Kuin hangon keksi. Sairaan ihanaa!
Meidän pitää tavata veden äärellä, sillalla tai vaikka kiven takana. 💚🌞
Hulluna sinuun hymyilet mies kuvissa
21
372
Vastaukset
- Anonyymi
hymyilevä mies ei ole luotettava, se hymyilee muillekin samanlailla
- Anonyymi
Taasko näitä m + m viestejä
- Anonyymi
Hyvin mahdutaan kiven taakse.
- Anonyymi
Mun kädellä on kivi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kädellä on kivi.
Heitä se pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä se pois
Heitin jo ja sain monta "leipää".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitin jo ja sain monta "leipää".
Mitä leipää sinä kivestä saat?
- Anonyymi
Ei mulle poden maailmantuskaa
- Anonyymi
Tääl on sun tuskas...
- Anonyymi
ittee lähinnä ärsyttäs toi. tuimat on enemmän mun mieleeni toki olen ittekkin kulmat kurtussa seitenkuus prosenttia ajasta nykypäivänä
- Anonyymi
Ei ainakaan multa m:ltä. Vaikka tykkänkin sen miehen hymystäkin.
- Anonyymi
Eikö tuo aika tekaistulta tekstiltä näytä.
- Anonyymi
Kas ku ei nää suoraan Prisman kassalla.
- Anonyymi
Laitahan ne piikkikengät jalkaan, ni muutkin näkee tossa tolpalla.
- Anonyymi
En käytä
- Anonyymi
Kiva viesti!! Hyvätuuli on tärkeä monessa mielessä, ja ehdotuksen paikat sopivat kesäiseen maisemaan loistavasti.
https://www.youtube.com/watch?v=e-3R5yPAyzo&list=RDe-3R5yPAyzo&start_radio=1 - Anonyymi
Mikä silta kyseessä
- Anonyymi
Mikä vaan juoksen toisesta päästä, juokse sinä toisesta. Vaikka nahkatakit tai tuulipuku- mikä vaan päällä.
- Anonyymi
Minkä haluat esim se jossa sinä olet viimeksi ollut ja mitä se kyseinen silta sulle symboloinut
- Anonyymi
Maria on halvempi leivos mariesta.
- Anonyymi
Naisen nimi ei ole mikään keksiä muistuttava.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1156737Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243737- 1852526
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2762398Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962071Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001780Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91725Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281269Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271255- 691224