Pyöräilyn Kauppalankatu klo 17.20 takanani tuli tumma avolavatraktorimönkijä. Kun olivat kohdalla niin joku sylkäisi käsivarteeni.
Mulla on rekkaria ylhäällä jos haluan tehdä ilmoituksen poliisilaitokselle.kuvaa en ehtinyt ottaa. Kuskin lisäksi oli kaksi matkustajaa keskellä istui tyttö joka kyttäs takana ja nauroi.se kuka sylkäisi en nähnyt häntä kun menivät niin äkkiä ohi.
Kyllä on nuoret kohteliaita minun nuoruudessa ei ois tullut kyseeseenkään että sylkäistään vanhan ihmisen päälle. Niin ois kotona risusta tullut.
Tumma traktorimönkijä
Anonyymi-ap
3
396
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ilmoita poliisille tietysti,se mönkijä kooheltaa kaduilla muutenkin.
- Anonyymi
Katson miten se käyttäytyy ensi kerralla. Jos sama jatkuu. Teen ilmoituksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411917Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101322- 1021076
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.71537Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13528- 78511