Miten täällä määritellään vakkari ja miten se eroaa sellaisesta joka ei ole vakkari?
Mitkä ovat tunnusmerkit?
Millä perusteella voi itsensä, tai jonkun toisen luokitella palstavakkariksi?
Tämä asia on vielä epäselvä, jos voisitte hieman valaista asiaa tietämättömälle.
Vakkari, ei vakkari!
64
3754
Vastaukset
- Jermu
on henkilö, joka on käynyt kaksi kertaa palstalla kääntymässä. Kommentteja ei ole tarvinnut kirjoittaa ja avauksia tehdä.
Vakkari ei tunnista tilannettaan itse, vaan sen yleensä sitten joku toinen (vasta ihan ekaa kertaa vierailemassa oleva)kuuluttaa päin naamaa: Vakkarit on vaan kirottuja sisäpiiriläisiä, jotka juttelee vaan keskenään...Ja sinäkin olet oikea kirottu vakkari.
Näillä sanoilla siis toivotan tervetulleeksi Vakkarilan kylään, Tyytteli..vielä kerran tervetuloa!- tyytteli
Ensinnäkin tiedoksi, harmistuin suunnattomasti punaisesta pallukasta, vielä enemmän harmistuin mitä viimeksi aloitukseeni kirjoitit.
"Keskustelun avasi Anti-vakkari "Tyytteli", joka on täällä hyvinkin usein, mutta ei ole silloinkaan mielestään vakkari, koska hänellä on oikeus olla missä hän haluaa....."
Perustelut tähän kiitos.
Olenko ollut täällä usein ja kuinka usein, sinun mielestäsi, todista se.
Jos teen muutaman aloituksen voiko sen perusteella olla vakkari täällä?
Tätäkään aloitusta en olisi tehnyt mutta siihen oli nyt syy, haluan selvittää tämän.
- Yökönyökön
Eikö sinulle mikää riitä?
- tyytteli
varmaankin pallukoita?
Riittää kiitos. - Yökönyökön
tyytteli kirjoitti:
varmaankin pallukoita?
Riittää kiitos....vaan tätä iankaikkista saman jauhamista.
- jaanamaikki
Yökönyökön kirjoitti:
...vaan tätä iankaikkista saman jauhamista.
ovat kuitenkin jostain syystä kaikkein suosituimmat aiheet ;D
- Vakionikki
Vakkari on nikki joka kirjoittaa tänne vakituisesti vaikka silloin tällöinkin!
- huvi
on aika veikeästi keksitty. Minä en sinne halua tai pääse kun menee pitkiä aikoja etten palstalla vieraile.(Nyt kesäloma on, en tunne surun häiväää..)
Olen siis ehkäpä Vakkarikylän naapuri! Sekin on ihan kiva paikka. - tyytteli
Siis kirjoittaja joka esiintyy samalla nikillä usein ja on tunnistettavissa samaksi henkilöksi.
Aivan.
Mielestäni aika usein pitää kirjoittaa että nikki jää mieleen, eikö? - tyytteli
huvi kirjoitti:
on aika veikeästi keksitty. Minä en sinne halua tai pääse kun menee pitkiä aikoja etten palstalla vieraile.(Nyt kesäloma on, en tunne surun häiväää..)
Olen siis ehkäpä Vakkarikylän naapuri! Sekin on ihan kiva paikka.olla minäkään minkään tietyn palstan vakkari, hauskempaa on kirjoitella siellä sun täällä, niitä sun näitä,
käydä vierailemassa eri palstoilla.
Jospa minäkin olen se naapurin tyytteli ja käyn silloin tällöin kylässä, täälläkin.
Muutaman kerran olen käynytkin, eri nikillä vain ja valitettavasti silloinkin keskustelu päättyi punaiseen pallukkaan, tästä on jo aikaa. - Vakionikki
tyytteli kirjoitti:
Siis kirjoittaja joka esiintyy samalla nikillä usein ja on tunnistettavissa samaksi henkilöksi.
Aivan.
Mielestäni aika usein pitää kirjoittaa että nikki jää mieleen, eikö?Tietenkin palstalla päivittäin vieraileva tuntee useampia nikkejä kuin silloin tällöin pistäytyvä!
- käydä vittuilemassa
tyytteli kirjoitti:
olla minäkään minkään tietyn palstan vakkari, hauskempaa on kirjoitella siellä sun täällä, niitä sun näitä,
Jospa minäkin olen se naapurin tyytteli ja käyn silloin tällöin kylässä, täälläkin.
Muutaman kerran olen käynytkin, eri nikillä vain ja valitettavasti silloinkin keskustelu päättyi punaiseen pallukkaan, tästä on jo aikaa.joka palstalla ;D
- tyytteli
käydä vittuilemassa kirjoitti:
joka palstalla ;D
noh, toi oli rumasti sanottu,
jos otan kantaa ja teen avauksen päivän polttavimmasta puheenaiheesta jollakin palstalla ei se suinkaan ole vittuilua, oma vikasi jos asian niin käsität. - tyytteli
Vakionikki kirjoitti:
Tietenkin palstalla päivittäin vieraileva tuntee useampia nikkejä kuin silloin tällöin pistäytyvä!
huomio,
päivittäin palstalla vieraileva on varmasti enemmän vakkari,
kuin silloin tällöin pistäytyvä ja siten tuntee kaikki nikit,
jotka palstalle kirjoittavat, aivan niin. - akankuvatus
tyytteli kirjoitti:
noh, toi oli rumasti sanottu,
jos otan kantaa ja teen avauksen päivän polttavimmasta puheenaiheesta jollakin palstalla ei se suinkaan ole vittuilua, oma vikasi jos asian niin käsität.tunnut olevan ;D
- tyytteli
akankuvatus kirjoitti:
tunnut olevan ;D
kohteliaisuudesta, olen otettu. ;D
Sittenhän meitä on kaksi ja
katsotaanko kumpi pahantuulisuudessa voittaa,
en ole vielä aloittanut. - Jaa-a
tyytteli kirjoitti:
olla minäkään minkään tietyn palstan vakkari, hauskempaa on kirjoitella siellä sun täällä, niitä sun näitä,
Muutaman kerran olen käynytkin, eri nikillä vain ja valitettavasti silloinkin keskustelu päättyi punaiseen pallukkaan, tästä on jo aikaa.Mikä arvo se oikein on?
- jaanamaikki
Jaa-a kirjoitti:
Mikä arvo se oikein on?
aina varma pallukka-aihe,jahtaat sitä tai et ;D
- Jaa-a
jaanamaikki kirjoitti:
aina varma pallukka-aihe,jahtaat sitä tai et ;D
Aloittaja käynee sitten omien sanojensa perusteella tekemässä saman tempun kaikilla sivuilla. Huvinsa kullakin.
- reiska
tiedän totuuden!
Vakkariksi väittää itseään henkilö, joka omasta mielestään parantaa palstan tasoa suurta elämänkokemusta sisältävillä kirjoituksillaan.
Ei-vakkariksi taas väittää itseään henkilö, joka joka käänteessä tuo ilmi oman oikeasti vaatimattoman mielipiteensä asiasta kuin asiasta.- tyytteli
Kumpi on parempi,
se joka itse itsensä luokittelee vakkariksi, vai niin että muut sen tekevät?
Entä jos omasta mielestä ei ole vakkari,
mutta muut väittävät että on, siinä on ristiriita. - reiska
tyytteli kirjoitti:
Kumpi on parempi,
se joka itse itsensä luokittelee vakkariksi, vai niin että muut sen tekevät?
Entä jos omasta mielestä ei ole vakkari,
mutta muut väittävät että on, siinä on ristiriita.alkavat väittää sinua vakariksi, olet jo niin pahassa koukussa, että koet vieroitusoireita jo vuorokauden palstalla käymättömyydestä. Paha, paha. Parempi vaan olla hissunkissun siitä vakkaruidesta. Et varmaan halua olla addikti, palstan pohjamutia tutkiskeleva hermoraunio. Jos kuitenkin niin pääsee käymään. Muista AnonyymitVakkarit!
- tyytteli
reiska kirjoitti:
alkavat väittää sinua vakariksi, olet jo niin pahassa koukussa, että koet vieroitusoireita jo vuorokauden palstalla käymättömyydestä. Paha, paha. Parempi vaan olla hissunkissun siitä vakkaruidesta. Et varmaan halua olla addikti, palstan pohjamutia tutkiskeleva hermoraunio. Jos kuitenkin niin pääsee käymään. Muista AnonyymitVakkarit!
palstan pohjamutia tutkiskeleva hermoraunio, hmmm... kerrassaan mainio kuvaus vakkareista, vierotusoireet ja ddikti, hih.
Tämä vielä selvensi asiaa etten missään tapauksessa voi olla vakkari, en, en ja en. - sanot
tyytteli kirjoitti:
palstan pohjamutia tutkiskeleva hermoraunio, hmmm... kerrassaan mainio kuvaus vakkareista, vierotusoireet ja ddikti, hih.
Tämä vielä selvensi asiaa etten missään tapauksessa voi olla vakkari, en, en ja en.vaaan...
- samaa jankutusta
mä olen sitten kans vakkari kun aina välillä käyn lukemassa teidän tyhmiä juttujanne.
tyytteli on oikea pahanilmanlintu jankuttaja säälittävää.- tyytteli
kysymyksestä hermostut ihan suotta, senkin variksenpelätti,
minulla on oikeus tiedustella millä perusteella minuakin vakkariksi väitetään, nih. - täällä olet
tyytteli kirjoitti:
kysymyksestä hermostut ihan suotta, senkin variksenpelätti,
minulla on oikeus tiedustella millä perusteella minuakin vakkariksi väitetään, nih.tyhmä kysymys jopa sulta ;D
- tyytteli
täällä olet kirjoitti:
tyhmä kysymys jopa sulta ;D
hahhaaa... väärin meni,
*näyttää pitkää nenää, siitäs sait* - pitkä nenä
tyytteli kirjoitti:
hahhaaa... väärin meni,
*näyttää pitkää nenää, siitäs sait*ihan luonnostaan ;D
tyytteli kirjoitti:
hahhaaa... väärin meni,
*näyttää pitkää nenää, siitäs sait*tämä tyyteli on karannut??
- lomilla
mii-su kirjoitti:
tämä tyyteli on karannut??
vierotuksesta ;D
- tyytteli
pitkä nenä kirjoitti:
ihan luonnostaan ;D
sillä onkin hyvä näyttää sitä pitkää nenää, toisenkin kerran. hihhiii.
- missä
mii-su kirjoitti:
minä ku aattelin jotaki bimbolaa...
itse asut?
- tyytteli
mii-su kirjoitti:
minä ku aattelin jotaki bimbolaa...
tunnistitko minut jonkun bimbolan asukiksi,
olen pahoillani,
kämppiksesi bimbolasta olen yhtä vähän kuin tämän palstan vakkari. :DDDDDD tyytteli kirjoitti:
tunnistitko minut jonkun bimbolan asukiksi,
olen pahoillani,
kämppiksesi bimbolasta olen yhtä vähän kuin tämän palstan vakkari. :DDDDDDlukisit itse uudestaan nuo juttusi,
väkisinkin tulee mieleen,onko kyseisellä
henkilöllä kaikki kotona????mii-su kirjoitti:
lukisit itse uudestaan nuo juttusi,
väkisinkin tulee mieleen,onko kyseisellä
henkilöllä kaikki kotona????ärsyttävää että nimimerkkiä pitää
vaihtaa kesken kaiken,ettei
tiedä kirjoittaako sama henkilö?? :#- jaanamaikki
mii-su kirjoitti:
ärsyttävää että nimimerkkiä pitää
tiedä kirjoittaako sama henkilö?? :#"nikittömien" kirjoituksia,sillähän siitä pääset ;D
jaanamaikki kirjoitti:
"nikittömien" kirjoituksia,sillähän siitä pääset ;D
vinkki!tuossa sen sit näkee seuraukset...
- tyytteli
mii-su kirjoitti:
ärsyttävää että nimimerkkiä pitää
tiedä kirjoittaako sama henkilö?? :#minähän kirjoitan samalta näppikseltä kanssasi... ;D
.... äläkä pureskele kynsiäni. - jaanamaikki
mii-su kirjoitti:
vinkki!tuossa sen sit näkee seuraukset...
mottosi profiilissasi,et taida oikein elää niinkuin opetat ;D
jaanamaikki kirjoitti:
mottosi profiilissasi,et taida oikein elää niinkuin opetat ;D
miten se mottoni liittyy täällä puhuttuun ja kirjoitettuun asiaan?
- jaanamaikki
mii-su kirjoitti:
miten se mottoni liittyy täällä puhuttuun ja kirjoitettuun asiaan?
mottoasi vastaan eli ilkeästi kirjoittelet ;D
- siellä näet
vakkarin.
- sirkku:)
Eräästä keskustelustamme poimittua...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000004487368#22000000004487368
Hauskaa illan/yön jatkoa kinastelijoille!;)- Toden totta,
noin se on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Setä
Pätee useimpiin tämän palstan vakkareihin!
- jaanamaikki
nytkin tas muutaman vakinikin ollessa lomalla on ilmesttynyt jso jonkinlaista miumauta ja tytteliä ;D
- tyytteli
enää tämän jälkeen tunnustautuu vakkariksi.
Mikä se on, en mää vaan tiedä! :DDDDD - Kannattaa lukea
ja miettiä!!!
- Kaino
Nauroin vartin ennenkuin voin kirjoittaa tän!
- ummi
kirjoittaja sisäistänyt vakkarin päivän.
Työstä tuntuu käyvän!heh,heh:))))) ummi kirjoitti:
kirjoittaja sisäistänyt vakkarin päivän.
Työstä tuntuu käyvän!heh,heh:)))))hekota vaan itsellesi!!! :DDDD
- Pirre*
miksi sinä kysyt tällaista asiaa?
- tyytteli
koska minut luokiteltiin vakkariksi yhden avauksen perusteella ja lisäksi epäiltiin että olen joku tämän palstan vakkareista.
Millä perustella täällä luokitellaan vakkariksi ja ei vakkariksi, halusin tietää. ;D - Pirre*
tyytteli kirjoitti:
koska minut luokiteltiin vakkariksi yhden avauksen perusteella ja lisäksi epäiltiin että olen joku tämän palstan vakkareista.
Millä perustella täällä luokitellaan vakkariksi ja ei vakkariksi, halusin tietää. ;Dluokitteli vakkariksi, vakkari vai nimetön nikki..?
Täällähän huudellaan välillä ihan mitä sylki suuhun tuo, ei näistä ole mittää merkkiä...eikä ainakaan kannata provosoitua, vaikka kuin yritettäisiin sorkkia...tyhjää suunsoittoa sitten koko palstallinen...ei kyllä minunkaan pokka ole ihan aina pitänyt, täytyy tunnustaa..:(
Minä ajattelisin kaikki kirjoittajat piiriksi, jossa kaikki pitävät toisiaan kädestä sanojen sitein, ja kun uusi kirjoittaja lähestyy piiriä, kädet irroitetaan ja ojennetaan uuden tarttua niihin...ei kannata jäädä seisoa jököttämään sinne ympyrän ulkopuolelle, kaikki otetaan kyllä piiriin mukaan.
- TR.maalariN
- en minä ole ajatellut sen, että kirjoittelen, aika tasaisen tappavaan tahtiin, täällä, tekevän minua huonomaksi tai paremmaksi.
jos jonkun jaottelussa olen vakkari sitten sitä olen ja jos jonkun toisen jaottelussa, olen satunnainen matkailija, niin sitten olen sitäkin...
- pohjimmiltani olen vain oma itseni... parsia minun määrittelemisekseni tarvitsevat vain muut, kuin minä itse.
- luulen että sama juttu pätee jokaiseen täällä kirjoittavaan.- tyytteli
kirosana, eikä kirjoittaminen tee ketään huonommaksi tai premmaksi, eikä se millä nikillä kirjoittaa.
Vakkarin määritelmä löytyy tuolta jostain ketjun puolivälistä, jos täytät ne olet vakkari, sen enempää sitä ei tarvitse miettiä.
Ei vakkarin määritelmä on vähän vaikeempi juttu, miten sen todistaa jos muut päättävät että olet joku kirottu? vakkari.
- että jos
vakkarin aloittama aihe menee pieleen ja siinä sefun suosikkkinikkejä liikaa moititaan niin se aihe yhtäkkiä häviää!!!!!
- oli vakkarin
viesti ja vielä vakkariviesti, toistuu muutaman kerran joka sivulla.
- kippis ja kulaus
sait avauksesi pallukan lisäksi viikon suosituimpiin, hyvä sinä. :DDDDDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722101
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371465Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56912- 55856
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20792Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198654