suhtautuu kylmästi tai jopa vihamielisesti.

Jos jotenkin saisi heti alussa selvitettyä sen että onko ihastus molemminpuolista tai onko edes mitään olemassa toisella osapuolella niin olisi tosi paljon helpompaa.
Voisiko keskustelun aloittaa sillä että "oletko kiinnostunut?" "olen/en" ja jatkaa siitä eteenpäin.

14

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällä palstalla on tosi paljon kaipaajia, joilla on kohteeseen tosi iso ikäero (15-25 vuotta). Usein se meinaa sitä, että tuhoon tuomittu juttu heti alkujaan, koska vähemmistössä on ne, jotka haluaa kumppanikseen tosi paljon vanhemman/nuoremman.

• Anonyymi

Näinhän se on, mutta miten helvetissä kerron ton mun tunteille? sivusta

• Anonyymi

Tämähän on ikävä palsta jossa kirjoitellaan ikäviä asioita.

• Anonyymi

Ei mene noin. Pettymyksiä tulee jokaiselle. Ei kiinnostusta noin töksäytetä.

• Anonyymi

Sotatila!

Ihan samaa tapahtui Suomessa sotien aikana!

• Anonyymi

Miten miellyttävän ruusunpunainen unelma :)
      Ehkä yllät vielä tuohon vuoropuheluun.
      Aidon vuoropuhelun saavuttamiseksi tarvitset ystävät joille kasvokkain oleminen ei ole teatterilava esiintyminen jonkun tutun puolesta tai puolitutun käskystä.
      Ihmisistä on tullut tämän puhelinten ja somen kautta yliuteliaita muiden puolesta loukkaantuvia ja toisen puolesta kostavia käsinukkeja.

• Anonyymi

Tämä johtuu siitä että miehet kuvittelee että jos iskee naista, sen naisen pitää haluta heidät tai saa haukkua naisen. Eri asia on johtaa harhaan, mutta puusilmä ei sitä näe kun oman täyttymättömän halunsa. Nainen joka on taas vailla jotain tiettyä miestä voi muuttua kovin myrkylliseksi jos nainen kuvittelee että alapäällä saa viekoittelemalla miehen sydämen edes tutustumatta. Siinä molemmat johtaa toisiaan harhaan, ja kumpi ensin kerkeää löytää sen oikean voittaa ja toinen jää nuolemaan näppejään. Toki usein ne oikeiden löytäjät kukasta kukkaan lentäjät on yhtä paskoja seuraavillekin kumppaneille vaikka olisi talo ja lapset. Kaikki toisen syytä ja uutta etsitään.

• Anonyymi

Jollainhan keskustelu pitää avata että tietää onko toinen sellainen ihminen jonka kanssa yhtään mistään haluaa keskustella ja jää murretaan jännityksen laukaisemiseksi mieluiten vasta sitte kun tuntee toista ettei käy niin että vaikka tarkoituksena oli rentouttaa keskustelu ilmapiiriä ni toinen loukkaantuikin helpointa se tehdä nolaamalla itsensä narsisti taas on usein siihen kykenemätön

• Anonyymi

Mielipide toisesta ihmisestä muodostetaan alle sekunnissa, heti ensi kertaa tavattaessa. Kaikki on jo valmiina kun kohtaa sen toisen, voi sanoa heti suoraan onko kiinnostunut vai eikö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipide toisesta ihmisestä muodostetaan alle sekunnissa, heti ensi kertaa tavattaessa. Kaikki on jo valmiina kun kohtaa sen toisen, voi sanoa heti suoraan onko kiinnostunut vai eikö.

Mielipide ei ole sama kuin ihastuminen/rakastuminen. Ne voivat kehittyä, ja usein kehittyvätkin, pikku hiljaa.

• Anonyymi

Ei noissa jutuissa mitään toista osapuolta edes ole, pelkästään spämmiä.

• Anonyymi

Johtunee siitä että narsisti ei osaa nauraa itselleen

• Anonyymi

joo ei mutta muille kyllä senkin edestä

• Anonyymi

Ei täällä muunlaisia olekaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe